Zasady przyznawania premii bilansowej pracownikom finansowo-księgowym za terminowe złożenie prawidłowo sporządzonego rocznego sprawozdania finansowego.
Monitor Polski
M.P.1953.A-25.300
Akt utracił moc Wersja od: 1 października 1955 r.
UCHWAŁA NR 170
PREZYDIUM RZĄDU
z dnia 25 lutego 1953 r.
w sprawie zasad przyznawania premii bilansowej pracownikom finansowo-księgowym za terminowe złożenie prawidłowo sporządzonego rocznego sprawozdania finansowego. *
W celu ściślejszego uzależnienia rocznej premii bilansowej od terminowego i prawidłowego sporządzania rocznych sprawozdań finansowych, jak też od wkładu pracy przy ich sporządzaniu, Prezydium Rządu uchwala, co następuje:
* Z dniem 1 października 1955 r. nin. uchwała traci moc w części uregulowanej uchwałą nr 781 z dnia 1 października 1955 r. w sprawie wynagradzania niektórych pracowników finansowo-księgowych zatrudnionych w przedsiębiorstwach gospodarki uspołecznionej (M.P.55.88.1071), zgodnie z § 15 ust. 1 pkt 2 powołanej uchwały zmieniającej.