Zmiana zarządzenia w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
M.P.2018.452
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE
PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
z dnia 27 kwietnia 2018 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
"4. Kancelaria zapewnia obsługę merytoryczną, organizacyjną, prawną i techniczną Prezydenta, Szefa Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego dalej "Szefem Kancelarii", Zastępcy Szefa Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego dalej "Zastępcą Szefa Kancelarii", Sekretarza Stanu - Szefa Gabinetu Prezydenta oraz sekretarzy i podsekretarzy stanu";
"2. Zastępca Szefa Kancelarii, Sekretarz Stanu - Szef Gabinetu Prezydenta, sekretarze i podsekretarze stanu oraz Dyrektor Generalny kierują pracami Kancelarii w zakresie powierzonym przez Szefa Kancelarii.";
"1. Prezydent powołuje i odwołuje Szefa Kancelarii, Zastępcę Szefa Kancelarii, Sekretarza Stanu - Szefa Gabinetu Prezydenta oraz sekretarzy i podsekretarzy stanu.",
"2. Szefa Kancelarii zastępuje w czasie nieobecności Zastępca Szefa Kancelarii, a w przypadku nieobecności Zastępcy Szefa Kancelarii, wskazany przez Szefa Kancelarii sekretarz lub podsekretarz stanu.
3. Szef Kancelarii, za zgodą Prezydenta, określa szczegółowy zakres zadań Zastępcy Szefa Kancelarii, Sekretarza Stanu - Szefa Gabinetu Prezydenta, sekretarzy i podsekretarzy stanu oraz Dyrektora Generalnego w Kancelarii, w tym zakres nadzoru merytorycznego nad komórkami organizacyjnymi Kancelarii";
"§ 5. W skład Kancelarii wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1) Biuro Szefa Kancelarii;
2) Biuro Gabinetu Prezydenta;
3) Biuro Dialogu i Korespondencji;
4) Biuro Interwencyjnej Pomocy Prawnej;
5) Biuro Kultury i Dziedzictwa Narodowego;
6) Biuro Narodowej Rady Rozwoju, Samorządu i Inicjatyw Obywatelskich;
7) Biuro Obsługi Organizacyjnej Prezydenta;
8) Biuro Obywatelstw i Prawa Łaski;
9) Biuro Odznaczeń i Nominacji;
10) Biuro Prasowe;
11) Biuro Prawa i Ustroju;
12) Biuro Spraw Zagranicznych;
13) Biuro Współpracy z Polonią i Polakami za Granicą;
14) Biuro Wydarzeń Krajowych;
15) Biuro Wystąpień i Patronatów Prezydenta;
16) Biuro Administracyjne;
17) Biuro Finansowe;
18) Archiwum Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
"§ 6. 1. Organizację wewnętrzną Kancelarii, zakres zadań oraz tryb pracy komórek organizacyjnych określa regulamin organizacyjny Kancelarii nadany przez Szefa Kancelarii.
2. Kierujący komórką organizacyjną określa, w wewnętrznym regulaminie komórki organizacyjnej, strukturę oraz podział zadań wewnątrz komórki organizacyjnej.
3. Wewnętrzny regulamin komórki organizacyjnej zatwierdza Szef Kancelarii po zaopiniowaniu przez Dyrektora Generalnego oraz zaakceptowaniu przez osobę sprawującą nadzór merytoryczny nad komórką organizacyjną.".
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »