§ 4. - Zasady prowadzenia stołówek pracowniczych i tworzenie oddziałów zaopatrzenia robotniczego.

Monitor Polski

M.P.1951.A-19.246

Akt utracił moc
Wersja od: 12 lipca 1956 r.
§  4.
1.
Wszystkie stołówki (określone w §§ 2 i 3) podlegają kontroli społecznej.
2.
Kontrolę społeczną sprawuje właściwa rada zakładowa lub miejscowa za pośrednictwem komisji stołówkowej.
3.
Komisja stołówkowa ponosi współodpowiedzialność za poziom prowadzenia stołówki w zakresie określonym zadaniami, o których mowa w ust. 4.
4.
Do zadań komisji stołówkowej w szczególności należy:
1)
opiniowanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych stołówki,
2)
opiniowanie okresowej sprawozdawczości kierownictwa stołówki,
3)
opiniowanie wydatków administracyjno-rzeczowych,
4)
kontrola jakości posiłków i higieny ich przyrządzania,
5)
kontrola książki zażaleń i sposobu usunięcia braków,
6)
stawianie wniosków w sprawie premiowania personelu stołówkowego,
7)
wydawanie zarządzeń w ramach regulaminu sanitarnego (§ 9 ust. 2).