§ 2. - Przyjmowanie do eksploatacji oraz przeprowadzanie rozliczeń i analiz zrealizowanych zadań inwestycyjnych.
Monitor Polski
M.P.1973.5.34
Akt utracił moc
Wersja od: 9 lutego 1973 r.
§ 2.
1.
Na podstawie faktur wykonawcy na przedmiot odbioru inwestor sporządza rozliczenie całego zrealizowanego zadania inwestycyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zarządzenia. Integralną cześć rozliczenia stanowi protokół.
2.
W razie przekazywania do eksploatacji części zadania, rozliczenie całości zadania następuje dopiero po przekazaniu do eksploatacji ostatniej części zadania.
3.
Do rozliczenia, o którym mowa w ust. 1, inwestor załącza rozliczenie finansowe opracowane według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do zarządzenia.
4.
Inwestor jest obowiązany do dokonania rozliczenia całości zakończonego przedsięwzięcia inwestycyjnego, obejmującego kilka zadań inwestycyjnych po przeprowadzeniu rozliczeń kolejno zrealizowanych zadań inwestycyjnych.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .