§ 1. - Określenie obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej.

Monitor Polski

M.P.1997.63.613

Akt utracił moc
Wersja od: 26 września 1997 r.
§  1.
W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu Gdańsk-Nowy Port wchodzą następujące obiekty, urządzenia i instalacje dla torów wodnych:
-
toru podejściowego do Gdańska-Nowego Portu od pary pław: N1-N2 do pary pław N5-N6 o długości 2,2 km, szerokości w dnie 250 m i głębokości 12 m,
-
toru wodnego od pary pław N5-N6 (w linii nabieżnika Brzeźno) o długości 0,96 km, szerokości 250 m i głębokości 12 m,
-
toru wodnego od pary pław N7-N8 (w linii nabieżnika Westerplatte) do trawersu prawego światła wejściowego o długości 1,7 km, szerokości 150 m i głębokości 12 m:
1)
falochrony zewnętrzne;
2)
stałe znaki nawigacyjne:
a)
stawy na lądzie (nabieżniki świetlne) - 4 szt.,
b)
znaki i światła nawigacyjne - 6 szt.;
3)
pływające oznakowanie nawigacyjne:
a)
pławy świetlne - 16 szt.,
b)
pławy nieświecące - 12 szt.,
c)
pławy nieświecące zimowe - 8 szt.;
4)
latarnie morskie Jarosławiec, Ustka, Czołpino, Stilo, Rozewie, Jastarnia, Hel, Gdańsk, Krynica Morska;
5)
radiolatarnie morskie Jarosławiec, Łeba, Rozewie, Hel;
6)
kotwicowiska:
a)
kotwicowisko nr 1 o powierzchni 1,3 km2 i głębokości od 8,5 m do 10,3 m,
b)
kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,45 km2 i głębokości od 11 m do 15 m,
c)
kotwicowisko nr 3 o powierzchni 1,4 km2 i głębokości od 13,3 m do 15,5 m;
7)
system referencyjny "Differential Global Positioning System", zwany dalej "DGPS";
8)
system radionawigacyjny hiperboliczny AD-2;
9)
zintegrowany system kierowania ruchem statków "Vessel Traffic Service", zwany dalej "VTS";
10)
system radiowy monitorowania stałych i pływających znaków nawigacyjnych;
11)
systemy zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi.