§ 6. - Książki skarg i wniosków w uspołecznionych przedsiębiorstwach i spółdzielniach usługowych oraz ich placówkach i zakładach.
Monitor Polski
M.P.1972.1.10
Akt utracił moc
Wersja od: 15 stycznia 1972 r.
§ 6.
1.
Skarga lub wniosek, które nie wymagają zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień, powinny być rozpatrzone i załatwione przez dyrektora przedsiębiorstwa (zarząd spółdzielni) w zasadzie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
2.
Skarga lub wniosek wymagające przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt powinny być rozpatrzone i załatwione najpóźniej w terminie 2 miesięcy od daty ich otrzymania.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .