§ 10. - Zasady zajmowania i opróżniania lokali położonych w hotelach pracowniczych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1976.25.149
Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 1983 r.
§ 10.
1.
Pracownik traci prawo do zakwaterowania w hotelu pracowniczym, jeżeli ustały przyczyny uzasadniające je, a mianowicie jeżeli:
1)
rozwiązana została umowa o pracę,
2)
minął okres delegacji służbowej lub odbywania praktyki,
3)
pracownik uzyskał mieszkanie w miejscowości, z której jest możliwy codzienny dojazd do pracy.
2.
Cofnięcie skierowania do zakwaterowania w hotelu pracowniczym może nastąpić w okresie zatrudnienia, delegacji lub odbywania praktyki, jeżeli pracownik:
1)
zalega z opłatami za hotel za okres przekraczający 2 miesiące,
2)
w sposób rażący i uporczywy narusza postanowienia regulaminu porządkowego lub uchwały samorządu mieszkańców hotelu pracowniczego.
3.
O utracie lub cofnięciu uprawnienia do zakwaterowania w hotelu należy zawiadomić:
1)
zainteresowanego pracownika,
2)
zakład pracy zatrudniający pracownika,
3)
kierownika jednostki prowadzącej administrację hotelu oraz
4)
samorząd mieszkańców hotelu pracowniczego.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .