§ 10. - Zasady zajmowania i opróżniania lokali położonych w hotelach pracowniczych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1976.25.149

Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 1983 r.
§  10.
1.
Pracownik traci prawo do zakwaterowania w hotelu pracowniczym, jeżeli ustały przyczyny uzasadniające je, a mianowicie jeżeli:
1)
rozwiązana została umowa o pracę,
2)
minął okres delegacji służbowej lub odbywania praktyki,
3)
pracownik uzyskał mieszkanie w miejscowości, z której jest możliwy codzienny dojazd do pracy.
2.
Cofnięcie skierowania do zakwaterowania w hotelu pracowniczym może nastąpić w okresie zatrudnienia, delegacji lub odbywania praktyki, jeżeli pracownik:
1)
zalega z opłatami za hotel za okres przekraczający 2 miesiące,
2)
w sposób rażący i uporczywy narusza postanowienia regulaminu porządkowego lub uchwały samorządu mieszkańców hotelu pracowniczego.
3.
O utracie lub cofnięciu uprawnienia do zakwaterowania w hotelu należy zawiadomić:
1)
zainteresowanego pracownika,
2)
zakład pracy zatrudniający pracownika,
3)
kierownika jednostki prowadzącej administrację hotelu oraz
4)
samorząd mieszkańców hotelu pracowniczego.