§ 2. - Uzyskanie informacji o osobie ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku asystenta prokuratora.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.462
Akt obowiązujący
Wersja od: 2 marca 2017 r.
§ 2.
1.
Na wniosek właściwego prokuratora, o którym mowa w art. 5 pkt 4a, 6 i 7 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz. U. z 2017 r. poz. 246), zwanego dalej "prokuratorem", komendant powiatowy (miejski, rejonowy) Policji, zwany dalej "komendantem", właściwy ze względu na miejsce zamieszkania kandydata zarządza zebranie materiałów stanowiących podstawę do sporządzenia informacji o kandydacie.
2.
Prokurator wskazuje we wniosku dane osobowe kandydata: imię (imiona) i nazwisko, nazwisko rodowe, imiona rodziców, datę i miejsce urodzenia, numer PESEL, miejsce zamieszkania, miejsce pobytu - jeżeli jest inne niż miejsce zamieszkania - stan cywilny, zawód wyuczony lub wykonywany, rodzaj zajęcia oraz cel sporządzenia informacji.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .