§ 4. - Tryb zakładania konta oraz sposób posługiwania się podpisem elektronicznym w elektronicznym postępowaniu upominawczym.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2009.226.1830
Akt utracił moc Wersja od: 31 grudnia 2009 r.
§ 4.
1.
Po założeniu konta prezes sądu właściwego do prowadzenia elektronicznego postępowania upominawczego, na wniosek użytkownika, potwierdza uprawnienia zawodowego pełnomocnika.2.
Wniosek o potwierdzenie uprawnień zawodowego pełnomocnika zawiera:1)
imię i nazwisko wnioskodawcy;2)
nazwę użytkownika;3)
osnowę wniosku;4)
podpis wnioskodawcy.3.
We wniosku należy podać numer wpisu na listę adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych lub załączyć odpis dokumentu zaświadczającego o powołaniu na radcę Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa lub o statusie prawnika zagranicznego.4.
Wniosek o potwierdzenie uprawnień zawodowego pełnomocnika jest wnoszony w postaci wydruku z systemu teleinformatycznego lub dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.5.
Dane zawarte we wniosku o potwierdzenie uprawnień zawodowego pełnomocnika są wprowadzane do systemu teleinformatycznego przed sporządzeniem wydruku. Wnioski w postaci dokumentów elektronicznych składane są za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.6.
Potwierdzenie uprawnień zawodowego pełnomocnika jest umieszczane automatycznie w systemie teleinformatycznym.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »