Oddział 3 - Sygnały dawane przy próbie hamulców zespolonych - Szczegółowe zasady i warunki prowadzenia ruchu na liniach kolejowych.
Dz.U.2000.34.400
Akt utracił mocOddział 3
Sygnały dawane przy próbie hamulców zespolonych
Sygnały dawane przy próbie hamulców zespolonych
- dzienny (Rh 1)
wyciągnięte ręce składane nad głową z zakreśleniem półkola
(rys. 107),
- nocny (Rh 1)
latarka ręczna z białym światłem poruszana od dołu łukiem do góry i następnie opuszczona pionowo w dół
(rys. 108),
- dzienny i nocny (Rhs 1)
jedno światło matowobiałe
(rys. 109),
- dzienny (Rh 2)
wyciągnięta ręka, poruszana po łuku nad głową
(rys. 110),
- nocny (Rh 2)
latarka ręczna z białym światłem poruszana po tuku nad głową
(rys. 111),
- dzienny i nocny (Rhs 2)
dwa światła matowobiałe
(rys. 112),
- dzienny (Rh 3)
ręka wyciągnięta nad głową, trzymana pionowo
(rys. 113),
- nocny (Rh 3)
latarka ręczna z białym światłem, trzymana pionowo nad głową
(rys. 114),
- dzienny i nocny (Rhs 3)
trzy światła matowobiałe
(rys. 115).