§ 5. - Szczegółowe zasady i sposób prowadzenia rejestru kościołów i innych związków wyznaniowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1989.46.249

Akt utracił moc
Wersja od: 29 lipca 1989 r.
§  5.
1.
Podstawą decyzji zarządzającej wpis do rejestru są wyłącznie dokumenty złożone do akt rejestrowych. W decyzji zarządzającej wpis do rejestru określa się dosłowną treść wpisu oraz rubrykę rejestru, w której wpis ma być dokonany.
2.
W treści wpisu można powołać się na dokument złożony do akt postępowania rejestrowego. Dokument ten uważa się wówczas za objęty treścią wpisu.
3.
W postępowaniu rejestrowym dotyczącym kościołów i innych związków wyznaniowych, o których mowa w art. 41 ust. 1 ustawy, podstawą decyzji zarządzającej wpis są dokumenty złożone do akt rejestrowych stowarzyszeń.