Rozdział 7 - Postanowienia końcowe. - Rumunia-Polska. Konwencja o wolności tranzytu kolejowego z Polski do Polski przez terytorjum rumuńskie pomiędzy Zaleszczykami a Jasienowem Polnym. Bukareszt.1929.10.30.
Dz.U.1931.74.597
Akt utracił mocRozdział VII.
Postanowienia końcowe.
Postanowienia końcowe.
Przepisy wykonawcze do niniejszej konwencji są przewidziane w rozdziale VI i stanowią jej część integralną. Przepisy te będą mogły być zmienione za wspólną zgodą przez Zarządy kolejowe polskie i rumuńskie z udziałem odnośnych zainteresowanych władz.
Porozumienia Zarządów kolejowych, których potrzeba wynika z treści artykułu 14, jak również z przepisów wykonawczych do art. 17, 18 i 21 zostaną w wykonaniu niniejszej konwencji objęte jednym układem, zawartym przez Zarządy kolejowe obydwóch Umawiających się Stron.
Spory odnoszące się do niniejszej konwencji będą przekazywane w danym razie sądowi rozjemczemu, przewidzianemu w art. 41 układu o komunikacji kolejowej między Polską i Rumumją z dnia 30.X.1929 r.
NA DOWÓD CZEGO pełnomocnicy obydwóch Umawiających się Stron podpisali niniejszą konwencję i przyłożyli na niej swe pieczęcie.
Sporządzono w Bukareszcie trzydziestego października tysiąc dziewięćset dwudziestego dziewiątego roku.
Zaznajomiwszy się z powyższą konwencją uznaliśmy ją i uznajemy za słuszną zarówno w całości jak i każde z zawartych w niej postanowień; oświadczamy, że jest ona przyjęta, ratyfikowana i potwierdzona i przyrzekamy, że będzie niezmiennie zachowywana.
NA DOWÓD CZEGO, wydaliśmy Akt niniejszy, opatrzony pieczęcią Rzeczypospolitej.
W Warszawie, dnia 1 września 1930 roku.