§ 4. - Rejestr wyborców.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.88.962

Akt utracił moc
Wersja od: 2 maja 2003 r.
§  4.
1.
Rejestr wyborców obejmuje następujące dane:
1)
dla wyborców zameldowanych na obszarze gminy na pobyt stały - nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL i adres zamieszkania,
2)
dla wyborców stale zamieszkałych na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały - nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, adres zameldowania na pobyt stały lub adres ostatniego zameldowania na pobyt stały oraz adres zamieszkania na obszarze gminy, w której wyborca został wpisany do rejestru wyborców na swój wniosek,
3)
dla wyborców nigdzie niezamieszkałych, przebywających stale na obszarze gminy - nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, adres zameldowania na pobyt stały lub adres ostatniego zameldowania na pobyt stały oraz adres wskazany przez wyborcę umożliwiający kontakt z nim na obszarze gminy, w której został wpisany do rejestru wyborców na własny wniosek,
4)
dla wyborców stale zamieszkałych na obszarze gminy pod innym adresem aniżeli adres ich zamieszkania na pobyt stały w tej gminie - nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, adres zameldowania na pobyt stały oraz adres stałego zamieszkania w tej gminie, pod którym wyborca został wpisany do rejestru wyborców na własny wniosek.
2.
Dane dotyczące wyborców:
1)
stale zamieszkałych na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały,
2)
nigdzie niezamieszkałych, stale przebywających na obszarze gminy,
3)
zamieszkałych na obszarze gminy pod innym adresem niż adres ich zameldowania na pobyt stały,

zamieszcza się na kartach dodatkowych rejestru wyborców w kolorze zielonym - w gminie, w której wyborca faktycznie zamieszkuje.

3.
Dane dotyczące:
1)
osób, co do których otrzymano zawiadomienie o pozbawieniu prawa wybierania,
2)
wyborców wpisanych do rejestru wyborców w innej gminie,
3)
wyborców wpisanych do rejestru wyborców w tej samej gminie, ale zamieszkałych pod innym adresem niż adres ich zameldowania na pobyt stały,

zamieszcza się na kartach dodatkowych rejestru wyborców w kolorze różowym - w gminie, w której te osoby lub wyborcy są zameldowani na pobyt stały.

4.
Po ustaniu przyczyn uzasadniających założenie kart dodatkowych rejestru wyborców, dokumenty stanowiące podstawę ich założenia opatrywane są odpowiednią adnotacją i włączane do odrębnego zbioru przejściowego. Dokumenty te przechowuje się przez okres 1 roku od daty ich wyłączenia.
5.
Wzór kart dodatkowych rejestru wyborców stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia.