§ 3. - Bezpośrednia komunikacja między stacjami polskiego Śląska Górnego, położonemi na północ i południe od węzła Bytomskiego, stacjami polskiego Śląska Górnego a stacjami polskiemi, leżącemi poza Śląskiem Górnym, i wreszcie pomiędzy stacjami polskiemi, leżącemi poza Śląskiem Górnym, tranzytem przez Polski Śląsk Górny.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1923.115.920

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 1925 r.
§  3.
Wobec ogłoszonego w Dz. U. R. P. № 109, poz. 864 z r. 1923 rozporządzania Ministra Kolei Żelaznych z 12 października 1923 r. o wprowadzeniu na polskich kolejach górnośląskich postanowień taryfowych, zawartych w Części II-ej "Taryfy polskich normalnotorowych kolei państwowych na przewóz osób, psów, bagażu i przesyłek nadzwyczajnych" oblicza się opłaty za przewóz za całkowitą odległość według tejże taryfy w komunikacjach:
a)
bezpośrednich między stacjami polskiego Śląska Górnego a stacjami reszty sieci polskich kolei państwowych przez stacje przejściowe: Dziedzice, Oświęcim, Mysłowice, Sosnowiec Warszawski i Herby Polskie bez udziału, względnie z udziałem odcinka niemieckich kolei górnośląskich węzła Bytomskiego;
b)
tranzytowych między Polską, względnie Gdańskiem a Polską przez Bytom-Kluczbork, między Polską, wzgl. Gdańskiem a Śląskiem przez Kluczbork-Bytom, wzgl. tylko przez Kluczbork, oraz między Polską a Polską przez polski Śląsk Górny (Katowice-Dziedzice).