Rozdział 2 - Zakładanie ewidencji gruntów. - Zakładanie i prowadzenie ewidencji gruntów, zasady sporządzania wykazów gruntów oraz opłaty za odrysy z map i za odpisy i wyciągi z rejestrów i dokumentów stanowiących część operatu ewidencyjnego na obszarze m.st. Warszawy, m. Łodzi i miast stanowiących powiaty.
M.P.1956.98.1135
Akt utracił mocII.
Zakładanie ewidencji gruntów.
Zakładanie ewidencji gruntów.
Komisja przy wydawaniu oceny opiera się również na rejestrach wymiarowych podatku gruntowego, wykazach gospodarstw rolnych będących w posiadaniu powiatowego pełnomocnika Ministerstwa Skupu oraz innych materiałach statystycznych, znajdujących się u geodety do spraw ewidencji gruntów.
jeżeli działka składa się z kilku użytków, należy wpisać nazwę każdego użytku w oddzielnym wierszu w układzie pionowym (jeden pod drugim);
jeżeli użytek rolny składa się z kilku klas, należy wpisać w kolumnie 6 każdą klasę w oddzielnym wierszu (jedną pod drugą), poczynając od klasy najwyższej w danej działce;
kolumna ta przeznaczona jest do wpisania roku kalendarzowego, w którym działka (parcela) uległa podziałowi, a więc i zmianie numeracji;
Uwaga: Przy wpisywaniu do zestawienia gruntów powierzchni pod lasami oraz pod wodozbiorami, jeśli zostały one sklasyfikowane, należy pod wpisaną powierzchnią podać klasę tego użytku.
0.15/(R. IV) lub 0.25/(Ps. V)