§ 25a. - Regulamin pracy Rady Ministrów.
Monitor Polski
M.P.2022.348 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 14 marca 2022 r.
§ 25a.
1.
Wniosek o wprowadzenie projektu, o którym mowa w § 25, do wykazu prac legislacyjnych albo wykazu prac programowych Rady Ministrów rozpatruje Zespół do spraw Programowania Prac Rządu.2.
(uchylony).3.
Wniosek o wprowadzenie projektu do wykazu prac legislacyjnych albo wykazu prac programowych Rady Ministrów określa:1)
cele projektu;2)
proponowane środki realizacji;3)
oddziaływanie na życie społeczne nowych regulacji prawnych;4)
spodziewane skutki i następstwa projektowanych regulacji prawnych;5)
sposoby mierzenia efektów nowych regulacji prawnych.4.
Do wniosku o wprowadzenie projektu, o którym mowa w § 25, do wykazu prac legislacyjnych albo wykazu prac programowych Rady Ministrów dołącza się:1)
ocenę przewidywanych skutków społeczno-gospodarczych - jeżeli wniosek dotyczy projektu, o którym mowa w § 25 pkt 1 albo 2;2)
projekt dokumentu rządowego - jeżeli wniosek dotyczy projektu, o którym mowa w § 25 pkt 2 albo 3.5.
(uchylony).6.
Wniosek o wprowadzenie projektu do właściwego wykazu prac przedstawia się na formularzu, którego wzór Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.