§ 8. - Instrukcja dla komisji, powołanych do rozpatrywania odwołań od decyzji o zaszeregowaniu osób, które pobierają lub pobierały uposażenie emerytalne z funduszów samorządowych, do odpowiednich grup uposażenia.

Monitor Polski

M.P.1952.A-11.122

Akt utracił moc
Wersja od: 5 lutego 1952 r.
§  8.
1.
Referowanie sprawy na posiedzeniu komisji polega na zaznajomieniu kompletu z treścią zaskarżonej decyzji, z treścią odwołania i dołączonych do niego dokumentów oraz dokumentów znajdujących się w aktach, a dotyczących przebiegu służby.
2.
Poruczenie zreferowania sprawy członkowi komisji lub zastępcy członka jest wskazane w przypadkach, wymagających dłuższego czasu na ustalenie faktycznego i prawnego stanu sprawy, a jest celowe ze względu na fachowe przygotowanie referenta.
3.
Przed przystąpieniem do rozpatrywania odwołania przewodniczący lub referujący członek komisji stwierdza, czy odwołanie zostało wniesione w przepisanym terminie.