Instrukcja dla komisji, powołanych do rozpatrywania odwołań od decyzji o zaszeregowaniu osób, które pobierają lub pobierały uposażenie emerytalne z funduszów samorządowych, do odpowiednich grup uposażenia.
M.P.1952.A-11.122
Akt utracił mocINSTRUKCJA
MINISTRA PRACY I OPIEKI SPOŁECZNEJ
z dnia 18 stycznia 1952 r.
dla komisji, powołanych do rozpatrywania odwołań od decyzji o zaszeregowaniu osób, które pobierają lub pobierały uposażenie emerytalne z funduszów samorządowych, do odpowiednich grup uposażenia.
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR FORMULARZA (DO § 11 INSTRUKCJI).
WZÓR FORMULARZA (DO § 11 INSTRUKCJI).
Komisja odwoławcza przy Prezydium ..........
do spraw zaszeregowania i ustalenia wysługi emerytalnej osób, które pobierają lub pobierały uposażenie emerytalne z funduszów samorządowych, w składzie:
Przewodniczący: ..........
Członkowie 1)............
po rozpatrzeniu na posiedzeniu w dniu …………………..........
odwołania Ob. ..................... od decyzji Prezydium .............................
z dnia .......... Nr .......... w przedmiocie .......................................
...................................................
na podstawie § . 1 ............................................................................
postanawia 2 .............................................................................................
...................................................................................................................
Uzasadnienie: 3 .................................................................................................
.......................................................................................................................................
Przewodniczący:
Członkowie /
/
ZAŁĄCZNIK Nr 2
PRZYKŁADOWA TREŚĆ DECYZJI KOMISJI (do § 11 INSTRUKCJI)
PRZYKŁADOWA TREŚĆ DECYZJI KOMISJI (do § 11 INSTRUKCJI)
2. .......... wniosku o przywrócenie terminu odwoławczego nie uwzględnić i odrzucić odwołanie jako spóźnione.
3. .......... odwołania jako nie uzasadnionego nie uwzględnić i zaskarżoną decyzję zatwierdzić.
4. .......... uwzględniając (-częściowo-) odwołanie, ustalić wysługę emerytalną (- zmarłego męża - ojca-) odwoławc .......... na (słownie) .......... lat, .......... miesięcy, dn. .......... (- w pozostałej części odwołania, jako nie uzasadnionego, nie uwzględnić) albo: - zaszeregować (zmarłego męża - ojca) odwoławc .......... do (słownie) .......... grupy uposażenia, przewidzianej w ..........
5. .......... przywrócić termin na wniesienie odwołania i uwzględniając (- dalej jak przykład 4).
ZAŁĄCZNIK Nr 3
PREZYDIUM WOJEWÓDZKIEJ RADY NARODOWEJ
PREZYDIUM WOJEWÓDZKIEJ RADY NARODOWEJ
Komisja odwoławcza do spraw zaszeregowania i ustalenia wysługi emerytalnej osób, które pobierają lub pobierały uposażenie z funduszów samorządowych.
Nr ew. ..........
Ob. ....................................................
...........................................................
...........................................................
Zawiadamiam, że Komisja odwoławcza po rozpatrzeniu na posiedzeniu w dniu .......... odwołania Obywatela(ki) od decyzji Prezydium .......... z dnia .......... Nr .......... w przedmiocie ustalenia wysługi emerytalnej i zaszeregowania do grupy uposażenia powzięła decyzję, której odpis dołącza się.
Powyższa decyzja Komisji jest ostateczna.
Przewodniczący Komisji:
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR REJESTRU POSIEDZEŃ (DO § 13 INSTRUKCJI)
WZÓR REJESTRU POSIEDZEŃ (DO § 13 INSTRUKCJI)
posiedzeń Komisji Odwoławczej przy Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej
w ..........
do spraw zaszeregowania i ustalenia wysługi emerytalnej osób, które pobierają lub pobierały uposażenie emerytalne z funduszów samorządowych.
Data posiedzenia | Skład osobowy Komisji (kompletu orzekającego) | Nr ewidencyjny sprawy, nazwisko, imię, miejsce zamieszkania osoby odwołującej się i jej pełnomocnika | Data i Nr zaskarżonej decyzji i przez kogo została wydana | Istotna treść zeznań świadków, opinii znawców i wyjaśnień osoby interesowanej | Decyzja Komisji | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |