Rozdział 6 - Współdziałanie personelu eksploatacyjnego ZSC z personelem odbiorcy. - Eksploatacja węzłów przyłączeniowych wodnych sieci ciepłowniczych.

Monitor Polski

M.P.1955.32.310

Akt utracił moc
Wersja od: 14 kwietnia 1955 r.

VI.

Współdziałanie personelu eksploatacyjnego ZSC z personelem odbiorcy.

§  45.
W sprawach dotyczących właściwej eksploatacji urządzeń odbiorców decyduje ZSC.
§  46.
1.
O zamierzonym odłączeniu instalacji w celu naprawy, odwodnienia itp. dyżurny odbiorcy powinien w przeddzień do godziny 12 zawiadomić telefonicznie dyżurnego rejonu ZSC.
2.
Pod tym warunkiem dyżurny rejonu ZSC ma obowiązek wydania telefonicznej decyzji do godziny 15 tego samego dnia.
3.
Niezależnie od otrzymanej zgody dyżurny odbiorcy zawiadamia ZSC o przystąpieniu do odłączenia.
4.
W razie awarii zezwala się na odłączenie i odwodnienie za jednoczesnym powiadomieniem ZSC.
§  47.
Dyżurny jest obowiązany notować zażalenia mieszkańców budynku w dzienniku zażaleń i załatwiać je w ciągu 24 godzin. Likwidacja awarii powinna być podjęta natychmiast.
§  48.
Wszystkie uszkodzenia instalacji i węzła odbiorcy usuwają ślusarze odbiorcy lub też ślusarze zbiorowych punktów obsługi.
§  49.
W razie niedogrzewania lub przegrzewania całego budynku i niemożności usunięcia przyczyn tego przez personel odbiorcy należy powiadomić rejon ZSC. Kierownik rejonu jest obowiązany w ciągu 2 dni przeprowadzić badania na miejscu i wydać zarządzenia w celu zlikwidowania usterek.
§  50.
ZSC ma obowiązek uprzedzenia odbiorców o wszystkich zmianach w eksploatacji sieci ciepłowniczej, mogących naruszyć normalne działanie węzłów lub instalacji odbiorców.
§  51.
O awarii należy natychmiast zawiadomić telefonicznie dyżurnego dyspozytora ZSC.