§ 3. - Zasady i tryb udzielania i cofania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich, archeologicznych i wykopaliskowych oraz warunki ich prowadzenia i kwalifikacje osób uprawnionych do wykonywania tych prac.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2000.93.1033

Akt utracił moc
Wersja od: 3 listopada 2000 r.
§  3.
1.
Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku zawiera w szczególności:
1)
imię, nazwisko i adres zamieszkania wnioskodawcy lub nazwę i siedzibę jednostki organizacyjnej, będącej wnioskodawcą,
2)
wskazanie zabytku, z uwzględnieniem miejsca jego położenia bądź przechowywania albo miejsca prowadzonych prac, z określeniem współrzędnych geodezyjnych,
3)
uzasadnienie podjęcia prac,
4)
program planowanych prac i sposób ich prowadzenia,
5)
imię, nazwisko i adres zamieszkania wykonawcy,
6)
wskazanie przewidywanego terminu rozpoczęcia i zakończenia prac.
2.
Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie prac archeologicznych i wykopaliskowych oprócz danych, o których mowa w ust. 1, ponadto zawiera:
1)
opis technicznego zabezpieczenia wykopów w czasie wykonywania tych prac,
2)
opis sposobu uporządkowania terenu po zakończeniu prac,
3)
zgodę właściciela lub użytkownika gruntu na prowadzenie prac, jeżeli nie jest on wnioskodawcą.