Art. 21. - Wykonanie ustawy o obowiązku zarządów gmin miejskich dostarczania pomieszczeń.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1920.3.15

Akt utracił moc
Wersja od: 9 sierpnia 1920 r.
Art.  21.

Zarząd gminy winien prowadzić księgę zgłoszeń o przydział mieszkań w miarę ich kolejności wraz z alfabetycznym regestrem.

Księga ta ma zawierać:

1)
liczbę porządkową,
2)
datę wpływu zgłoszenia,
3)
imię i nazwisko petenta,
4)
zatrudnienie lub charakter służbowy tegoż, uzasadniające żądanie o przydzielenie mieszkania,
5)
nazwę władzy lub instytucji, w której petent jest zatrudniony,
6)
ilość członków rodziny, żyjących we wspólnem gospodarstwie domowem z petentem z podaniem ich wieku,
7)
adres dotychczasowego mieszkania,
8)
jego wielkość,
9)
wielkość żądanego mieszkania,
10)
adres przydzielonego mieszkania,
11)
jego rozmiar,
12)
wysokość opłaty,
13)
uwagi.