Art. 21. - Wykonanie ustawy o obowiązku zarządów gmin miejskich dostarczania pomieszczeń.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1920.3.15
Akt utracił moc
Wersja od: 9 sierpnia 1920 r.
Art. 21.
Zarząd gminy winien prowadzić księgę zgłoszeń o przydział mieszkań w miarę ich kolejności wraz z alfabetycznym regestrem.
Księga ta ma zawierać:
1)
liczbę porządkową,
2)
datę wpływu zgłoszenia,
3)
imię i nazwisko petenta,
4)
zatrudnienie lub charakter służbowy tegoż, uzasadniające żądanie o przydzielenie mieszkania,
5)
nazwę władzy lub instytucji, w której petent jest zatrudniony,
6)
ilość członków rodziny, żyjących we wspólnem gospodarstwie domowem z petentem z podaniem ich wieku,
7)
adres dotychczasowego mieszkania,
8)
jego wielkość,
9)
wielkość żądanego mieszkania,
10)
adres przydzielonego mieszkania,
11)
jego rozmiar,
12)
wysokość opłaty,
13)
uwagi.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .