§ 8. - Warunki, jakim powinny odpowiadać instytucje i osoby uprawnione do przeprowadzenia mediacji, zakres i warunki udostępniania im akt sprawy oraz zasady i tryb sporządzania sprawozdania z przebiegu i wyników postępowania mediacyjnego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.111.701

Akt utracił moc
Wersja od: 26 sierpnia 1998 r.
§  8.
1.
Z przeprowadzonego postępowania mediacyjnego mediator sporządza pisemne sprawozdanie, które niezwłocznie przedstawia organowi, który skierował sprawę do takiego postępowania.
2.
Sprawozdanie powinno zawierać:
1)
sygnaturę akt sprawy i oznaczenie mediatora,
2)
określenie miejsca i czasu przeprowadzenia mediacji,
3)
oznaczenie stron uczestniczących w mediacji oraz obrońcy i pełnomocnika - jeżeli w niej uczestniczyli,
4)
informacje o przebiegu mediacji,
5)
informację o zawarciu lub niezawarciu ugody między stronami,
6)
podpis mediatora.
3.
W sprawozdaniu nie należy zamieszczać treści oświadczeń stron, chyba że wyraźnie one tego żądają.
4.
Ugoda zawarta między oskarżonym lub podejrzanym a pokrzywdzonym, z podaniem rodzaju zobowiązań i terminu ich realizacji, podpisana przez strony i mediatora, stanowi załącznik do sprawozdania z postępowania mediacyjnego.