§ 16. - Urzędowe sprawdzenie.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.16

Akt utracił moc
Wersja od: 5 stycznia 2016 r.
§  16.
1.
Akta weryfikacyjne sporządza się w dwóch egzemplarzach, w postaci papierowej, przy czym jeden egzemplarz pozostaje u właściwego naczelnika urzędu celnego, a drugi egzemplarz podmiot podlegający urzędowemu sprawdzeniu przechowuje w miejscu, w którym przeprowadzono urzędowe sprawdzenie.
2.
Akta weryfikacyjne należy zabezpieczyć pieczęciami naczelnika urzędu celnego i kolejno ponumerować karty.
3.
W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, o której mowa w § 2 pkt 8, w zakresie wydobycia gazu ziemnego lub ropy naftowej, akta weryfikacyjne sporządza się w dwóch egzemplarzach w postaci papierowej, przy czym jeden egzemplarz akt weryfikacyjnych pozostaje u właściwego naczelnika urzędu celnego, a drugi przechowuje podmiot dokonujący zgłoszenia.