§ 13. - Terminy przedkładania oraz zakres planów finansowo-programowych przedsięwzięć w zakresie realizacji misji publicznej opracowywanych przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.99.580

Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 2011 r.
§  13.
1.
Plany finansowo-programowe jednostek publicznej radiofonii i telewizji w części dotyczącej tworzenia i rozpowszechniania programów, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1, zawierają następujące informacje:
1)
nazwę programu;
2)
planowaną w ciągu roku kalendarzowego liczbę godzin wytworzonych lub zakupionych i rozpowszechnionych audycji, jednostkowych i cyklicznych łącznie, w audycjach, o których mowa w § 6-12, oraz procentowy udział tych audycji w programie w ciągu roku kalendarzowego;
3)
planowaną częstotliwość oraz czas trwania w ciągu tygodnia audycji, o których mowa w § 6-12;
4)
planowane godziny rozpowszechniania audycji, o których mowa w § 6-12;
5)
tytuł lub temat lub krótki opis charakterystycznych cech audycji lub cyklu audycji planowanych w ramach audycji, o których mowa w § 6-12;
6)
planowani adresaci audycji, o których mowa w § 6-12, w tym audycji dla małoletnich z uwzględnieniem kategorii wiekowych, określonych w rozporządzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 23 czerwca 2005 r. w sprawie kwalifikowania audycji lub innych przekazów mogących mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich oraz audycji lub innych przekazów przeznaczonych dla danej kategorii wiekowej małoletnich, stosowania wzorów symboli graficznych i formuł zapowiedzi (Dz. U. Nr 130, poz. 1089);
7)
w odniesieniu do jednostek publicznej telewizji: planowane audycje, spośród wskazanych w § 6-8:
a)
powstałe na podstawie scenariusza wytworzonego pierwotnie w języku polskim i których pierwotna rejestracja została dokonana w języku polskim,
b)
produkcji własnej nadawcy,
c)
europejskie,
d)
europejskie wytworzone przez producentów niezależnych;
8)
zestawienie środków technicznych i inscenizacyjnych potrzebnych do tworzenia danego przedsięwzięcia.
2.
Jednostki publicznej radiofonii i telewizji przedkładają plany finansowo-programowe radzie programowej, która powinna je zaopiniować w terminie określonym przez zarząd spółki.