§ 2. - Szczegółowe zasady prowadzenia wykazu osób uporczywie uchylających się od pracy.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1982.45.305

Akt utracił moc
Wersja od: 31 grudnia 1982 r.
§  2.
1.
Organ administracji prowadzi wykaz składający się z kart ewidencyjnych przeniesionych z ewidencji po wydaniu prawomocnej decyzji o wpisaniu do wykazu.
2.
W karcie ewidencyjnej wykazu wpisuje się dodatkowo informacje i dane dotyczące osoby wpisanej do wykazu, a w szczególności:
1)
nazwę organu, który wydał decyzję o wpisaniu do wykazu, datę i numer decyzji oraz informacje, czy decyzja była zaskarżona do sądu administracyjnego i jakie zapadło orzeczenie,
2)
datę przeniesienia karty ewidencyjnej do wykazu,
3)
oświadczenie osoby wpisanej do wykazu o źródłach jej utrzymania,
4)
informacje o podjęciu pracy lub nauki,
5)
terminy wezwań w celu złożenia oświadczeń o źródłach utrzymania,
6)
czynności podjęte przez organ administracji w razie niezgłoszenia się osoby wpisanej do wykazu na wezwanie,
7)
okoliczności, które uzasadniały wszczęcie postępowania karnego, w sprawach o wykroczenia, cywilnego, w sprawach podatkowych lub innego postępowania oraz informacje o powiadomieniu o tym właściwego organu,
8)
informacje dotyczące wyniku postępowań, o których mowa w pkt 7,
9)
treść prawomocnych orzeczeń o ukaraniu za niedopełnienie obowiązków wynikających z ustawy,
10)
informacje dotyczące wykonywania robót na cele publiczne.