§ 2. - Szczegółowe zasady prowadzenia wykazu osób uporczywie uchylających się od pracy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1982.45.305
Akt utracił moc Wersja od: 31 grudnia 1982 r.
§ 2.
1.
Organ administracji prowadzi wykaz składający się z kart ewidencyjnych przeniesionych z ewidencji po wydaniu prawomocnej decyzji o wpisaniu do wykazu.2.
W karcie ewidencyjnej wykazu wpisuje się dodatkowo informacje i dane dotyczące osoby wpisanej do wykazu, a w szczególności:1)
nazwę organu, który wydał decyzję o wpisaniu do wykazu, datę i numer decyzji oraz informacje, czy decyzja była zaskarżona do sądu administracyjnego i jakie zapadło orzeczenie,2)
datę przeniesienia karty ewidencyjnej do wykazu,3)
oświadczenie osoby wpisanej do wykazu o źródłach jej utrzymania,4)
informacje o podjęciu pracy lub nauki,5)
terminy wezwań w celu złożenia oświadczeń o źródłach utrzymania,6)
czynności podjęte przez organ administracji w razie niezgłoszenia się osoby wpisanej do wykazu na wezwanie,7)
okoliczności, które uzasadniały wszczęcie postępowania karnego, w sprawach o wykroczenia, cywilnego, w sprawach podatkowych lub innego postępowania oraz informacje o powiadomieniu o tym właściwego organu,8)
informacje dotyczące wyniku postępowań, o których mowa w pkt 7,9)
treść prawomocnych orzeczeń o ukaraniu za niedopełnienie obowiązków wynikających z ustawy,10)
informacje dotyczące wykonywania robót na cele publiczne.