Rozdział 1 - Przepisy ogólne - Sposób prowadzenia rejestru oraz sposób oznakowania pojazdów kolejowych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2019.918 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 16 maja 2019 r.
3 Uchylona z dniem 1 stycznia 2014 r. przez art. 4 decyzji Komisji 2012/757/UE z dnia 14 listopada 2012 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresie podsystemu "Ruch kolejowy" systemu kolei w Unii Europejskiej i zmieniającej decyzję 2007/756/WE (Dz. Urz. UE L 345 z 15.12.2012, str. 1, z późn. zm.).
4 Uchylona z dniem 1 stycznia 2014 r. przez art. 4 decyzji Komisji 2012/757/UE z dnia 14 listopada 2012 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresie podsystemu "Ruch kolejowy" systemu kolei w Unii Europejskiej i zmieniającej decyzję 2007/756/WE (Dz. Urz. UE L 345 z 15.12.2012, str. 1, z późn. zm.).
5 Utraciła moc z dniem 1 stycznia 2014 r. na podstawie art. 11 rozporządzenia Komisji (UE) nr 321/2013 z dnia 13 marca 2013 r. dotyczącego technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu "Tabor wagony towarowe" systemu kolei w Unii Europejskiej i uchylającego decyzję 2006/861/WE (Dz. Urz. UE L 104 z 12.04.2013, str. 1, z późn. zm.).
6 Utraciła moc z dniem 1 stycznia 2015 r. na podstawie art. 11 ust. 1 rozporządzenia Komisji (UE) nr 1302/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu "Tabor - lokomotywy i tabor pasażerski" systemu kolei w Unii Europejskiej (Dz. Urz. UE L 356 z 12.12.2014, str. 228, z późn. zm.).
7 Utraciła moc z dniem 1 stycznia 2015 r. na podstawie art. 11 rozporządzenia Komisji (UE) nr 1300/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności odnoszących się do dostępności systemu kolei Unii dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej możliwości poruszania się (Dz. Urz. UE L 356 z 12.12.2014, str. 110).