§ 3. - Rejestr administracyjny polskich statków żeglugi śródlądowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.1020 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 19 lipca 2024 r.
§  3. 
1. 
Do wniosku o wpis statku do rejestru dołącza się:
1)
jeżeli armator jest właścicielem albo współwłaścicielem statku - uwierzytelniony odpis dokumentu stwierdzającego nabycie własności lub współwłasności statku;
2)
jeżeli armator nie jest właścicielem statku - uwierzytelniony odpis dokumentu uprawniającego armatora do władania statkiem we własnym imieniu;
3)
jeżeli armatorem statku jest osoba prawna - dokument stwierdzający pełną jej nazwę i siedzibę oraz wskazujący imiona i nazwiska osób upoważnionych do działania w imieniu tej osoby;
4)
jeżeli statek był poprzednio wpisany do rejestru prowadzonego przez inny organ rejestrowy albo do rejestru za granicą - dowód wykreślenia statku z tego rejestru;
5)
jeżeli wniosek dotyczy wpisania statku do rejestru czasowego - dokument potwierdzający zgodę władz państwa stałego rejestru na czasowe wpisanie statku do rejestru polskiego.
2.  2
 (uchylony).
2 § 3 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 16 lipca 2024 r. (Dz.U.2024.1069) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 19 lipca 2024 r.