§ 4. - Przeprowadzanie postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów na strażników Straży Marszałkowskiej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.564
Akt utracił moc Wersja od: 30 kwietnia 2014 r.
§ 4.
1.
W trakcie postępowania kwalifikacyjnego:1)
kandydat składa następujące dokumenty:a)
wypełniony kwestionariusz osobowy, o którym mowa w art. 127a ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 16 marca 2001 r. o Biurze Ochrony Rządu,b)
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,c)
kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub w służbie,d)
kserokopie dokumentów poświadczających dopuszczenie do posiadania broni palnej lub poświadczających posiadanie kwalifikacji pożarniczych uzyskanych na podstawie ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1340 i 1351 oraz z 2014 r. poz. 502),e)
dwie aktualne fotografie;2)
przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem;3)
przeprowadza się test sprawności fizycznej;4)
ustala się zdolność psychiczną kandydata do pracy w Straży Marszałkowskiej;5)
sprawdza się prawdziwość danych zawartych w kwestionariuszu osobowym kandydata, przez porównanie ich z danymi zawartymi we właściwych ewidencjach, rejestrach i kartotekach;6)
ustala się zdolność fizyczną kandydata do pracy w Straży Marszałkowskiej.2.
Kandydat może również złożyć w Kancelarii Sejmu kserokopie dokumentów potwierdzających jego dodatkowe umiejętności, kwalifikacje i osiągnięcia zawodowe oraz naukowe, a także opinie polecające kandydata.