§ 12. - Określenie warunków technicznych i organizacyjnych wymaganych do prowadzenia działalności maklerskiej przez niektóre podmioty oraz do prowadzenia rachunków papierów wartościowych przez bank.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.57.520

Akt utracił moc
Wersja od: 16 maja 2002 r.
§  12. 
1. 
Dom maklerski jest obowiązany prowadzić rejestr skarg, zawierający informacje o wszystkich skargach na działalność domu maklerskiego złożonych w ciągu danego roku kalendarzowego.
2. 
W rejestrze skarg umieszcza się następujące dane:
1)
imię i nazwisko lub firmę (nazwę) podmiotu składającego skargę,
2)
numer rachunku papierów wartościowych podmiotu składającego skargę, o ile podmiot ten posiada rachunek papierów wartościowych w domu maklerskim,
3)
datę złożenia skargi,
4)
przedmiot skargi,
5)
datę ostatecznego załatwienia sprawy,
6)
sposób ostatecznego załatwienia sprawy.
3. 
Dane, o których mowa w ust. 2 pkt 1-4, podlegają wpisowi do rejestru skarg niezwłocznie po złożeniu skargi, a dane, o których mowa w ust. 2 pkt 5 i 6, niezwłocznie po ostatecznym załatwieniu sprawy.
4. 
Po ostatecznym załatwieniu sprawy kopie dokumentów, sporządzonych lub otrzymanych w związku ze sprawą przez dom maklerski, dołącza się do rejestru skarg w formie załącznika.
5. 
Rejestr skarg prowadzi inspektor nadzoru.