§ 34. - Obowiązki informacyjne i publikacyjne emitentów papierów wartościowych wprowadzanych wyłącznie do wtórnego obrotu na regulowanym rynku pozagiełdowym, a także terminy ich przekazywania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.163.1161

Akt utracił moc
Wersja od: 30 grudnia 1998 r.
§  34.
Emitent będący jednostką samorządu terytorialnego lub zagraniczną jednostką terytorialną jest obowiązany do przekazywania, w formie raportu bieżącego, wyłącznie informacji o:
1)
zdarzeniach o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 10, 11, 14-17, 20 i 21,
2)
ustanowieniu nowych istotnych źródeł dochodów emitenta lub zniesieniu dotychczasowego istotnego źródła dochodów, ze wskazaniem wpływu tego zdarzenia na dochody budżetu jednostki,
3)
zmianie banku-reprezentanta lub zmianie umowy łączącej emitenta z bankiem-reprezentantem w przypadku publicznej emisji obligacji,
4)
zmianie przedmiotu zabezpieczenia ustanowionego w związku z emisją obligacji, ze wskazaniem przyczyn tej zmiany, z uwzględnieniem:
a)
zniszczenia w wyniku zdarzeń losowych obiektów, na których ustanowiono hipotekę dla zabezpieczenia wierzytelności wynikających z obligacji,
b)
zmniejszenia wartości obiektów, o których mowa w lit. a),
c)
utraty lub istotnego zmniejszenia wartości przedmiotów majątkowych lub praw, które stanowią zabezpieczenie wierzytelności wynikających z obligacji,
d)
zmniejszenia kapitałów własnych banku lub międzynarodowej instytucji finansowej udzielającej gwarancji, poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 10 000 000 EURO,
e)
zniesienia jednostki samorządu terytorialnego poręczającej za zobowiązania wynikające z obligacji, z podaniem podmiotu, który przejął ciążące na niej zobowiązania z tytułu poręczenia,
f)
zmiany rodzaju zabezpieczenia lub podmiotu zabezpieczającego wierzytelności wynikające z obligacji, w tym także ustanowienia dodatkowego zabezpieczenia na żądanie banku-reprezentanta,
5)
wszczęciu postępowania zmierzającego do ustanowienia zarządu komisarycznego i komisarza rządowego oraz o ustanowieniu zarządcy komisarycznego i komisarza rządowego,
6)
negatywnej opinii regionalnej izby obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub o półrocznym sprawozdaniu z przebiegu wykonywania budżetu,
7)
uchwaleniu budżetu, ze wskazaniem ogólnej sumy dochodów i planowanych wydatków emitenta oraz o sposobie pokrycia deficytu budżetowego lub o nieuchwaleniu budżetu w terminie przewidzianym prawem, ze wskazaniem konsekwencji tego zdarzenia,
8)
stwierdzeniu przez regionalną izbę obrachunkową nieważności uchwały budżetowej w całości lub w części, ze wskazaniem konsekwencji tego zdarzenia dla jednostki samorządu terytorialnego,
9)
złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości lub 0 ogłoszeniu upadłości banku obsługującego budżet emitenta, z oceną ewentualnego wpływu tego zdarzenia na realizację wykonania budżetu emitenta oraz na zdolność emitenta do realizacji zaciągniętych zobowiązań,
10)
wszczęciu postępowania zmierzającego do zniesienia jednostki samorządu terytorialnego oraz o zniesieniu emitenta, z podaniem, kto przejął ciążące na niej zobowiązania wynikające z wyemitowanych papierów wartościowych.