Zm.: zarządzenie w sprawie dalszego uproszczenia i ograniczenia obowiązków sprawozdawczych w zakresie transportu i łączności.
Dz.Urz.GUS.1991.19.125
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 47
PREZESA GŁÓWNEGO URZĘDU STATYSTYCZNEGO
z dnia 26 listopada 1991 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie dalszego uproszczenia i ograniczenia obowiązków sprawozdawczych w zakresie transportu i łączności
Na podstawie art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 26 lutego 1982 r. o statystyce państwowej (Dz. U. z 1989 r. Nr 40, poz. 221) w związku z tematem 05.7 i 05.8 Programu badań statystycznych na lata 1991-1995 stanowiącego załącznik do uchwały nr 207/90 Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 1990 r. zarządza się, co następuje:
"ł) T-01 - sprawozdanie o drogach krajowych i wojewódzkich";
"13) sprawozdania na formularzu T-01 - dyrekcje okręgowe dróg publicznych oraz wojewodowie";
"9) T-01 - do dnia 31 stycznia każdego roku (dane za rok poprzedni) do wojewódzkiego urzędu statystycznego właściwego terytorialnie dla danej drogi";
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 2
T-03
T-03
OBJAŚNIENIA DO FORMULARZA T-03
Uwagi wspólne do działu 1, 2 i 3
Do sektora publicznego należy zaliczać:
– udziału skarbu państwa,
– udziału państwowych osób prawnych,
Do sektora prywatnego należy zaliczać:
Uwaga 1. W grupie "spółki prawa handlowego" mogą występować:
- spółki akcyjne,
- spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (z o.o.),
- spółki jawne.
Uwaga 2. Osoby fizyczne będące właścicielami pojazdów samochodowych nie prowadzące działalności gospodarczej znajdą się w sektorze prywatnym - własności prywatnej w grupie "pozostałe".
Dział 1. Pojazdy samochodowe i ciągniki rolnicze
Dział 2. Przyczepy i naczepy
Dział 3. Pojazdy samochodowe i ciągniki rolnicze zarejestrowane po raz pierwszy na terytorium Polski w roku sprawozdawczym
ZAŁĄCZNIK Nr 3
OBJAŚNIENIA DO FORMULARZA T-02
OBJAŚNIENIA DO FORMULARZA T-02
Przez działalność podstawową należy rozumieć działalność stanowiącą główny cel utworzenia jednostki gospodarczej.
W wierszach tych nie należy ujmować przychodów i kosztów własnych dotyczących usług działalności pomocniczej rozumianej jako działalność prowadzoną w celu umożliwienia i ułatwienia wykonania działalności podstawowej.
Niżej wymienione jednostki w rubryce 0 wpisują następujące rodzaje usług materialnych działalności podstawowej:
– ładunków
– pasażerów
– ładunków
– pasażerów
w tym: przewozy pasażerów za biletami pracowniczymi (wypełnić rubr. 1)
przewozy pasażerów za biletami miesięcznymi szkolnymi (wypełnić rubr. 1)
w tym: przeładunek
inne usługi portowe
w tym: przewozy ładunków (wypełnić rubr. 1)
przewozy pasażerów (wypełnić rubr. 1)
w tym: przewozy ładunków (wypełnić rubr. 1)
przewozy pasażerów (wypełnić rubr. 1)
Pozostałe jednostki zaliczone do działów gospodarki narodowej transport i łączność wypełniają tylko wiersz 01 sprawozdania na formularzu T-02.
ZAŁĄCZNIK Nr 4
OBJAŚNIENIA DO FORMULARZA T-07
OBJAŚNIENIA DO FORMULARZA T-07
W sprawozdaniu należy ujmować tylko sieć (długość szlaków, przystanki autobusowe, dworce, przystanki dworcowe), objętą statutowym obszarem działania jednostki sprawozdawczej.
Długość szlaków autobusowych PKS jest to długość odcinków dróg (ulic), po których prowadzona jest regularna komunikacja autobusowa, niezależnie od ilości linii, które przebiegają na poszczególnych odcinkach szlaków. Oznacza to, że przy ustalaniu długości sieci odcinków dróg i ulic, po których prowadzona jest komunikacja autobusowa należy uwzględnić tylko raz, tj. bez odcinków powtarzających się.
W przypadku, gdy jednostka nie prowadzi komunikacji na danym szlaku własnego obszaru działania, a prowadzi inna jednostka - dane na temat tego odcinka sieci uwzględnia tylko jednostka, do której przynależy ten obszar. W przypadkach wątpliwych należy porozumieć się z innymi jednostkami działającymi na określonym obszarze.
Uwaga.
Dworzec autobusowy (przystanek dworcowy) jest to miejsce odprawy podróżnych i kursów autobusowych.
Uwaga: Dworców autobusowych (przystanków dworcowych) nie należy mylić z punktami nadzoru i kontroli, które są miejscem rejestracji prawidłowości (punktualności) odjazdów autobusów.