Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej związanych z wprowadzeniem nowych granic MCTR, MATZ lotnisk, stref TSA i TRA, tras MRT oraz wprowadzeniem zmian w drodze lotniczej.
Dz.Urz.ULC.2006.1.2
Akt obowiązującyDECYZJA NR 50
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 21 grudnia 2005 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej związanych z wprowadzeniem nowych granic MCTR, MATZ lotnisk, stref TSA i TRA, tras MRT oraz wprowadzeniem zmian w drodze lotniczej
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Zmiana w granicach poziomych lotniska CTR EPBY
ZMIANA GRANIC POZIOMYCH CTR BYDGOSZCZ | |
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych | CTR BYDGOSZCZ/Szwederowo Linia łącząca następujące punkty: |
1) 53°07'15"N 017°32'10"E | |
2) 52°57'24"N 017°33'21"E | |
3) 52°58'03"N 018°29'39"E | |
4) 53°15'55"N 018°27'26"E | |
5) 53°15'55"N 018°12'18"E | |
1) 53°07'15"N 017°32'10"E |
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Zmiana w granicach poziomych lotniska MATZ EPBY
ZMIANA GRANIC POZIOMYCH MATZ BYDGOSZCZ | |
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych | MATZ BYDGOSZCZ Linia łącząca następujące punkty: |
1) 53°07'15"N 017°32'10"E | |
2) 52°57'24"N 017°33'21"E | |
3) 52°58'03"N 018°29'39"E | |
4) 53°15'55"N 018°27'26"E | |
5) 53°15'55"N 018°12'18"E | |
1) 53°07'15"N 017°32'10"E |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
1. Likwidacja stref TSA 32 oraz TSA 33
2. Wprowadzenie zmian w granicach stref czasowo wydzielanych (TSA) zgodnie z poniższymi tabelami:
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TSA 01 | EP TSA 01 | Zgodnie | ||
1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) | z AUP | |||
2) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) | ||||
3) 54°17'59"N 021°19'04"E (3) | ||||
4) 54°06'19"N 021°19'56"E (4) | ||||
5) 53°59'25"N 020°35'24"E (5) | ||||
6) 53°45'46"N 019°12'42"E (6) | ||||
7) 54°06'38"N 019°29'32"E (7) | ||||
1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) | ||||
TSA 01 | EP TSA 01A | FL 660 | ||
1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) | ------ | |||
2) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) | GND | |||
3) 53°59'25"N 020°35'24"E (5) | ||||
4) 53°45'46"N 019°12'42"E (6) | ||||
5) 54°06'38"N 019°29'32"E (7) | ||||
1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) | ||||
EP TSA 01B | FL 660 | |||
1) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) | ------------------ | |||
2) 54°17'59"N 020°19'04"E (3) | 1.050 m (3.500 ft) | |||
3) 54°06'19"N 021°19'56"E (4) | ||||
4) 53°59'25"N 020°35'24"E (5) | ||||
1) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) | ||||
TSA 02 | EP TSA 02 | Zgodnie | ||
1) 53°26'21"N 019°24'33"E (1) | z AUP | |||
2) 53°48'44"N 022°12'05"E (2) | ||||
3) 53°17'02"N 022°18'41"E (4) | ||||
4) 52°24'09"N 022°00'03"E (6) | ||||
5) 52°24'52"N 021°12'00"E (7) | ||||
6) 52°37'55"N 020°54'34"E (8) | ||||
1) 53°26'21"N 019°24'33"E (1) | ||||
EP TSA 02A | FL 285 | |||
1) 53°26'21"N 019°24'33"E (1) | ---------------- | |||
2) 53°46'42"N 021°55'24"E (15) | 1.050 m (3.500 ft) | |||
3) 53°16'49"N 019°42'43"E (14) | ||||
1) 53°26'21"N 019°24'33"E (1) | ||||
EP TSA 02B | FL 660 | |||
1) 53°16'49"N 019°42'43"E (14) | ------------------ | |||
2) 53°46'42"N 021°55'24"E (15) | 1.050 m (3.500 ft) | |||
3) 53°48'44"N 022°12'05"E (2) | ||||
4) 53°22'16"N 021°38'50"E (11) | ||||
5) 53°03'00"N 020°08'30"E (10) | ||||
1) 53°16'49"N 019°42'43"E (14) | ||||
EP TSA 02C | FL 660 | |||
1) 53°03'00"N 020°08'30"E (10) | ---------------- | |||
2) 53°22'16"N 021°38'50"E (11) | 1.050 m (3.500 ft) | |||
3) 52°41'05"N 020°48'50"E (9) | ||||
1) 53°03'00"N 020°08'30"E (10) | ||||
EP TSA 02D | FL 195 | |||
1) 53°48'44"N 022°12'05"E (2) | ---------- | |||
2) 53°19'26"N 022°18'11"E (3) | GND | |||
3) 52°47'59"N 021°39'37"E (13) | ||||
4) 52°48'00"N 020°57'06"E (12) | ||||
1) 53°48'44"N 022°12'05"E (2) | ||||
EP TSA 02E | FL 195 | |||
1) 53°19'26"N 022°18'11"E (3) | ----------- | |||
2) 53°17'02"N 022°18'41"E (4) | GND | |||
3) 52°47'50"N 022°08'18"E (5) | ||||
4) 52°47'59"N 021°39'37"E (13) | ||||
1) 53°19'26"N 022°18'11"E (3) | ||||
EP TSA 02F | FL 195 | |||
1) 52°47'59"N 021°39'37"E (13) | --------------- | |||
2) 52°47'50"N 022°08'18"E (5) | 370 m. (1.250 ft) | |||
3) 52°24'09"N 022°00'03"E (6) | ||||
4) 52°24'52"N 021°12'00"E (7) | ||||
1) 52°47'59"N 021°39'37"E (13) | ||||
TSA 02 | EP TSA 02G | FL 195 | ||
1) 52°48'00"N 020°57'06"E (12) | ---------------- | |||
2) 52°47'59"N 021°39'37"E (13) | 720 m (2.500 ft) | |||
3) 52°24'52"N 021°12'00"E (7) | ||||
4) 52°37'55"N 020°54'34"E (8) | ||||
5) 52°41'05"N 020°48'50"E (9) | ||||
1) 52°48'00"N 020°57'06"E (12) | ||||
TSA 18 | EP TSA 18 | Zgodnie | ||
1) 52°32'07"N 015°14'34"E (1) | z AUP | |||
2) 52°41'31"N 015°41'40"E (2) | ||||
3) 52°36'49"N 015°46'28"E (3) | ||||
4) 52°27'00"N 015°59'00"E (4) | ||||
5) 52°22'48"N 015°57'39"E (5) | ||||
6) 52°27'19"N 015°19'12"E (6) | ||||
1) 52°32'07"N 015°14'34"E (1) | ||||
EP TSA 18A | FL 195 | |||
1) 52°36'49"N 015°46'28"E (3) | --------- | |||
2) 52°27'00"N 015°59'00"E (4) | GND | |||
3) 52°22'48"N 015°57'39"E (5) | ||||
4) 52°27'19"N 015°19'12"E (6) | ||||
1) 52°36'49"N 015°46'28"E (3) | ||||
EP TSA 18B | 1.700 m (5.500 ft) | |||
1) 52°32'07"N 015°14'34"E (1) | ------------------ | |||
2) 52°41'31"N 015°41'40"E (2) | GND | |||
3) 52°36'49"N 015°46'28"E (3) | ||||
4) 52°27'19"N 015°19'12"E (6) | ||||
1) 52°32'07"N 015°14'34"E (1) |
ZAŁĄCZNIK Nr 4
1. Wprowadzenie korytarza dolotowego EP TFR 22 zgodnie z poniższą tabelą:
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TFR 22 | 1) 53°43'19"N 018°50'59"E | 1.350 m (4.500 ft) | Zgodnie | |
2) 53°33'43"N 018°08'51"E | 1.050 m (3.500 ft) | z AUP | ||
3) 53°39'51"N 017°52'40"E | ||||
4) 53°51'21"N 018°51'23"E | ||||
1) 53°43'19"N 018°50'59"E |
2. Wprowadzenie zmian w korytarzach lotniczych TFR 03 i TFR 07 zgodnie z poniższymi tabelami:
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TFR 03 | 1) 53°15'55"N 018°27'26"E | FL 095 | Zgodnie | |
2) 53°08'17"N 018°28'23"E | ----------------- | z AUP | ||
3) 53°20'27"N 019°35'48"E | 1.050 m (3.500 ft) | |||
4) 53°26'21"N 019°24'33"E | ||||
1) 53°15'55"N 018°27'26"E |
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TFR 07 | 1) 52°53'44"N 015°29'15"E | 1.350 m (4.500 ft) | Zgodnie | |
2) 52°41'31"N 015°41'40"E | 1.050 m (3.500 ft) | z AUP | ||
3) 52°38'46"N 015°33'41"E | ||||
4) 52°51'00"N 015°21'20"E | ||||
1) 52°53'44"N 015°29'15"E |
ZAŁĄCZNIK Nr 5
1. Likwidacja tras MRT 3, MRT 4, MRT 5.
2. Wprowadzenie nowych tras MRT 58 i MRT 59.
MRT 58 (EPMI)
47 - 48 - 50 - 37 - 52 - 87 - 86 - 85 - 86 - 87 - 52 - 51 - 50 - 48 - 47
MRT 59 (EPMI)
47 - 48 - 40 - 39 - 30 - 31 - 35 - 34 -53 - 36 - 37 - 97 - 51 - 55 - 56 - 47
3. Wprowadzenie zmiany wysokości trasy MRT 6.
Trasa MRT 6
1. Lotnisko Dęblin (EPDE) 51°33'04,12"N 021°53'31,30"E
2. Miejscowość SZCZEKARKÓW 51°28'23"N 022°37'54"E
3. Miejscowość ULAN 51°48'40"N 022°30'08"E
4. Miejscowość STOCZEK ŁUKOWSKI 51°57'48"N 021°58'02"E
5. Miejscowość ŁASKARZEW 51°47'22"N 021°35'29"E
6. Miejscowość GORYŃ 51°32'35"N 021°16'34"E
7. Miejscowość WIELGIE 51°14'26"N 021°29'38"E
8. Miejscowość WRZELOWIEC 51°05'27"N 021°55'29"E
9. Miejscowość SADURKI 51°16'36"N 022°16'25"E
10. Miejscowość MAJDAN 51°20'36"N 022°28'35"E
11. Lotnisko Dęblin (EPDE) 51°33'04,12"N 021°53'31,30"E
Górna granica: 800 m (2.625 ft) AMSL
Dolna granica: 600 m (1.968 ft) AMSL
Trasa MRT 6 wyznaczona jest w formie korytarza o szerokości 5 km.
Statek powietrzny wykonuje zakręt w prawo o 360 stopni nad każdym punktem podanym powyżej.
4. Usunięcie segmentów MRT: 37-51; 95-50.
5. Wprowadzenie zmian w opisie segmentów tras MRT zgodnie z poniższą tabelą:
Segmenty | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Szerokość (km) |
34-53 | GND - 460/1.509 | 5 |
36-37 | GND - 500/1.637 | 5 |
38-30 | GND - 445/1.460 | 5 |
38-50 | GND - 450/1.476 | 5 |
39-30 | GND - 420/1.378 | 5 |
39-41 | GND - 425/1.394 | 5 |
41-48 | GND - 500/1.640 | 5 |
48-49 | GND - 460/1.509 | 5 |
49-50 | GND - 510/1.673 | 5 |
51-55 | GND - 520/1.706 | 5 |
52-51 | GND - 430/1.411 | 5 |
52-89 | GND - 550/1.804 | 5 |
52-97 | GND - 500/1.804 | 5 |
53-36 | GND - 460/1.509 | 5 |
56-55 | GND - 470/1.542 | 10 |
56-58 | GND - 550/1.804 | 5 |
56-64 | GND - 520/1.706 | 10 |
64-66 | GND - 445/1.460 | 10 |
66-72 | GND - 300/984 | 5 |
72-82 | GND - 300/984 | 5 |
82-83 | GND - 300/984 | 5 |
83-84 | GND - 300/984 | 5 |
84-85 | GND - 550/1.804 | 5 |
85-34 | GND - 550/1.804 | 5 |
85-86 | GND - 550/1.804 | 5 |
85-88 | GND - 550/1.804 | 5 |
86-87 | GND - 550/1.804 | 5 |
87-52 | GND - 550/1.804 | 5 |
90-89 | GND - 550/1.804 | 5 |
90-91 | GND - 550/1.804 | 5 |
91-66 | GND - 550/1.804 | 5 |
92-93 | GND - 550/1.804 | 5 |
93-94 | GND - 300/984 | 5 |
94-82 | GND - 300/984 | 5 |
95-54 | GND - 550/1.804 | 5 |
95-89 | GND - 550/1.804 | 5 |
95-90 | GND - 550/1.804 | 5 |
96-88 | GND - 550/1.804 | 5 |
96-89 | GND - 550/1.804 | 5 |
96-92 | GND - 550/1.804 | 5 |
97-50 | GND - 500/1.804 | 5 |
ZAŁĄCZNIK Nr 6
1. Wprowadzenie zmian w drodze lotniczej B 56 zgodnie z poniższą tabelą:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
B56 FIR EDBB | ▲ BINKA 53°45'34"N 014°16'32"E | CDR 1,2,3 | |||||||
FIR EPWW | ▲ IRGET 53°40'11"N 014°36'53"E | 070 | 060 | 15 | |||||
112 | 25 | ||||||||
29 | 195 | ||||||||
055 | |||||||||
∆ CHOCIWEL NDB (CHO) | 52 | C | |||||||
53°28'31,09"N 015°19'58,94"E | 14 | ||||||||
110 | 120 | ||||||||
∆ NETOP | 053 | ||||||||
53°32'55"N 015°30'16"E | 232 | ||||||||
∆ BURAN | |||||||||
54°10'49"N 017°01'47"E | 64 | ||||||||
076 | |||||||||
257 | |||||||||
∆ RADUN | 195 | ||||||||
54°16'48"N 018°00'14"E | 055 | ||||||||
13 | C | ||||||||
▲ KARTUZY VOR/DME (KRT) | 62 | ||||||||
54°17'59"N 018°12'28,78"E | 097 | ||||||||
277 | |||||||||
∆ KMIECINVOR(KMI) | |||||||||
54°12'04,69"N 019°08'42,25"E | 047 | 43 | |||||||
227 | |||||||||
▲ GOMED | |||||||||
54°26'52"N 019°39'15"E |