Zasady i tryb udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówienia publicznego, które może być udzielane w trybie art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2007.2.40

Akt utracił moc
Wersja od: 26 października 2010 r.

DECYZJA Nr 3/07
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 15 marca 2007 r.
w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówienia publicznego, które może być udzielane w trybie art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

.................................................
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX

Zmiany nin. decyzji, wprowadzone przez § 1 decyzji nr 24/07 z dnia 16 sierpnia 2007 r. (Dz.Urz.CBA.07.2.54) zmieniającej nin. decyzję z dniem 16 sierpnia 2007 r., nie zostały naniesione na tekst, gdyż data wejścia w życie tych zmian jest późniejsza od daty utraty mocy przez nin. decyzję.

Zmiany nin. decyzji, wprowadzone przez § 1 decyzji nr 55/10 z dnia 14 kwietnia 2010 r. (Dz.Urz.CBA.10.2.76) zmieniającej nin. decyzję z dniem 14 kwietnia 2010 r., nie zostały naniesione na tekst, gdyż data wejścia w życie tych zmian jest późniejsza od daty utraty mocy przez nin. decyzję.

Zmiany nin. decyzji, wprowadzone przez § 7 decyzji nr 201/10 z dnia 22 października 2010 r. - Przepisy zmieniające decyzje Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA.10.2.87) z dniem 26 października 2010 r., nie zostały naniesione na tekst, gdyż data wejścia w życie tych zmian jest późniejsza od daty utraty mocy przez nin. decyzję.

.................................................

Na podstawie § 1 statutu Centralnego Biura Antykorupcyjnego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 111 Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2006 r. w sprawie nadania statutu Centralnemu Biuru Antykorupcyjnemu (M. P. Nr 49, poz. 527), w związku z art. 4 pkt 3 lit. f oraz pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.), postanawia się, co następuje:

Rozdział  I

Przepisy ogólne

§  1.
Decyzja określa zasady i tryb przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz podmioty właściwe w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania.
§  2.
Ilekroć w decyzji jest mowa o:
1)
CBA - należy przez to rozumieć Centralne Biuro Antykorupcyjne;
2)
cenie - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050, z późn. zm.);
3)
dostawach - należy przez to rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu;
4)
funkcjonariuszu - należy przez to rozumieć funkcjonariusza CBA;
5)
kursie euro - należy przez to rozumieć średni kurs złotego w stosunku do euro ustalony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 87, poz. 610);
6)
najkorzystniejszej ofercie - należy przez to rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, odnoszących się do przedmiotu zamówienia albo ofertę z najniższą ceną;
7)
ofercie częściowej - należy przez to rozumieć ofertę przewidującą, zgodnie z treścią dokumentacji warunków wykonania zamówienia, wykonanie części zamówienia;
8)
ofercie wariantowej - należy przez to rozumieć ofertę przewidującą, zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji warunków wykonania zamówienia, odmienny niż określony przez jednostkę zamawiającą sposób wykonania zamówienia;
9)
robotach budowlanych - należy przez to rozumieć wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), a także wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane przez osobę trzecią, zgodnie z wymaganiami określonymi przez jednostkę zamawiającą;
10)
usługach - należy przez to rozumieć wszelkie świadczenia, których przedmiotem nie są roboty budowlane lub dostawy;
11)
ustawie - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
12)
wykonawcy - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która jest wytypowana do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę na usługi, dostawę lub roboty budowlane albo zawarła umowę w sprawie zamówienia;
13)
zamówieniu - należy przez to rozumieć umowę odpłatną zawieraną między CBA a wykonawcą, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane;
14)
wartości zamówienia - należy przez to rozumieć wartość szacunkową zamówienia ustaloną z należytą starannością przez jednostkę zamawiającą bez podatku od towarów i usług (VAT).
§  3.
1.
Postępowanie o udzielenie zamówienia przygotowuje i przeprowadza Departament Logistyki CBA.
2.
Dyrektor Departamentu Logistyki CBA jest odpowiedzialny za prawidłowe przeprowadzenie postępowania i jego zgodność z przepisami niniejszej decyzji.
§  4.
Decyzja określa przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia:
1)
którego wykonanie związane jest z udostępnieniem wykonawcy informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 196, poz. 1631, z późn. zm.);
2)
które ze względu na istotny interes bezpieczeństwa państwa może być udzielane w trybie art. 4 pkt 5 ustawy i jako takie zostały ujęte w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej decyzji.

Rozdział  II

Zasady udzielania zamówienia

§  5.
1.
Zamówienia udziela się wykonawcy, który został wybrany zgodnie z przepisami niniejszej decyzji.
2.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z wyłączeniem zasady jawności.
3.
Wobec czynności podjętych w toku przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze przewidziane w ustawie.
§  6.
1.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona może wyrazić zgodę na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, oferty oraz innych dokumentów, również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
§  7.
Zamówienia udziela się z zachowaniem następujących zasad:
1)
zapewnienia uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia;
2)
dochowania należytej staranności podczas postępowania o udzielenie zamówienia;
3)
rzetelnego dokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia;
4)
adekwatności, efektywności i skuteczności postępowania o udzielenie zamówienia;
5)
celowości i oszczędności w dokonywaniu wydatkowania środków publicznych podczas przygotowywania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem uzyskiwania najlepszych efektów w ramach posiadanych środków publicznych oraz przestrzegania terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań.
§  8.
Trybami udzielania zamówienia w CBA są:
1)
przetarg;
2)
negocjacje;
3)
zamówienie z wolnej ręki.

Rozdział  III

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia

§  9.
Departament Logistyki CBA opisuje przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
§  10.
1.
Departament Logistyki CBA opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.
Jeżeli przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, jednostka zamawiająca opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego.
3.
Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne.
§  11.
1.
Podstawą ustalenia wartości zamówienia jest całkowite, szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług (VAT), ustalone przez jednostkę zamawiającą z należytą starannością.
2.
Wartość zamówienia na roboty budowlane ustala się na podstawie:
1)
kosztorysu inwestorskiego sporządzanego na etapie opracowania dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót albo na podstawie planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane;
2)
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
3.
Przy obliczaniu wartości zamówienia na roboty budowlane uwzględnia się także wartość dostaw związanych z wykonywaniem robót budowlanych.
§  12.
1.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie może występować, wykonywać czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, a także być biegłym osoba, która:
1)
pozostaje w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia albo jest związana z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami władz osób prawnych ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2)
w okresie trzech lat od daty rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawała w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą albo była członkiem władz osób prawnych ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3)
pozostaje z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności.
2.
Osoby, o których mowa w ust. 1, składają pisemne oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1. Zaistnienie tych okoliczności skutkuje wyłączeniem z postępowania o udzielenie zamówienia.

Rozdział  IV

Postępowanie o udzielenie zamówienia

§  13.
1.
O rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia decyduje Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona na podstawie pisemnego, uzasadnionego wniosku Dyrektora Departamentu Logistyki CBA.
2.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, Dyrektor Departamentu Logistyki CBA przedkłada do zatwierdzenia: Szefowi CBA, po uprzednim potwierdzeniu przez Dyrektora Departamentu Finansów CBA, możliwości sfinansowania zamówienia.
3.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, sporządza się według wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej decyzji.
4.
Zatwierdzony wniosek, o którym mowa w ust. 2, jest rejestrowany w rejestrze zamówień prowadzonym w Departamencie Logistyki CBA.
§  14.
1.
Komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w składzie co najmniej trzech osób, w tym przewodniczącego i sekretarza, powołuje Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona.
2.
Komisja przetargowa może mieć charakter stały lub być powoływana do przygotowania i przeprowadzenia określonych postępowań o udzielenie zamówienia.
§  15.
Komisja przetargowa:
1)
przedstawia Szefowi CBA lub osobie przez niego upoważnionej listę wykonawców zaproszonych do kolejnych etapów postępowania o udzielenie zamówienia;
2)
przedstawia propozycje odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
3)
występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
§  16.
1.
Przewodniczący komisji przetargowej określa tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej, mając na celu zapewnienie sprawności jej działania, indywidualizację odpowiedzialności jej członków za wykonywane czynności oraz przejrzystość jej prac.
2.
Jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga wiadomości specjalnych, Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona może powołać biegłych.
3.
Przebieg postępowania o udzielenie zamówienia oraz czynności wykonywane przez komisję przetargową są dokumentowane w formie protokołu, którego wzór określa załącznik nr 3 do decyzji.
§  17.
Protokół, o którym mowa w § 16 ust. 3, jest zatwierdzany przez Szefa CBA lub osobę przez niego upoważnioną.
§  18.
1.
Po zatwierdzeniu wniosku, o którym mowa w § 13 ust. 1, komisja przetargowa przedstawia do akceptacji Szefowi CBA lub osobie przez niego upoważnionej listę wytypowanych wykonawców zaproszonych do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do listy wytypowanych wykonawców komisja przetargowa dołącza uzasadnienie.
2.
Po uzyskaniu akceptacji, o której mowa w ust. 1, komisja przetargowa kieruje do wytypowanych wykonawców zaproszenia do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.
Oświadczenia, zawiadomienia i wnioski, składane przez komisję przetargową albo wykonawcę podczas postępowania o udzielenie zamówienia, wymagają zachowania formy pisemnej. Komisja przetargowa może dopuścić, wskazując sposób jej dokumentowania, inną formę wymiany informacji między stronami postępowania o udzielenie zamówienia.
§  19.
Liczba wykonawców, których komisja przetargowa zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie może być mniejsza niż dwóch.
§  20.
Komisja przetargowa przesyła wykonawcy zaproszenie do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które powinno zawierać w szczególności:
1)
nazwę i adres podmiotu zlecającego wykonanie zamówienia;
2)
informację, że do postępowania o udzielenie zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy wraz z podaniem podstawy wyłączenia, o której mowa w § 4;
3)
informację o prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia z wyłączeniem zasady jawności i związanym z tym zastrzeżeniem jednostki zamawiającej o prawie do nieinformowania wykonawcy o przebiegu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia;
4)
określenie przedmiotu zamówienia w formie ogólnej, pozwalającej wykonawcy zapoznać się z wielkością zamówienia i jego charakterem;
5)
określenie pożądanego terminu wykonania zamówienia;
6)
opis warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7)
wymagania dotyczące wadium wraz z podaniem okoliczności powodujących jego utratę;
8)
wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
9)
wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z wykonawcą;
10)
wskazanie miejsca i terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
11)
pouczenie o braku środków odwoławczych przewidzianych w ustawie.
§  21.
1.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w § 20 pkt 6, podaje we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jednostce zamawiającej:
1)
nazwę firmy oraz adres siedziby wykonawcy;
2)
numer REGON, NIP oraz numer Krajowego Rejestru Sądowego, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5;
3)
wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, skład zarządu lub rady administrującej oraz wykaz prokurentów lub dyrektorów wykonawczych wraz z podaniem ich numeru PESEL;
4)
wykaz udziałowców (akcjonariuszy) posiadających co najmniej 10% udziałów (akcji) wraz z podaniem numeru PESEL w odniesieniu do osób fizycznych albo numeru REGON i numeru Krajowego Rejestru Sądowego w odniesieniu do innych podmiotów.
2.
Jeżeli osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 3, są cudzoziemcami, wykonawca podaje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, obywatelstwo, datę i miejsce urodzenia, imiona rodziców.
3.
Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, wykonawca powinien dołączyć:
1)
aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
2)
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z zapłatą podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku;
3)
inne dokumenty, np. koncesje, zezwolenia, potwierdzenie uprawnień jeżeli wymaga tego charakter zamówienia.
4.
Jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 i 3, składa on odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
1)
jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym;
2)
nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości.
5.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.
6.
Dokumenty, o których mowa w ust. 3-5, mogą być złożone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
7.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro, może spełnić warunek określony w ust. 3 pkt 2, składając oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.
8.
W przypadku, gdy wykonawca przewiduje wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę jest obowiązany przedłożyć odpowiednie dokumenty, o których mowa w ust. 1-5, dotyczące podwykonawcy.
9.
Komisja przetargowa może wyznaczyć termin, w którym wykonawca jest obowiązany do uzupełnienia dokumentów określonych w zaproszeniu do składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
10.
Wykonawca, składając wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jest obowiązany do złożenia oświadczenia o nieujawnianiu informacji zawartych we wniosku osobom trzecim.
§  22.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wykonanie związane jest z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.
§  23.
1.
Komisja przetargowa po otrzymaniu od wykonawcy wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonuje jego oceny pod kątem spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w § 20 pkt 6, określonych w zaproszeniu.
2.
Dokumenty, o których mowa w § 21 ust. 1-5, przekazane przez wykonawcę, komisja przetargowa przesyła do Zarządu Analiz i Ewidencji CBA.
3.
Do dokumentów, o których mowa w ust. 2, komisja przetargowa dołącza również dane określające przedmiot zamówienia oraz jego wartość.
4.
Zarząd Analiz i Ewidencji CBA opracowuje informację dotyczącą istnienia lub też braku negatywnych przesłanek odnośnie dopuszczenia wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zwaną dalej "informacją".
5.
Jednostki organizacyjne CBA biorące udział w procedurze opiniodawczej są obowiązane do zajęcia i przekazania do Zarządu Analiz i Ewidencji CBA stanowiska w sprawie posiadania lub też braku danych mogących stanowić przeciwwskazanie do zaproszenia wykonawcy do złożenia oferty.
6.
Zarząd Analiz i Ewidencji CBA jest obowiązany w terminie 7 dni od dnia otrzymania danych i dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, przekazać informację komisji przetargowej.
7.
W przypadku przekazania przez Zarząd Analiz i Ewidencji CBA negatywnej informacji wykonawca nie może być zaproszony przez komisję przetargową do złożenia oferty.
8.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Szef CBA może zezwolić na odstąpienie od realizacji procedury określonej w ust. 2-7.
§  24.
Komisja przetargowa zaprasza do złożenia oferty wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, który uzyskał pozytywną informację Zarządu Analiz i Ewidencji CBA.
§  25.
1.
Komisja przetargowa, wraz z zaproszeniem do złożenia oferty, przesyła wykonawcy dokumentację warunków wykonania zamówienia.
2.
Dokumentacja, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać:
1)
nazwę i adres podmiotu zlecającego wykonanie zamówienia;
2)
opis sposobu przygotowywania oferty;
3)
określenie przedmiotu zamówienia, w razie potrzeby również za pomocą planów, rysunków lub projektów, łącznie z wyszczególnieniem dodatkowych usług, które mają być wykonane w ramach umowy;
4)
pożądany lub wymagany termin wykonania umowy;
5)
opis kryteriów, którymi komisja przetargowa będzie się kierowała przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów;
6)
opis odpowiednich części zamówienia, jeżeli dopuszczalne jest składanie oferty częściowej;
7)
informację o dopuszczeniu możliwości złożenia oferty wariantowej;
8)
opis sposobu obliczenia ceny oferty;
9)
wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
10)
wskazanie miejsca i terminu składania oferty;
11)
wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z wykonawcą oraz opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji warunków wykonania zamówienia;
12)
termin, do którego wykonawca będzie związany złożoną ofertą;
13)
informację o formalnościach, jakie powinny zostać spełnione po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia w celu zawarcia umowy;
14)
istotne dla CBA postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umów, oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli komisja przetargowa wymaga od wykonawcy, by zawarł z nim umowę na takich warunkach.
3.
Komisja przetargowa może żądać w dokumentacji warunków wykonania zamówienia wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którego wykonanie zamierza on powierzyć podwykonawcy.

Rozdział  V

Wybór oferty

§  26.
Wybór najkorzystniejszej oferty, dokonany przez komisję przetargową, podlega zatwierdzeniu przez Szefa CBA lub osobę przez niego upoważnioną.
§  27.
1.
Komisja przetargowa wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2.
Komisja przetargowa jest obowiązana odrzucić ofertę, jeżeli:
1)
nie spełnia ona wymogów dokumentacji warunków wykonania zamówienia;
2)
nie zostało wniesione wadium;
3)
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji.
§  28.
1.
Komisja przetargowa wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród nieodrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w dokumentacji warunków wykonania zamówienia.
2.
Jeżeli komisja przetargowa nie może wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, komisja przetargowa spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
3.
Jeżeli komisja przetargowa nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, komisja przetargowa wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
§  29.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił nieprawdziwe dane, uchyla się od zawarcia umowy lub wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, komisja przetargowa wybiera tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę.

Rozdział  VI

Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy

§  30.
1.
Jeżeli wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro, warunkiem dopuszczenia do postępowania o udzielenie zamówienia może być złożenie wadium.
2.
Obowiązek, o którym mowa w ust. 1, może być nałożony przez komisję przetargową w każdym przypadku, gdy szczególny charakter postępowania tego wymaga.
3.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4.
Komisja przetargowa określa kwotę wadium w granicach od 0,5% do 3% wartości zamówienia.
§  31.
1.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1)
pieniądzu;
2)
poręczeniach bankowych;
3)
gwarancjach bankowych;
4)
gwarancjach ubezpieczeniowych.
2.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez komisję przetargową.
3.
Wadium wniesione w pieniądzu komisja przetargowa przechowuje na rachunku bankowym.
§  32.
1.
Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona jest obowiązana niezwłocznie zwrócić wadium wykonawcy, w przypadkach gdy:
1)
upłynął termin związania ofertą;
2)
wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
3)
oferta została odrzucona;
4)
zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonywania umowy;
5)
komisja przetargowa unieważniła postępowanie o udzielenie zamówienia.
2.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, komisja przetargowa zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
3.
Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego wykonawcy, zaliczane jest przez komisję przetargową na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.
Czynności związane z wadium wniesionym w pieniądzu komisja przetargowa realizuje za pośrednictwem Departamentu Finansów CBA.
§  33.
1.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana, nie zwraca się wadium wraz z odsetkami w przypadku:
1)
odmowy podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2)
niewniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w dokumentacji warunków wykonania zamówienia;
3)
niemożności zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
2.
Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium.
§  34.
Komisja przetargowa może żądać od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem".
§  35.
Wysokość zabezpieczenia, którego komisja przetargowa żąda od wykonawcy zamówienia, ustala się w wysokości od 2% do 10% ceny oferty.
§  36.
1.
Zabezpieczenie może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych.
2.
Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu komisja przetargowa przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym.
3.
Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona zwraca zabezpieczenie wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
4.
Komisja przetargowa może, na wniosek wykonawcy, wyrazić zgodę na zmianę formy wniesionego zabezpieczenia. Zmiana formy zabezpieczenia dokonywana jest w sposób zachowujący ciągłość zabezpieczenia i nie może powodować zmniejszenia jego wysokości.
5.
Czynności związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy wniesionym w pieniądzu komisja przetargowa realizuje za pośrednictwem Departamentu Finansów CBA.
§  37.
1.
Jeżeli okres realizacji zamówienia jest dłuższy niż rok, zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu może być za zgodą Szefa CBA lub osoby przez niego upoważnionej tworzone poprzez potrącenia z faktur za wykonane części zamówienia.
2.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1, w dniu zawarcia umowy wykonawca wnosi w pieniądzu co najmniej:
1)
30% kwoty zabezpieczenia, gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane;
2)
10% kwoty zabezpieczenia, gdy przedmiotem zamówienia są usługi lub dostawy.
3.
Departament Finansów CBA wpłaca kwoty potrącane z faktur na rachunek bankowy, o którym mowa w § 36 ust. 2, w tym samym dniu, w którym dokonuje zapłaty faktur.
4.
Wniesienie pełnej wysokości zabezpieczenia nie może nastąpić później, niż w ciągu roku od dnia zawarcia umowy.
§  38.
1.
Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, zwraca zabezpieczenie w terminie:
1)
14 dni od dnia uznania należytego wykonania usługi lub dostawy;
2)
30 dni od dnia przekazania przez wykonawcę robót budowlanych i przyjęcia ich przez jednostkę zamawiającą jako należycie wykonanych.
2.
Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia lub gwarancji jakości, pozostać może kwota ustalona w umowie, nie wyższa niż 30% wysokości zabezpieczenia.
3.
Kwota, o której mowa w ust. 2, zwracana jest najpóźniej w terminie 14 dni po upływie terminu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia lub gwarancji jakości.
§  39.
1.
Komisja przetargowa na żądanie wykonawcy zwraca oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia w innej formie niż w pieniądzu, pozostawiając w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia jego kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez komisję przetargową lub wykonawcę.
2.
Wydanie oryginału dokumentu następuje po upływie okresu, na jaki wniesione zostało zabezpieczenie.

Rozdział  VII

Przetarg

§  40.
1.
Podstawowym trybem postępowania o udzielenie zamówienia jest przetarg.
2.
Komisja przetargowa może przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia w innym trybie niż przetarg, tylko w przypadkach określonych w decyzji.
3.
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu przepisy § 9-39 stosuje się odpowiednio.

Rozdział  VIII

Negocjacje

§  41.
1.
Negocjacje są trybem postępowania o udzielenie zamówienia, w którym komisja przetargowa negocjuje warunki wykonania zamówienia z zaproszonymi wykonawcami.
2.
Przed przystąpieniem do negocjacji komisja przetargowa może wystąpić do zaproszonych wykonawców o przesłanie oferty wstępnej.
§  42.
Zamówienie może być udzielone w trybie negocjacji, jeżeli wystąpiła co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1)
uprzednio prowadzone postępowanie w trybie przetargu zostało unieważnione;
2)
przedmiot dostawy jest wytwarzany wyłącznie w celach badawczych, doświadczalnych lub rozwojowych;
3)
nie można określić szczegółowych cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia lub z powodu specjalistycznego charakteru przedmiotu zamówienia konieczne są negocjacje z zaproszonymi wykonawcami;
4)
zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia, której wcześniej nie można było przewidzieć.
§  43.
1.
Prowadzone negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami.
2.
Komisja przetargowa może przed przystąpieniem do zaproszenia do składania ofert dokonać zmiany, będących przedmiotem negocjacji wymagań technicznych i jakościowych, dotyczących przedmiotu zamówienia.
3.
Po przeprowadzeniu negocjacji komisja przetargowa zaprasza do składania ofert wszystkich wykonawców, z którymi prowadzone były negocjacje.
§  44.
Do przeprowadzenia postępowania w trybie negocjacji przepisy § 9-39 stosuje się odpowiednio.

Rozdział  IX

Zamówienie z wolnej ręki

§  45.
Zamówienie z wolnej ręki jest trybem postępowania o udzielenie zamówienia, w którym komisja przetargowa udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.
§  46.
Komisja przetargowa może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki tylko wtedy, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
1)
z przyczyn technicznych lub organizacyjnych, a także z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, albo w przypadku, gdy dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być wykonywane tylko przez jednego wykonawcę;
2)
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie CBA, której nie można było przewidzieć, a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia;
3)
uprzednio prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu lub negocjacji zostało unieważnione, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
4)
w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe zamówień dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, której nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego w przypadku dostaw nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego.
§  47.
Podstawą do zawarcia umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki są udokumentowane negocjacje lub złożona w ich wyniku oferta.
§  48.
1.
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki przepisy § 9-25, 27 i 34-39 stosuje się odpowiednio.
2.
W przypadku, o którym mowa w § 46 pkt 4, do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki nie stosuje się przepisów § 20, 21, 23 i 24 ust. 1.

Rozdział  X

Umowa w sprawie udzielenia zamówienia

§  49.
1.
Do umowy w sprawie udzielenia zamówienia zawieranej między CBA a wykonawcą, po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).
2.
Umowa wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Rozdział  XI

Przepisy końcowe

§  50.
1.
Zamówienie na terenie CBA może realizować wykonawca lub jego pracownik sprawdzony przez Departament Ochrony CBA. Przepisy § 23 ust. 2-7 stosuje się odpowiednio.
2.
Sprawdzenie, o którym mowa w ust. 1, jest ważne na czas realizacji zamówienia przez wykonawcę lub jego pracownika.
3.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach można odstąpić od wymogu sprawdzenia, o którym mowa w ust. 1, pod warunkiem zapewnienia bezpośredniego i nieprzerwanego nadzoru przy wykonywaniu prac na terenie CBA przez wyznaczonego funkcjonariusza.
§  51.
Zbiorcze sprawozdanie o udzielonych w CBA zamówieniach Departament Logistyki CBA przekazuje Szefowi CBA w terminie do dnia 1 marca każdego roku następującego po roku, którego dotyczy sprawozdanie.
§  52.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  Nr 1

NIEJAWNY

ZAŁĄCZNIK  Nr 2

WZÓR

.....................

(miejscowość, data)

Nr RZ

.............../................./.....

numer rejestru / symbol literowy / rok

zamówień/jednostki zamawiającej

WNIOSEK

o wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

1Jednostka organizacyjna CBA:
...........................................................................
2Przedmiot zamówienia:
(Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, określenie jego rodzaju: dostawa, usługa lub roboty budowlane (budowa, modernizacja, remont) według kategorii usług - 5 pierwszych cyfr lub grupy dostaw - 3 pierwsze cyfry Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane stosownie do art. 29, 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): ...........................................
3Uzasadnienie zastosowania przepisu art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych:
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
(wypełnia kierownik jednostki organizacyjnej CBA zgłaszający potrzebę udzielenia zamówienia)
4Opinia Dyrektora Departamentu Ochrony CBA w przypadku zastosowania trybu określonego w art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ze względu na zamówienie objęte tajemnicą państwową:
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................
5Wartość zamówienia:
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto:
w złotych: ...................oraz w euro: .....................
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:

w złotych: ...................

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) euro = ........ zł oraz podstawa jej określenia: .......
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
(jeżeli wartość ustalono w oparciu o analizę cen rynkowych, powołać się na katalogi, cenniki i foldery, stronę internetową itp.)
6Podział na zadania:
Zadanie nr 1:
Nazwa zadania: ............................................................
wartość zadania netto w złotych: ........... oraz w euro: .................
Zadanie nr 2:
Nazwa zadania: ............................................................
wartość zadania netto w złotych: ........... oraz w euro: .................
Zadanie nr 3:
Nazwa zadania: ............................................................
wartość zadania netto w złotych: ........... oraz w euro: .................
7Wartość zamówień uzupełniających:
(określa się w przypadku przewidywania udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 w związku z art. 32 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a poniższa wartość winna zawierać się w wartości z pkt 3)
wartość netto w złotych: .............. oraz w euro: ......................
8Termin wykonania zamówienia:
...........................................................................
(określić w ciągu ilu dni, tygodni lub miesięcy od dnia podpisania umowy)
9Propozycja wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem

(przetarg, negocjacje, zamówienie z wolnej ręki):

...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
10Proponowany skład komisji:
1.Przewodniczący:...............................................
2.Sekretarz:...............................................
3.Członkowie:...............................................
11Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia:

(Art. 36 ust. 1 pkt 7)

...........................................................................
(imię, nazwisko i telefon)
12Wniosek sporządził:
.............................
(imię, nazwisko, telefon)
.............................
(podpis)............................................
(pieczątka i podpis osoby reprezentującej

jednostkę organizacyjną zamawiającego)

Dnia.................
13Zabezpieczenie środków finansowych w planie budżetowym:
.............................
.............................................
(podpis pracownika Departamentu Finansów CBA)
Dnia.................
14Opinia Dyrektora Departamentu Finansów CBA o zabezpieczeniu środków finansowych:
.............................................
(pieczątka i podpis Dyrektora Departamentu

Finansów CBA)

Dnia.................
15Zatwierdzenie wniosku oraz składu komisji określonej w pkt 9:
.............................................
(pieczątka i podpis Szefa CBA)
Dnia.................
16Sprawy organizacyjne:
Załączniki:
[]zał. nr 1 na ..... ark. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
[]zał. nr 2 na ..... ark. - Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy,
[]zał. nr 3 na ..... ark. - ............................................
[]zał. nr 4 na ..... ark. - ............................................
[]zał. nr 5 na ..... ark. - ............................................
Data złożenia wniosku w Departamencie Logistyki CBA .....................................
(data i podpis osoby przyjmującej wniosek)
Postępowaniu nadano numer sprawy: ........................................
(kolejny numer w Centralnym Rejestrze Zamówień Publicznych)

* Pkt 1-11 z wyłączeniem pkt 7 - wypełnia komórka wnioskująca o udzielenie zamówienia publicznego.

ZAŁĄCZNIK  Nr 3

WZÓR

"ZATWIERDZAM"

Nr sprawy RZ

..............................

..............................

(miejscowość, data i podpis

kierownika jednostki

zamawiającej lub upoważnionego

funkcjonariusza)

Protokół komisji przetargowej

z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

1. Opis przedmiotu zamówienia:

...........................................................

...........................................................

...........................................................

2. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w zł: ...............

równowartość w euro: ......................................

szacunkowa wartość zamówienia (brutto) w zł: ..............

Ustalenia wartości zamówienia dokonano na podstawie: ......

...........................................................

Osoba dokonująca ustalenia wartości zamówienia: ...........

3. Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie art. 4 pkt 5

ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień

publicznych (podstawa faktyczna i prawna wyłączenia oraz nr

wniosku RZ):

...........................................................

...........................................................

...........................................................

4. Tryb udzielenia zamówienia (podstawa faktyczna i prawna

jego wyboru przez komisję przetargową):

...........................................................

...........................................................

...........................................................

5. Lista wykonawców zaproszonych do złożenia wniosku o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia:

1) ........................................................

2) ........................................................

3) ........................................................

4) ........................................................

5) ........................................................

6. Lista wykonawców spełniających warunki udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia, którzy uzyskali

pozytywną informację z Zarządu Analiz i Ewidencji CBA:

1) ........................................................

2) ........................................................

3) ........................................................

4) ........................................................

5) ........................................................

7. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich procentowego

znaczenia:

...........................................................

...........................................................

8. Cena oraz inne istotne elementy każdej z ofert:

1) ........................................................

2) ........................................................

3) ........................................................

4) ........................................................

5) ........................................................

9. Ocena i porównanie złożonych ofert (oferty odrzucone wraz z

uzasadnieniem przyczyn odrzucenia oferty):

...........................................................

...........................................................

10. Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru:

...........................................................

...........................................................

11. Informacje dodatkowe:

...........................................................

...........................................................

12. Czynności powtórzone:.....................................

...........................................................

...........................................................

13. Osoby, o których mowa w § 12 ust. 1 decyzji, które złożyły

oświadczenia:

................................. oświadczeń w załączeniu.

(wpisać liczbę oświadczeń)

14. Prace komisji przetargowej zakończono dnia: ..............

15. Skład komisji przetargowej:

przewodniczący ............................

(imię i nazwisko)

zastępca przewodniczącego ............................

(imię i nazwisko)

członek ............................

(imię i nazwisko)

członek ............................

(imię i nazwisko)

sekretarz ............................

(imię i nazwisko)

Załączniki do protokołu:

1) zatwierdzona lista wykonawców wytypowanych do wzięcia

udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

2) protokoły z posiedzeń komisji przetargowej;

3) oświadczenia wymienione w pkt 13 protokołu;

4) zaproszenia do składania wniosków o dopuszczenie do udziału

w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

5) dokumentacja z przebiegu postępowania o udzielenie

zamówienia;

6) oferty;

7) inne dokumenty z postępowania o udzielenie zamówienia (np.

oświadczenia, zawiadomienia, wnioski).