Wykonywanie przez Straż Graniczną kryminalnej analizy operacyjnej i elektronicznego przetwarzania informacji kryminalnych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGSG.2013.33

Akt obowiązujący
Wersja od: 5 lutego 2018 r.

ZARZĄDZENIE Nr 26
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 15 kwietnia 2013 r.
w sprawie wykonywania przez Straż Graniczną kryminalnej analizy operacyjnej i elektronicznego przetwarzania informacji kryminalnych

Na podstawie art. 9 ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (Dz. U. z 2011 r. Nr 116, poz. 675, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§  1. 
Zarządzenie określa sposób i tryb wykonywania przez Straż Graniczną kryminalnej analizy operacyjnej i elektronicznego przetwarzania informacji kryminalnych oraz wzory stosowanych dokumentów.
§  2. 
1. 
Kryminalna analiza operacyjna, zwana dalej "KAO", jest czynnością operacyjno-rozpoznawczą lub dochodzeniowo-śledczą wykonywaną w oparciu o logiczny i kreatywny proces myślowy, ukierunkowany na zidentyfikowanie istniejących i poszukiwanie nowych, wewnętrznych powiązań pomiędzy informacjami dotyczącymi przestępstwa oraz wszelkimi innymi danymi uzyskanymi z dostępnych źródeł, w celu ich wykorzystania w ramach innych czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych.
2. 
KAO wykonuje się w szczególności w sprawach wielowątkowych, priorytetowych, skomplikowanych oraz w których sposób popełnienia przestępstwa wskazuje na wysoką specjalizację działalności przestępczej lub działalność przestępczą o rozwojowym charakterze.
3. 
KAO dzieli się na wspierającą, towarzyszącą i inicjującą.
4. 
KAO wspierająca polega na doraźnym i jednostkowym wykonaniu analizy, zlecanej na różnych etapach spraw ewidencji operacyjnej lub postępowań przygotowawczych oraz przeprowadzanej dla ściśle zdefiniowanych celów odpowiadających określonemu etapowi sprawy ewidencji operacyjnej lub postępowania przygotowawczego.
5. 
KAO towarzysząca polega na możliwie stałym wykonywaniu analizy zlecanej na podstawie jednego wniosku, który może być składany na różnych etapach spraw ewidencji operacyjnej lub postępowań przygotowawczych oraz przeprowadzanej z uwzględnieniem dynamiki danej sprawy ewidencji operacyjnej lub postępowania przygotowawczego.
6. 
KAO inicjująca polega na wykonywaniu analizy na podstawie wszelkich dostępnych źródeł danych w celu zainicjowania nowych zainteresowań operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych.
§  3. 
1.  1
 KAO wykonywana jest w Komendzie Głównej Straży Granicznej, w komendach oddziałów Straży Granicznej, w placówkach Straży Granicznej oraz w ośrodkach Straży Granicznej, przez komórki organizacyjne, do zadań których należy wykonywanie KAO, zwane dalej "komórkami analizy kryminalnej".
1a.  2
 W Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej KAO wykonywana jest w komórkach organizacyjnych właściwych do czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych.
2.  3
 KAO wykonuje osoba, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkolenie z zakresu KAO oraz pełni służbę lub pracuje w komórce analizy kryminalnej, a w Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej pełni służbę w komórce organizacyjnej właściwej do wykonywania czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych, zwana dalej "analitykiem kryminalnym".
§  4. 
1. 
Elektroniczne przetwarzanie informacji kryminalnych, zwane dalej "EPIK", to działanie stanowiące wyłącznie narzędziowe wsparcie procesu wykrywczego, które przy zastosowaniu odpowiednich funkcji oprogramowania informatycznego umożliwia ich statystyczną lub graficzną prezentację. Czynność ta charakteryzuje się w szczególności brakiem konieczności formułowania przesłanek, wniosków oraz propozycji zaleceń do dalszych czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych.
2.  4
 EPIK mogą wykonywać funkcjonariusze pełniący służbę w komórkach organizacyjnych właściwych do czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych w Komendzie Głównej Straży Granicznej, w Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej, komendach oddziałów Straży Granicznej, placówkach Straży Granicznej oraz ośrodkach Straży Granicznej, wykorzystując dostępne oprogramowanie informatyczne.
3. 
Analityk kryminalny wykonuje EPIK tylko w sytuacji, gdy niezbędne jest zastosowanie specjalistycznego oprogramowania analitycznego, pozostającego w jego dyspozycji lub gdy wymaga tego charakter sprawy.
§  5. 
1. 
KAO wykonuje się na wniosek, z wyłączeniem KAO inicjującej.
2. 
Wzór wniosku o wykonanie KAO określa załącznik nr 1 do zarządzenia.
3. 
W przypadku KAO inicjującej zakres rzeczowy, źródła danych oraz cele planowane do realizacji w ramach KAO określa osoba właściwa do podjęcia decyzji o wykonaniu KAO, o której mowa w § 6-8.
4. 
EPIK wykonuje się na wniosek w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 3.
5. 
Wzór wniosku o wykonanie EPIK określa załącznik nr 2 do zarządzenia.
6. 
Wniosek o wykonanie KAO lub EPIK sporządza się w dwóch egzemplarzach. Pierwszy egzemplarz włącza się do materiałów sprawy ewidencji operacyjnej lub akt kontrolnych postępowania przygotowawczego, natomiast drugi egzemplarz przechowuje się w komórce analizy kryminalnej.
§  6. 
1.  5
 W Zarządzie Operacyjno-Śledczym Komendy Głównej Straży Granicznej wniosek o wykonanie KAO lub EPIK kierowany jest przez naczelnika wydziału do zadań którego należy wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych - do naczelnika wydziału, do zadań którego należy wykonywanie KAO w Zarządzie Operacyjno-Śledczym Komendy Głównej Straży Granicznej, który podejmuje decyzję o ich wykonaniu.
2. 
Decyzję, o której mowa w ust. 1, podejmuje się na podstawie opinii kierownika komórki analizy kryminalnej lub analityka kryminalnego przez niego wskazanego, który ocenia zasadność oraz możliwość wykonania KAO lub EPIK, jak również ocenia spełnienie przesłanek formalnych złożenia wniosku.
§  6a.  6
1. 
W Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej wniosek o wykonanie KAO lub EPIK kierowany jest przez prowadzącego sprawę ewidencji operacyjnej lub postępowanie przygotowawcze do naczelnika wydziału, do zadań którego należy wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych, który podejmuje decyzję o ich wykonaniu.
2. 
Naczelnik wydziału, do zadań którego należy wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych podejmuje decyzję, o której mowa w ust. 1, na podstawie opinii wskazanego analityka kryminalnego, który ocenia zasadność oraz możliwość wykonania KAO lub EPIK, jak również ocenia spełnienie przesłanek formalnych złożenia wniosku.
§  7. 
1. 
W komendzie oddziału Straży Granicznej wniosek o wykonanie KAO lub EPIK kierowany jest przez prowadzącego sprawę ewidencji operacyjnej lub postępowanie przygotowawcze do naczelnika wydziału operacyjno-śledczego lub upoważnionej przez niego osoby, który podejmuje decyzję o ich wykonaniu.
2. 
Naczelnik wydziału operacyjno-śledczego lub upoważniona przez niego osoba podejmuje decyzję, o której mowa w ust. 1, na podstawie opinii kierownika sekcji analizy kryminalnej lub innego wskazanego analityka kryminalnego, który ocenia zasadność oraz możliwość wykonania KAO lub EPIK, jak również ocenia spełnienie przesłanek formalnych złożenia wniosku.
§  8. 
1. 
W placówce Straży Granicznej wniosek o wykonanie KAO lub o wykonanie EPIK kierowany jest przez prowadzącego sprawę ewidencji operacyjnej lub postępowanie przygotowawcze do komendanta placówki Straży Granicznej lub upoważnionej przez niego osoby, który podejmuje decyzję o ich wykonaniu.
2. 
Komendant placówki Straży Granicznej lub upoważniona przez niego osoba podejmuje decyzję, o której mowa w ust. 1, na podstawie opinii analityka kryminalnego, który ocenia zasadność oraz możliwość wykonania KAO lub możliwość wykonania EPIK, jak również ocenia spełnienie przesłanek formalnych złożenia wniosku.
§  9. 
1. 
W uzasadnionych przypadkach, w szczególności związanych z brakiem analityka kryminalnego lub ze względu na ograniczenia techniczne, dopuszcza się możliwość kierowania wniosku o wykonanie KAO lub EPIK odpowiednio z:
1)
komendy oddziału Straży Granicznej do Komendy Głównej Straży Granicznej;
2)
placówki Straży Granicznej do komendy oddziału Straży Granicznej;
3) 7
 Komendy Głównej Straży Granicznej lub komendy oddziału Straży Granicznej do ośrodka Straży Granicznej.
4) 8
 wydziału do zadań którego należy wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej do Komendanta Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej.
2.  9
 Wniosek o wykonanie KAO lub EPIK kierowany jest w przypadku, o którym mowa w ust. 1:
1)
pkt 1, przez naczelnika wydziału operacyjno-śledczego do naczelnika wydziału, do zadań którego należy wykonywanie KAO w Zarządzie Operacyjno-Śledczym Komendy Głównej Straży Granicznej;
2)
pkt 2, przez komendanta placówki Straży Granicznej do naczelnika wydziału operacyjno-śledczego;
3)
pkt 3, przez naczelnika wydziału operacyjno-śledczego, do zadań którego należy wykonywanie KAO w Zarządzie Operacyjno-Śledczym Komendy Głównej Straży Granicznej, naczelnika wydziału właściwego do spraw operacyjno-rozpoznawczych i dochodzeniowo-śledczych Zarządu Operacyjno-Śledczego Komendy Głównej Straży Granicznej, do naczelnika wydziału ośrodka Straży Granicznej właściwego do wykonywania KAO lub EPIK.",
4)
pkt 4, przez naczelnika wydziału do zadań którego należy wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej.
3.  10
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej wyznacza do wykonania KAO i EPIK inny wydział Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej do zadań którego należy wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych lub dochodzeniowo-śledczych.
§  10. 
W przypadku, jeżeli nie podjęto decyzji o wykonaniu KAO, której dotyczył wniosek, a istnieje zasadność i możliwość wykonania EPIK, po uzgodnieniu z kierującym wniosek wykonuje się EPIK, bez konieczności ponownego wnioskowania. Decyzję w tym zakresie należy odnotować na wniosku.
§  11. 
1. 
Wraz z wnioskiem o wykonanie KAO lub EPIK dostarcza się materiały niezbędne do realizacji celów określonych we wniosku.
2. 
Kierownik komórki analizy kryminalnej lub analityk kryminalny wyznaczony do wykonania KAO lub EPIK może wystąpić, w trybie roboczym, o przekazanie dodatkowych materiałów niezbędnych do wykonania KAO lub EPIK.
3. 
Materiały przekazane do wykonania KAO lub EPIK oraz materiały, o których mowa w ust. 2, zwraca się niezwłocznie po ich wykorzystaniu lub po podjęciu decyzji o odmowie wykonania KAO lub EPIK.
§  12. 
W ramach KAO analityk kryminalny powinien w szczególności:
1)
przetwarzać kompleksowo informacje zgromadzone w materiałach będących przedmiotem KAO;
2)
wykorzystywać informacje zgromadzone w Centralnej Bazie Danych Analizy Kryminalnej "Analityk" oraz innych dostępnych bazach danych;
3)
stosować adekwatne do celu KAO metody i techniki analityczne oraz specjalistyczne oprogramowanie analityczne;
4)
współpracować na bieżąco z kierującym wniosek o wykonanie KAO;
5)
uzgadniać z kierującym wniosek własne inicjatywy w zakresie uzyskiwania dodatkowych materiałów źródłowych w celu uniknięcia powielania tych działań;
6)
opracowywać raporty analityczne bądź inne formy przedstawiana wyników w sposób umożliwiający wytyczanie kierunków dalszych przedsięwzięć w analizowanych sprawach ewidencji operacyjnej oraz postępowaniach przygotowawczych.
§  13. 
1. 
W ramach KAO towarzyszącej bieżące wyniki z doraźnych czynności analitycznych przekazywane są przez analityka kryminalnego w formie uzgodnionej z kierującym wniosek.
2. 
Osoba, która podjęła decyzję o wykonaniu KAO towarzyszącej ma prawo, na każdym z etapów wykonywania KAO, odmowy dalszego jej kontynuowania w przypadku, gdy ustały pierwotne przesłanki uzasadniające wykonanie KAO.
3. 
Podstawę odmowy, o której mowa w ust. 2, stanowi notatka służbowa, sporządzona w dwóch egzemplarzach przez kierownika komórki analizy kryminalnej lub analityka kryminalnego wykonującego KAO.
4. 
Pierwszy egzemplarz notatki służbowej włącza się do materiałów sprawy ewidencji operacyjnej lub akt kontrolnych postępowania przygotowawczego, natomiast drugi egzemplarz przechowuje się w komórce analizy kryminalnej.
5. 
Odmowa, o której mowa w ust. 2, nie wpływa na możliwość wnioskowania w przyszłości o wykonanie KAO w ramach danej sprawy lub postępowania.
§  14. 
W przypadku, gdy nie jest możliwe zrealizowanie celu określonego we wniosku o wykonanie KAO lub gdy wnioski opracowane w wyniku wykonywania KAO nie są związane z określonym we wniosku celem, analityk kryminalny wykonujący KAO zamieszcza informację o tym w dokumentacji, o której mowa w § 15.
§  15. 
1. 
Po wykonaniu KAO sporządza się raport analityczny, który powinien zawierać w szczególności:
1)
charakterystykę materiałów poddanych analizie;
2)
wyodrębnione przesłanki;
3)
opracowane wnioski;
4)
zalecenia określające kierunki i ewentualną kolejność dalszych działań;
5)
diagramy analityczne, jeżeli ich sporządzenie było niezbędne dla sprawy.
2. 
W przypadku wykonywania KAO towarzyszącej, raport analityczny sporządza się tylko w przypadku zakończenia określonego etapu procesu wykrywczego lub podejmowania strategicznych decyzji co do dalszych kierunków sprawy ewidencji operacyjnej lub postępowania przygotowawczego. Raport powinien być uzupełniony o zwięzły opis dotychczasowych przedsięwzięć analitycznych wykonanych w ramach danej KAO.
3. 
Nie sporządza się raportu analitycznego, jeżeli okoliczności wskazane przez kierującego wniosek wymagają zastosowania innej formy przedstawienia wyników.
4. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 3, w zależności od okoliczności, sporządza się notatkę służbową lub urzędową, dokumentującą skrótowo przebieg wykonanych czynności wraz ze wskazaniem przesłanek opracowanych wniosków i zaleceń oraz sposobu przedstawienia wyników, jak również określeniem powodów odstąpienia od sporządzenia raportu analitycznego.
5. 
Raport analityczny oraz notatkę, o której mowa w ust. 4, sporządza się w dwóch egzemplarzach, z czego pierwszy egzemplarz wraz z ewentualnymi załącznikami przekazuje się kierującemu wniosek, celem włączenia go do sprawy ewidencji operacyjnej lub postępowania przygotowawczego. Drugi egzemplarz przechowuje się w komórce analizy kryminalnej zgodnie z przepisami dotyczącymi obiegu dokumentów w Straży Granicznej.
6. 
Załączniki do dokumentów, o których mowa w ust. 5, pozostających w komórce analizy kryminalnej mogą być przechowywane w wersji elektronicznej.
7. 
W przypadku sporządzenia dodatkowych egzemplarzy dokumentów, o których mowa w ust. 5, są one przechowywane lub przekazywane zgodnie z potrzebami kierującego wniosek.
8.  11
 W Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej raport analityczny lub notatkę, o której mowa w ust. 4, sporządza się w jednym egzemplarzu i przekazuje się kierującemu wniosek, celem włączenia do sprawy ewidencji operacyjnej lub postępowania przygotowawczego. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wykonanie dodatkowych egzemplarzy raportu analitycznego lub notatki, które przekazywane są zgodnie z potrzebami kierującego wniosek.
§  16. 
1. 
Analityk kryminalny lub upoważniona przez kierownika komórki analizy kryminalnej osoba, w związku z wykonywaniem KAO lub EPIK, wypełnia Elektroniczny Formularz Informacji Zwrotnej, zwany dalej "EFIZ".
2. 
EFIZ wypełnia się od momentu otrzymania wniosku o wykonanie KAO lub EPIK.
3. 
EFIZ należy niezwłocznie uzupełnić również o dane wynikające z informacji uzyskanej od kierującego wniosek dotyczącej efektów operacyjnych i procesowych wynikających z wykorzystania KAO lub EPIK.
4. 
Przepisów ust. 1-3 nie stosuje się w przypadku wykonywania KAO lub EPIK w Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej.
§  17. 
1. 
KAO lub EPIK mogą zostać wykonane także na rzecz organów wymiaru sprawiedliwości lub organów bezpieczeństwa i porządku publicznego.
2.  12
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, nie stosuje się przepisów zarządzenia, z wyłączeniem § 16. Sposób i tryb współpracy z organami w ramach wykonywania KAO lub EPIK jest każdorazowo ustalany między zainteresowanymi stronami.
§  18.  13
 Komendanci oddziałów Straży Granicznej oraz komendanci ośrodków Straży Granicznej, do dnia 15 stycznia każdego roku, przesyłają do Dyrektora Zarządu Operacyjno-Śledczego Komendy Głównej Straży Granicznej roczny raport dotyczący efektów działania komórek analizy kryminalnej w zakresie wykonywania KAO lub EPIK.
§  19. 
Przepisy zarządzenia stosuje się do analiz kryminalnych, o które zawnioskowano przed dniem wejścia w życie zarządzenia. Złożone wnioski oraz czynności wykonane w ramach analiz zachowują ważność.
§  20. 
Traci moc zarządzenie nr 64 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 6 listopada 2006 r. w sprawie stosowania przez Straż Graniczną analizy kryminalnej (Dz. Urz. KGSG Nr 10, poz. 89).
§  21. 
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podpisania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1  14  

 ___________________________

 (miejscowość i data)

"ZATWIERDZAM"/"NIE ZATWIERDZAM"1

____________________________________

(pieczęć i podpis)

Egz. nr ….....

Nr systemowy nadany w EFIZ2

……………………………….

___________________________

___________________________

___________________________

(adresat wniosku)

WNIOSEK O WYKONANIE KRYMINALNEJ ANALIZY OPERACYJNEJ

I. PODSTAWA PRAWNA:

Na podstawie § ……. zarządzenia nr ……….... Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia ………........ 2013 r. w sprawie wykonywania przez Straż Graniczną kryminalnej analizy operacyjnej i elektronicznego przetwarzania informacji kryminalnych, zwracani się z wnioskiem o wykonanie KAO wspierającej/towarzyszącej3.

II. ZAKRES ANALIZY:

a) sprawa ______________ nr ewid. ________________, kryptonim _____________

(kategoria sprawy)

b) postępowanie przygotowawcze nr RSD_______, w sprawie/przeciwko__________

c) inne materiały dotyczące: ______________________________________________

III. CHARAKTERYSTYKA MATERIAŁÓW:

(uzupełnić w przypadku zastosowania punktu II.c)

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

IV. W CELU4

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

V. KIERUJĄCY WNIOSEK

______________________________________________________________________

(stopień, imię i nazwisko, nr telefonu, podpis)

 _______________________________________

 (pieczęć i podpis bezpośredniego przełożonego5)

OPINIA KIEROWNIKA KOMÓRKI ANALIZY KRYMINALNEJ LUB ANALITYKA KRYMINALNEGO:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________

(podpis opiniującego)

Załączniki:

Wykonano w ……. egzemplarzach

Egz nr …..

Egz nr …....

Sporządził - ...............; tel. ………...

Wykonał - .............; tel. ……......

Data ……...........

1 Niepotrzebne skreślić

2 Wypełnia analityk po wprowadzeniu danych do EFIZ - nie dotyczy analityka BSW SG

3 Niepotrzebne skreślić

4 Zaleca się określenie celu(ów) w ramach konsultacji z analitykiem

5 Nie dotyczy wniosków składanych w KGSG oraz BSW SG, z wyjątkiem przypadku określonego w § 9 ust. 1 pkt 4 zarządzenia.

ZAŁĄCZNIK Nr  2  15  

"ZATWIERDZAM"/"NIE ZATWIERDZAM"1

 _________________________

 (miejscowość i data)

____________________________________

(pieczęć i podpis)

Egz. nr…

Nr systemowy nadany w EFIZ2

………………………………..

 _______________________________

 _______________________________

 _______________________________

(adresat wniosku)

WNIOSEK O WYKONANIE ELEKTRONICZNEGO PRZETWORZENIA INFORMACJI KRYMINALNYCH

Na podstawie § …... zarządzenia nr ….... Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia ………............ 2013 r. w sprawie wykonywania przez Straż Graniczną kryminalnej analizy operacyjnej i elektronicznego przetwarzania informacji kryminalnych, zwracam się z wnioskiem o przeprowadzenie elektronicznego przetworzenia informacji kryminalnych:

I. OPIS MATERIAŁÓW PRZEKAZANYCH DO EPIK:

(wyszczególnienie dot. m.in. numeru/ów telefonu/ów w tym za jaki okres pobrane, numeru/ów rachunku/ów bankowych w tym za jaki okres pobrane itp.)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

II. ZAKRES EPIK3:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

III. METODA PREZENTACJI INFORMACJI4:

1) wykresy powiązań

2) wykresy przepływów

3) wykresy wydarzeń

4) wykresy działalności

5) wykresy połączeń telefonicznych np.:

a) statystyka połączeń

b) przedstawienie połączeń pomiędzy numerem głównym a numerami najczęściej występującymi w wykazie lub wskazanym przez kierującego wniosek

c) przedstawienie numerów wspólnych

(tylko w przypadku więcej niż 1 numeru głównego)

d) umiejscowienie połączeń na linii czasu

e) przedstawienie przypuszczalnej struktury (hierarchii) grupy przestępczej

(tylko w przypadku przynajmniej kilku numerów głównych oraz innych danych z innych źródeł)

f) przedstawienie przypuszczalnych tras przemieszczania się aparatu telefonicznego

(tylko w przypadku gdy wykaz połączeń zawiera dane o lokalizacji stacji przekaźnikowych)

6) wykresy analizy przestępstwa kryminalnego

7) inne ...............................................................

IV. KIERUJĄCY WNIOSEK

___________________________________________________________________________

(stopień, imię i nazwisko, nr telefonu, podpis)

 ………………………………………………….

 (pieczęć i podpis bezpośredniego przełożonego5)

OPINIA KIEROWNIKA KOMÓRKI ANALIZY KRYMINALNEJ LUB ANALITYKA KRYMINALNEGO:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

____________________

(podpis opiniującego)

Załączniki:

Wykonano w …... egzemplarzach

Egz nr .....

Egz nr ....

Sporządził - ......; tel. ………...

Wykonał - ......; tel. ……......

Data …………............

1 Niepotrzebne skreślić.

2 Wypełnia analityk po wprowadzeniu danych do EFIZ - nie dotyczy analityka BSW SG.

3 Każdorazowo zalecana jest konsultacja z analitykiem.

4 Należy podkreślić wybraną metodę prezentacji informacji

5 Nie dotyczy wniosków składanych w KGSG oraz BSW SG, z wyjątkiem przypadku określonego w § 9 ust. 1 pkt 4 zarządzenia.

1 § 3 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 18 z dnia 28 stycznia 2014 r. (Dz.Urz.KGSG.2014.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 3 lutego 2014 r.
2 § 3 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. a zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
3 § 3 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
4 § 4 ust. 2:

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 18 z dnia 28 stycznia 2014 r. (Dz.Urz.KGSG.2014.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 3 lutego 2014 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.

5 § 6 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
6 § 6a dodany przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
7 § 9 ust. 1 pkt 3 dodany przez § 1 pkt 3 lit. a zarządzenia nr 18 z dnia 28 stycznia 2014 r. (Dz.Urz.KGSG.2014.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 3 lutego 2014 r.
8 § 9 ust. 1 pkt 4 dodany przez § 1 pkt 5 lit. a zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
9 § 9 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. b zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
10 § 9 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 5 lit. c zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
11 § 15 ust. 8 dodany przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
12 § 17 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 18 z dnia 28 stycznia 2014 r. (Dz.Urz.KGSG.2014.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 3 lutego 2014 r.
13 § 18 zmieniony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 18 z dnia 28 stycznia 2014 r. (Dz.Urz.KGSG.2014.24) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 3 lutego 2014 r.
14 Załącznik nr 1 zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.
15 Załącznik nr 2 zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 22 z dnia 5 lutego 2018 r. (Dz.Urz.KGSG.2018.27) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 5 lutego 2018 r.