Wprowadzenie w Ministerstwie Zdrowia instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego.
Dz.Urz.MZ.2006.12.60
Akt utracił mocZARZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA1)
z dnia 1 sierpnia 2006 r.
w sprawie wprowadzenia w Ministerstwie Zdrowia instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego
1) Minister Zdrowa kieruje działem administracji rządowej - zdrowie, na podstawi § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 131, poz. 924).
ZAŁĄCZNIK
Instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Ministerstwa Zdrowia
Instrukcja o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Ministerstwa Zdrowia
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział II
Zakres działania Archiwum
Zakres działania Archiwum
Rozdział III
Pracownicy Archiwum
Pracownicy Archiwum
Rozdział IV
Lokal i jego wyposażenie
Lokal i jego wyposażenie
Rozdział V
Przejmowanie dokumentacji
Przejmowanie dokumentacji
Rozdział VI
Przyjmowanie dokumentacji zapisanych na nośnikach elektronicznych i ich przechowywanie
Przyjmowanie dokumentacji zapisanych na nośnikach elektronicznych i ich przechowywanie
Rozdział VII
Przechowywanie i ewidencja dokumentacji
Przechowywanie i ewidencja dokumentacji
Rozdział VIII
Udostępnianie dokumentacji
Udostępnianie dokumentacji
Rozdział IX
Wydzielanie akt, brakowanie i przekazywanie dokumentacji niearchiwalnej na makulaturę
Wydzielanie akt, brakowanie i przekazywanie dokumentacji niearchiwalnej na makulaturę
Rozdział X
Przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Akt Nowych
Przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Akt Nowych
Rozdział IX
Kontrola Archiwum
Kontrola Archiwum
Rozdział XII
Postępowanie z dokumentacją w przypadku reorganizacji lub likwidacji działalności Ministerstwa
Postępowanie z dokumentacją w przypadku reorganizacji lub likwidacji działalności Ministerstwa
______
1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 153, poz. 1271, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407, oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 132, poz. 1110.
2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 153, poz. 1271, z 2004 r. Nr 25, poz. 219 i Nr 33, poz. 285, oraz z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711.
3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z 2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, oraz z 2005 r. Nr 163, poz. 1362.
Załącznik Nr 1
Warszawa, .............
...........................................
(nazwa pracodawcy i komórki organizacyjnej)
Spis zdawczo-odbiorczy akt Nr....
Lp. | Znak teczki | Tytuł teczki lub tomu | Daty skrajne od-do | Kat. akt | Liczba teczek | Miejsce przechowania akt w Archiwum | Data zniszczenia lub przekazania do Archiwum |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7* | 8* |
* rubryki nr 7 i 8 wypełnia Archiwum
Załącznik Nr 2
WYKAZ SPISÓW ZDAWCZO-ODBIORCZYCH AKT
Nr spisu | Data przyjęcia akt | Nazwa komórki przekazującej akta | Liczba | Uwagi | |
poz. spisu | teczek | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Załącznik Nr 3
KARTA UDOSTĘPNIENIA AKT Nr .......
............................. Warszawa, ...........
(nazwa komórki organizacyjnej)
..........................
(termin zwrotu akt)
Proszę o udostępnienie/wypożyczenie akt* powstałych w komórce
organizacyjnej ...............................................
z lat ..................... o znakach ........................
i upoważniam do ich wykorzystania ............................
..........................................
(podpis dyrektora komórki organizacyjnej)
Potwierdzam odbiór wymienionych wyżej akt
.........................................
(podpis pracownika odbierającego akta)
Adnotacja o zwrocie akt
................... ........ ............................
(podpis pracownika) (data) (podpis pracownika Archiwum)
oddającego akta
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 4
.............................. ................. dnia .....
(nazwa i adres jednostki (miejscowość)
organizacyjnej przekazującej
materiały archiwalne)
SPIS ZDAWCZO-ODBIORCZY NR
materiałów archiwalnych ......................................
(nazwa jednostki organizacyjnej)
przekazanych do archiwum państwowego w .......................
Lp. | Znak teczki (symbol klasyfikacyjny z wykazu akt) | Tytuł teczki (hasło klasyfikacyjne z wykazu akt) | Daty skrajne od-do | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
............................ ...........................
(podpis odbierającego) (podpis przekazującego)
Załącznik Nr 5
.........................................
(nazwa i adres jednostki organizacyjnej)
SPIS DOKUMENTACJI NIEARCHIWALNEJ (AKTOWEJ) PRZEZNACZONEJ NA MAKULATURĘ LUB ZNISZCZENIE
Lp. | Nr i lp. spisu zdawczo-odbiorczego | Symbol z wykazu | Tytuł teczki | Daty skrajne | Liczba tomów | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Załącznik Nr 6
........................................
(nazwa i adres jednostki organizacyjnej)
PROTOKÓŁ OCENY DOKUMENTACJI NIEARCHIWALNEJ
Komisja w składzie (imiona, nazwiska i stanowiska służbowe
członków Komisji):
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
dokonała oceny i wydzielenia przeznaczonej do przekazania na
makulaturę lub zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej w
ilości ........ mb i stwierdziła, że stanowi ona
dokumentację niearchiwalną, nieprzydatną do celów praktycznych
jednostki organizacyjnej oraz że upłynęły terminy jej
przechowywania, określone w rzeczowym wykazie akt lub
kwalifikatorze dokumentacji technicznej.
Podpisy członków Komisji:
1) Przewodniczący Komisji: ................
2) pozostali członkowie:
a) .....................................
b) .....................................
Zał.
..................... kart,
............ pozycji spisu.