Wprowadzenie w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2007.2.39

Akt utracił moc
Wersja od: 26 października 2010 r.

DECYZJA Nr 2/07
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 15 marca 2007 r.
w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych

.................................................
Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX

Zmiany nin. decyzji, wprowadzone przez § 6 decyzji Nr 201/10 z dnia 22 października 2010 r. - Przepisy zmieniające decyzje Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA.10.2.87), nie zostały naniesione na tekst, gdyż data wejścia w życie tych zmian jest późniejsza od daty utraty mocy przez nin. decyzję.

.................................................

Na podstawie § 1 statutu Centralnego Biura Antykorupcyjnego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 111 Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2006 r. w sprawie nadania statutu Centralnemu Biuru Antykorupcyjnemu (M. P. Nr 49, poz. 527), postanawia się, co następuje:

§  1.
Wprowadza się w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulamin udzielania zamówień publicznych stanowiący załącznik do niniejszej decyzji.
§  2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK 

REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Dział I

Postanowienia ogólne

§  1.
Regulamin określa szczegółowe zasady:
1)
udzielania zamówień publicznych w Centralnym Biurze Antrykorupcyjnym;
2)
zawierania i wykonywania umów w sprawie zamówień publicznych;
3)
zawierania i wykonywania innych umów cywilnoprawnych w sprawach zamówień, do których nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.).
§  2.
Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
1)
CBA - należy przez to rozumieć Centralne Biuro Antykorupcyjne;
2)
zamówieniu - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne tj. opłacane przez CBA usługi, dostawy lub roboty budowlane;
3)
ustawie - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
4)
jednostce organizacyjnej której, zamówienie dotyczy - należy przez to rozumieć jednostkę organizacyjną, do zadań, której zgodnie z regulaminami organizacyjnymi jednostek CBA należy przedmiot zamówienia lub Departament Logistyki CBA - w przypadku, i gdy przedmiot zamówienia leży w sferze zainteresowania wielu jednostek organizacyjnych;
5)
jednostce - należy przez to rozumieć jednostkę organizacyjną, o której mowa w § 3 ust. 1 statutu Centralnego Biura Antykorupcyjnego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 111 Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2006 r. w sprawie nadania statutu Centralnemu Biuru Antykorupcyjnemu;
6)
planie - należy przez to rozumieć generalny plan zamówień CBA, opracowywany corocznie przez Departament Logistyki CBA uwzględniający zamówienia, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro;
7)
wartość zamówienia - należy przez to rozumieć szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, ustalone z należytą starannością - bez podatku od towarów i usług (VAT), przy uwzględnieniu średniego kursu złotego w stosunku do euro, ustalonego przez Prezesa Rady Ministrów w drodze rozporządzenia;
8)
postępowaniu - rozumie się przez to postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Dział  II

Zasady udzielania zamówień publicznych

Rozdział  1

Organizacja udzielania zamówień publicznych

§  3.
Zamówienia publiczne realizowane są ze środków będących w dyspozycji CBA, zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym oraz rzeczowym planem wydatków, a także z dodatkowych środków uzyskanych przez CBA na realizację zadań.
§  4.
CBA udziela zamówień według zasad i trybu ustalonych w ustawie, aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz w niniejszym regulaminie.
§  5.
1.
Postępowanie, z zastrzeżeniem ust. 2, przygotowuje i prowadzi komisja przetargowa, której zadania i tryb pracy określa regulamin pracy komisji przetargowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
2.
W przypadkach, gdy z uwagi na przedmiot zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy, postępowanie przygotowuje i prowadzi Departament Logistyki CBA, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
§  6.
1.
Plan opracowuje Departament Logistyki CBA w terminie do dnia 31 marca na podstawie pisemnych propozycji jednostek. Jednostki te obowiązane są wskazać w składanych propozycjach celowość i zasadność wprowadzenia zmówienia do planu. Wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
2.
Jednostka składa do Departamentu Logistyki CBA propozycje do planu na rok następny, każdego roku w terminie do 30 listopada.
3.
Plan, jak również jego zmiany, po parafowaniu przez Dyrektora Departamentu Finansów CBA, zatwierdzane są przez Szefa CBA na wniosek Dyrektora Departamentu Logistyki CBA.
§  7.
1.
Departament Logistyki CBA, niezwłocznie po zatwierdzeniu planu, przekazuje Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych oraz Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia, o których mowa w ustawie i przechowuje dowody ich nadania.
2.
Departament Logistyki CBA sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach i przekazuje je w terminie do dnia 1 marca każdego roku Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.

Rozdział  2

Czynności poprzedzające wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

§  8.
1.
Wszczęcie postępowania poprzedza:
1)
sporządzenie wniosku o wszczęcie postępowania zawierającego opis przedmiotu zamówienia podpisany przez kierownika jednostki organizacyjnej, której zamówienie dotyczy;
2)
oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia i przedstawienie metody oszacowania;
3)
uzyskanie przez kierownika jednostki organizacyjnej, której zamówienie dotyczy, opinii finansowej w zakresie zabezpieczenia środków finansowych na realizacje zamówienia;
4)
uzyskanie przez kierownika jednostki organizacyjnej, której zamówienie dotyczy, opinii w zakresie stosowania ustawy;
5)
wyrażenie zgody na wszczęcie postępowania.
2.
Kierownicy jednostek organizacyjnych, których zamówienie dotyczy, składając wniosek o wszczęcie postępowania, nie mogą w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy dzielić zamówienia na części lub zaniżać jego wartości.
§  9.
1.
Postępowanie wszczyna się na wniosek jednostki organizacyjnej, której zamówienie dotyczy, złożony dyrektorowi Departamentu Logistyki CBA. Wszczęcie postępowania następuje nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku, chyba że nie spełnia on wymagań określonych w ustawie, bądź w niniejszym regulaminie. Wzór wniosku o wszczęcia postępowania stanowi załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu.
2.
Dyrektor Departamentu Logistyki CBA ocenia zasadność zapotrzebowania, biorąc pod uwagę m.in. planowane zamówienia oraz możliwość realizacji wniosku w ramach istniejących zapasów.
3.
Jednostka organizacyjna, której zamówienie dotyczy wraz z wnioskiem przedstawia:
1)
określenie przedmiotu zamówienia;
2)
informacje niezbędne do sporządzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3)
inne informacje niezbędne do ustalenia istotnych postanowień umowy;
4)
szacunkową wartość zamówienia, ustaloną w szczególności poprzez badanie rynku, porównanie cen w ogólnie dostępnych cennikach, katalogach i ofertach, porównanie cen obowiązujących w zawartych już umowach.
4.
Jeżeli wniosek nie odpowiada warunkom formalnym określonym w ustawie lub w niniejszym regulaminie, Dyrektor Departamentu Logistyki CBA wzywa w wyznaczonym terminie do poprawy lub uzupełnienia wniosku, bądź dołączonych do niego informacji - pod rygorem odmowy wszczęcia postępowania.
5.
Opinię w zakresie źródła finansowania zamówienia wyraża Dyrektor Departamentu Finansów CBA.
6.
Opinię w zakresie stosowania ustawy wyraża Dyrektor Departamentu Logistyki CBA.
§  10.
Zgodę na wszczęcie postępowania wyraża Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona, stosownie do posiadanego przez nią upoważnienia do podejmowania decyzji dotyczących nabywania praw lub zaciągania zobowiązań.

Rozdział  3

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

§  11.
Dokumentację postępowania stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz protokół postępowania, wraz z załącznikami określonymi w przepisach ustawy i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
§  12.
1.
Nadzór nad realizacją postępowań sprawuje odpowiednio Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona.
2.
Osoba, o której mowa w ust. 1, zatwierdza przygotowaną przez komisję dokumentację postępowania, wybór najkorzystniej oferty, bądź unieważnienie postępowania oraz rozstrzygnięcia wniesionych protestów.
§  13.
Jeżeli postępowanie unieważniono z powodu wady uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy, przeprowadzenie ponownego postępowania w tej sprawie powierza się komisji w innym składzie.

Rozdział  4

Rejestr zamówień publicznych

§  14.
1.
Postępowania podlegają ewidencji w rejestrze zamówień publicznych.
2.
Wnioski o zawarcie i wykonywanie innych umów cywilnoprawnych w sprawach zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy, ewidencjonowane są w odrębnym rejestrze.
3.
Rejestr zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego regulaminu, prowadzi Departament Logistyki CBA.

Dział  III

Umowy

§  15.
Umowy w sprawach zamówień publicznych wymagają formy pisemnej, chyba że przepisy szczególne przewidują inaczej.
§  16.
1.
Projekt umowy sporządza:
1)
Departament Logistyki CBA - w sprawach zamówień, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 6.000 euro;
2)
jednostka organizacyjna, której zamówienie dotyczy - w sprawach zamówień, w których z uwagi na wartość przedmiotu lub przedmiot zamówienia nie stosuje się ustawy.
2.
Projekt umowy przed podpisaniem przez strony, komórka która go sporządziła przekazuje, wraz z kopiami wniosku o przeprowadzenie postępowania, specyfikacji istotnych warunków zamówienia albo zaproszenia do składania ofert, protokołu postępowania do:
1)
Samodzielnego Wydziału Prawnego CBA - w celu akceptacji pod względem formalnoprawnym, a następnie do
2)
Departamentu Finansów CBA - w celu akceptacji pod względem finansowym przez Głównego Księgowego.
3.
Jednostki, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, mogą wystąpić do jednostki sporządzającej projekt umowy o udzielenie wyjaśnień niezbędnych do akceptacji projektu.
4.
Osoby akceptujące projekt umowy, każdy w swoim zakresie, parafują każdą stronę projektu. Na ostatniej stronie składają czytelny podpis i odcisk stempla.
§  17.
1.
Umowę sporządza Departament Logistyki CBA według projektu parafowanego, jak w przypadku zlecenia udzielenia zamówienia publicznego, w liczbie egzemplarzy niezbędnej dla stron, z tym że CBA otrzymuje minimum 3 egzemplarze. W umowie należy wpisać numer wpisu do rejestru sądowego wybranej firmy oraz jej siedzibę. W umowie należy określić skutki finansowe, z wyszczególnieniem kwot netto, VAT, brutto, terminy wykonania robót lub usług, formy płatności oraz osobę odpowiedzialną za jej realizację, osobę reprezentującą wykonawcę.
2.
Do umowy w zależności od charakteru przedmiotu zamówienia dołącza się protokół odbioru, specyfikację techniczną wykonania, odbioru robót itp.
3.
Departament Logistyki CBA nadaje umowie numer w prowadzonym przez siebie rejestrze.
4.
Dyrektor Departamentu Logistyki CBA podpisuje się na umowie oraz opisuje, w jakim trybie zostało udzielone zamówienie publiczne.
5.
Przygotowaną umowę:
1)
parafuje Dyrektor Samodzielnego Wydziału Prawnego CBA lub osoba przez niego upoważniona;
2)
parafuje Dyrektor Departamentu Logistyki CBA ze wskazaniem, z jakiego zadania umowa będzie realizowana;
3)
parafuje Dyrektor Departamentu Finansów CBA.
6.
Upoważniony pracownik Departamentu Finansów CBA rejestruje umowę w rejestrze komputerowym i zaopatruje klauzulą o zabezpieczeniu środków finansowych na jej realizację.
§  18.
Umowę, jako zamawiający, podpisuje Szef CBA lub osoba przez niego upoważniona jednoosobowo.
§  19.
Podpisana umowa zostaje zarejestrowana (wszystkie egzemplarze) w Departamencie Finansów CBA. Umowę stempluje się pieczęcią, w której wpisuje się symbol merytorycznej jednostki, klasyfikację budżetową, numer z rejestru ręcznego i datę wpływu do Departamentu Finansów CBA.
§  20.
W Departamencie Finansów CBA pozostaje 1 egzemplarz umowy z kompletem podpisów, pozostałe zostają zwrócone do Departamentu Logistyki CBA; kopię umowy otrzymuje jednostka organizacyjna, której umowa dotyczy.
§  21.
1.
Faktury i rachunki z tytułu realizacji zamówienia publicznego, wraz z protokołem odbioru przedmiotu zamówienia potwierdza za zgodność z przepisami ustawy i aktów wydanych na jej podstawie dyrektor Departamentu Logistyki CBA lub osoba przez niego wskazana.
2.
Potwierdzone faktury i rachunki podlegają dalszej akceptacji, w sposób określony odrębnymi przepisami.
§  22.
1.
Nadzór nad wykonaniem umowy sprawuje dyrektor jednostki organizacyjnej, której zamówienie dotyczy.
2.
O niewykonaniu, niewykonywaniu lub nienależytym wykonaniu umowy dyrektor, o którym mowa w ust. 1, niezwłocznie zawiadamia w formie pisemnej Dyrektora Departamentu Finansów CBA oraz dyrektora Departamentu Logistyki CBA, określając skutki finansowe z tego tytułu.
3.
Dyrektor Departamentu Finansów CBA, po otrzymaniu informacji o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu umowy, podejmuje czynności mające na celu wyegzekwowanie należności.
4.
Departament Finansów CBA prowadzi rejestr należności finansowych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umów, z wyszczególnieniem terminów określonych płatności. W przypadku niezrealizowania danej płatności, pomimo wezwania do zapłaty, Dyrektor Departamentu Finansów CBA, w porozumieniu z dyrektorem jednostki organizacyjnej, której umowa dotyczy, przekazuje sprawę wraz z niezbędnymi dokumentami do Samodzielnego Wydziału Prawnego CBA, który podejmuje czynności mające na celu dochodzenie należności.
§  23.
1.
Jednostka organizacyjna, której zamówienie dotyczy, w terminie do 15 każdego miesiąca rozpoczynającego kwartał, informuje Departament Logistyki CBA o realizacji prac wykonanych na podstawie nadzorowanych umów, według stanu na ostatni dzień minionego kwartału, podając stopień zaangażowania rzeczowego i finansowego.
2.
Dyrektor Departamentu Logistyki CBA przedstawia Szefowi CBA raz na pół roku sprawozdanie z realizacji planu, umów wykonanych oraz umów będących w toku.
§  24.
Do umów w sprawach zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy, postanowienia niniejszego działu stosuje się odpowiednio.

DZIAŁ  IV

Postanowienie końcowe

§  25.
Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik  nr 1

REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ

Rozdział  I

Przepisy ogólne

Art.  1.
1.
Komisja zobowiązana jest do przestrzegania określonych w ustawie terminów zastrzeżonych dla poszczególnych czynności, przy czym zasadą w pracy komisji jest podejmowanie przewidzianych prawem działań niezwłocznie, w najkrótszym możliwym terminie, przy jednoczesnym zachowaniu należytej staranności.
2.
Osoby wykonujące czynności w postępowaniu są obowiązane rzetelnie i obiektywnie wykonywać powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.

Rozdział  II

Skład komisji

Art.  2.
1.
Skład osobowy komisji - minimum 3 członków - ustala Szef CBA lub upoważniona przez niego osoba.
2.
Przewodniczącego i sekretarza komisji powołuje się spośród funkcjonariuszy lub pracowników Departamentu Logistyki CBA.
Art.  3.

Pracami komisji przetargowej, zwanej dalej "komisją", kieruje przewodniczący komisji.

Art.  4.
1.
Osoby wykonujące czynności w postępowaniu podlegają wyłączeniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 17 ustawy.
2.
Osoby wyznaczone do wykonywania czynności w postępowaniu niezwłocznie składają pisemne oświadczenie o istnieniu lub braku zaistnienia okoliczności określonych w art. 17 ustawy.
3.
W przypadku złożenia przez osobę wykonującą czynności w postępowaniu oświadczenia o zaistnieniu okoliczności określonych w art. 17 ustawy, złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą lub odmowy złożenia oświadczenia, przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza tę osobę od udziału w postępowaniu i przekazuje informacje o tym fakcie osobom określonym w art. 2 ust. 1 niniejszego regulaminu.
4.
Odwołanie osoby wykonującej czynności w postępowaniu może nastąpić:
1)
z urzędu - w sytuacji naruszenia przez nią obowiązków określonych w art. 1 niniejszego regulaminu;
2)
na umotywowany wniosek - w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających pracę w komisji.
5.
W stosunku do przewodniczącego komisji, odwołania lub wyłączenia dokonuje osoba określona w art. 2 ust. 1 niniejszego regulaminu.
6.
W przypadku odwołania lub wyłączenia członka komisji osoba określona w art. 2 ust. 1 niniejszego regulaminu, dokonuje nowego wyboru.
7.
Czynności podjęte w postępowaniu przez osobę podlegającą wyłączeniu, dokonane po podjęciu przez nią wiadomości o okolicznościach uzasadniających wyłączenie, są nieważne. Czynności komisji dokonane z udziałem takiej osoby powtarza się. Nie powtarza się czynności otwarcia ofert lub czynności formalnych nie wpływających na wynik postępowania.

Rozdział  III

Zadania komisji

Art.  5.

Do zadań komisji należy:

1)
przygotowanie propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia z uzasadnieniem;
2)
przygotowanie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do udziału w postępowaniu, zaproszenia do składania ofert;
3)
przygotowanie propozycji zaproszenia do rokowań w trybie zamówienia z wolnej ręki, ze wskazaniem podmiotu, z którym mają być prowadzone rokowania;
4)
przygotowanie projektów ogłoszeń wymaganych dla danego trybu postępowania;
5)
udzielanie wyjaśnień oferentom, prowadzenie listy uczestników postępowania;
6)
prowadzenie negocjacji lub rokowań z wykonawcami;
7)
otwarcie ofert;
8)
ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom;
9)
wnioskowanie o udział w postępowaniu biegłych;
10)
wnioskowanie o wykluczenie wykonawców lub odrzucenie ofert w przypadkach określonych ustawą;
11)
ocena ofert nie podlegających odrzuceniu;
12)
przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej, bądź wystąpienie o unieważnienie postępowania;
13)
rozpatrzenie wnoszonych protestów, przygotowanie odpowiedzi na protest oraz powtórzenie oprotestowanych czynności w przypadku jego uwzględnienia.

Rozdział  IV

Zadania przewodniczącego i sekretarza komisji

Art.  6.

Do zadań przewodniczącego komisji należą w szczególności:

1)
opracowanie harmonogramu prac komisji;
2)
wyznaczanie terminów posiedzeń;
3)
wnioskowanie o opinie prawne w przypadkach wymagających wyjaśnienia, o opinie rzeczoznawców, gdy czynności w prowadzonym postępowaniu wymagają wiadomości specjalnych;
4)
odbieranie pisemnych oświadczeń, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
5)
wnioskowanie o wyłączenie z udziału w postępowaniu tych członków komisji, którzy złożyli oświadczenie o zaistnieniu okoliczności wymienionych w art. 17 ust. 1 ustawy lub nie złożyli wymaganego prawem oświadczenia;
6)
nadzorowanie dokumentacji sporządzonej w toku postępowania przez sekretarza komisji;
7)
nadzorowanie terminowej realizacji obowiązków informacyjnych wynikających z ustawy.
Art.  7.

Do zadań sekretarza komisji należą w szczególności:

1)
prowadzenie dokumentacji postępowania, w tym sporządzanie protokołów z przebiegu postępowania, zawiadomień i informacji;
2)
przechowywanie dokumentacji podczas trwania postępowania;
3)
przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do Departamentu Logistyki CBA celem przekazania jej wykonawcom;
4)
przygotowanie dokumentów do ewentualnego postępowania odwoławczego;
5)
skompletowanie i przekazanie właściwej jednostce całości dokumentacji postępowania.
Art.  8.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz protokół podpisują wszyscy członkowie komisji.

Art.  9.

Członkowie komisji obowiązani są do udziału w posiedzeniach komisji. Z obowiązku tego może zwolnić, w uzasadnionych przypadkach, przewodniczący komisji,

Załącznik  nr 2

WZÓR

ZGŁOSZENIE DO PLANU ZAMÓWIEŃ NA ROK .......

1. Nazwa zadania ............................................

2. Klasyfikacja zadania według CPV ..........................

3. Przewidywane nakłady na rok ..............................

4. Przewidywane nakłady na realizację całości zadania w

przypadku zadań wieloletnich .............................

5. Źródło finansowania ......................................

6. Jednostka organizacyjna, której zamówienie dotyczy .......

7. Planowany termin rozpoczęcia postępowania o udzielenie

zamówienia ...............................................

8. Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia .......

9. Szczegółowe uzasadnienie wprowadzenia zadania do planu ...

..........................................................

..........................................................

..........................................................

10. Stan przygotowania zadania (opinie, podstawa oszacowania

wartości, projekty itp.) .................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

Załącznik  nr 3

WZÓR

..........................

jednostka organizacyjna,

której zamówienie dotyczy

......................

(miejscowość i data)

WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1.Jednostka Organizacyjna Zamawiającego:
.............................................................................
2.Przedmiot zamówienia:
(Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, określenie jego rodzaju: dostawa, usługa lub roboty budowlane (budowa, modernizacja, remont) według kategorii usług - 5 pierwszych cyfr lub grupy dostaw - 3 pierwsze cyfry Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane stosownie do art. 29, 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych)
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .............................................
3.Wartość zamówienia:
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto:
w PLN: ........................oraz w euro: .........................
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:
w PLN: .................................
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) euro = ............................. zł oraz podstawa jej określenia:
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
(jeżeli wartość ustalono w oparciu o analizę cen rynkowych, powołać się na katalogi, cenniki i foldery, stronę internetową itp.)
4.Podział na zadania:
Zadanie Nr 1:
Nazwa zadania: ..............................................................
wartość zadania netto w PLN: ............... oraz w euro: ...................
Zadanie Nr 2:
Nazwa zadania: ..............................................................
wartość zadania netto w PLN: .............. oraz w euro: ....................
Zadanie Nr 3:
Nazwa zadania: ..............................................................
wartość zadania netto w PLN: .............. oraz w euro: ....................
5.Wartość zamówień uzupełniających:
(określa się w przypadku przewidywania udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 w związku z art. 32 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a poniższa wartość winna zawierać się w wartości z pkt 3)
wartość netto w PLN: ..................... oraz w euro: ....................
6.Termin wykonania zamówienia:
.............................................................................
(określić w ciągu ilu dni, tygodni lub miesięcy od dnia podpisania umowy)
7.Propozycja wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem:
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
8.Wykaz wykonawców w branży objętej przedmiotem zamówienia:
(dotyczy zapytania o cenę, negocjacji bez ogłoszenia oraz zamówienia z wolnej reki)
1. ..........................................................................
2. ..........................................................................
3. ..........................................................................
4. ..........................................................................
5. ..........................................................................
6. ..........................................................................
7. ..........................................................................
9.Proponowany skład komisji:
1. Przewodniczący:

2. Sekretarz:

3. Członkowie:

........................

........................

........................

Sekretarza komisji deleguje Dyrektor Departamentu Logistyki CBA po zatwierdzeniu wniosku z uwzględnieniem zasad sprawnego działania zespołu.
10.Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia:

(Art. 36 ust. 1 pkt 7)

.............................................................................
(imię, nazwisko i telefon)
11.Wniosek sporządził:
.................................
(imię, nazwisko, telefon)
.................................
(podpis)
..........................................
(pieczątka i podpis osoby reprezentującej jednostkę organizacyjną zamawiającego)
Dnia .......................
12.Zabezpieczenie środków finansowych w planie budżetowym:
........................................
.......................................
(podpis pracownika Departamentu Finansów CBA)
Dnia ...................
13.Opinia Dyrektora Departamentu Finansów CBA o zabezpieczeniu środków finansowych:
......................................
(pieczątka i podpis Dyrektora Departamentu Finansów CBA)
Dnia ....................
14.Zatwierdzenie wniosku oraz składu komisji określonej w pkt 9:
......................................
(pieczątka i podpis Szefa CBA)
Dnia ....................
15.Sprawy organizacyjne:
Załączniki:
[] zał. Nr 1 na .... ark. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
[] zał. Nr 2 na .... ark. - Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy,
[] zał. Nr 3 na .... ark. - ..............................................
[] zał. Nr 4 na .... ark. - ..............................................
[] zał. Nr 5 na .... ark. - ..............................................
Data złożenia wniosku w Departamencie Logistyki CBA ........................
(data i podpis osoby przyjmującej wniosek)
Postępowaniu nadano numer sprawy: ..........................................
(kolejny numer w Centralnym Rejestrze Zamówień Publicznych)

* Pkt 1-11 z wyłączeniem pkt 7 - wypełnia komórka wnioskująca o udzielenie zamówienia publicznego.

Załącznik  nr 4

WZÓR

REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych

prowadzony przez .....................................

Numer postępowaniaData złożenia i numer wnioskuPrzedmiot zamówieniaKod CPVTryb postępowaniaSzacunkowa wartość zamówienia

(w PLN i w euro)

Wartość zawartej umowy w PLNData podpisania umowy i jej numer

(dołączyć kopię faktury i ew. załączniki)

nettobrutto

Załącznik  nr 5

WZÓR

Informacja

o stanie realizacji umów zawartych w wyniku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego

Lp.Numer umowyData zawarcia umowyPrzedmiot umowyWykonawcaTermin realizacjiKoszt zadania bruttoStopień zaawansowaniaOcena jakości wykonania i usługi
Według umowyRzeczywistyWedług umowyRzeczywisty
1234567891011