Tryb postępowania z pieczęciami urzędowymi w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, w placówkach zagranicznych oraz w innych jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Spraw Zagranicznych.
Dz.Urz.MSZ.2018.60
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 45
MINISTRA SPRAW ZAGRANICZNYCH 1
z dnia 14 grudnia 2018 r.
w sprawie trybu postępowania z pieczęciami urzędowymi w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, w placówkach zagranicznych oraz w innych jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Spraw Zagranicznych
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
PROTOKÓŁ ODBIORU PIECZĘCI URZĘDOWEJ
PROTOKÓŁ ODBIORU PIECZĘCI URZĘDOWEJ
W dniu ........................ r. komórka organizacyjna właściwa do spraw administracji / infrastruktury w placówkach zagranicznych* reprezentowana przez Pana/-ią ....................................................................................................
(imię i nazwisko osoby upoważnionej/PRZEKAZUJĄCEGO)
wydał/-a komórce organizacyjnej / innej jednostce organizacyjnej / placówce zagranicznej* ......................................................................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej/innej jednostki organizacyjnej/placówki zagranicznej)
reprezentowanej przez Pana/-ią ...................................................................................................
(imię i nazwisko kierującego komórką organizacyjną/kierownika innej jednostki organizacyjnej/ kierownika placówki zagranicznej/ODBIERAJĄCEGO)
pieczęć urzędową ..............................................o średnicy ................................mm, z nadanym
(rodzaj, np. do tuszu/do laku/sucha, itp.)
przez Mennicę Państwową numerem .................................... o treści: ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
odcisk pieczęci urzędowej
Protokół sporządzono w dwóch egzemplarzach.
PRZEKAZUJĄCY | ODBIERAJĄCY |
........................................................................................................................................................................................ | |
(data, podpis i pieczątka) | (data, podpis i pieczątka) |
Rozdzielnik:
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Karta ewidencyjna pieczęci urzędowej nr .......... w (nazwa komórki organizacyjnej / innej jednostki organizacyjnej)
Karta ewidencyjna pieczęci urzędowej nr .......... w (nazwa komórki organizacyjnej / innej jednostki organizacyjnej)
Odcisk pieczęci: | |
Opis pieczęci: | - nr Mennicy Państwowej: ................................................................................................... - rodzaj (do tuszu, do laku, sucha, itp..): ............................................................................ - średnica: ........................................................................................................................... - treść: ................................................................................................................................. - przeznaczenie: .................................................................................................................. ............................................................................................................................................. |
Data przyjęcia do ewidencji: | |
Imię, nazwisko i podpis osoby przyjmującej do ewidencji: | |
Numer protokołu odbioru pieczęci urzędowej: | |
Data wykreślenia z ewidencji: | |
Imię, nazwisko i podpis osoby dokonującej wykreślenia z ewidencji: | |
Przyczyna wykreślenia z ewidencji 2: |
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
zmiana stanowiska | przekazanie do zniszczenia | przekazanie do innej KO | inne | |||
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
zmiana stanowiska | przekazanie do zniszczenia | przekazanie do innej KO | inne | |||
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
zmiana stanowiska | przekazanie do zniszczenia | przekazanie do innej KO | inne | |||
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
zmiana stanowiska | przekazanie do zniszczenia | przekazanie do innej KO | inne | |||
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Karta ewidencyjna pieczęci urzędowej nr .......... w (nazwa placówki zagranicznej)
Karta ewidencyjna pieczęci urzędowej nr .......... w (nazwa placówki zagranicznej)
Odcisk pieczęci: | |
Opis pieczęci: | - nr Mennicy Państwowej: ............................................................................................ - rodzaj (do tuszu, do laku, sucha, itp..): ....................................................................... - średnica: ..................................................................................................................... - treść: ........................................................................................................................... ....................................................................................................................................... |
Data przyjęcia do ewidencji: | |
Imię, nazwisko i podpis osoby przyjmującej do ewidencji: | |
Numer protokołu odbioru pieczęci urzędowej: | |
Data wykreślenia z ewidencji: | |
Imię, nazwisko i podpis osoby dokonującej wykreślenia z ewidencji: | |
Przyczyna wykreślenia z ewidencji 3: |
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
rotacja | zmiana stanowiska | przekazanie do MSZ | inne | |||
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
rotacja | zmiana stanowiska | przekazanie do MSZ | inne | |||
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
rotacja | zmiana stanowiska | przekazanie do MSZ | inne | |||
imię i nazwisko osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | data przyjęcia pieczęci urzędowej: | podpis osoby przyjmującej pieczęć urzędową: | ||||
imię i nazwisko osoby zwracającej pieczęć urzędową: | data zwrotu pieczęci urzędowej: | podpis osoby zwracającej pieczęć urzędową: | Adnotacja o przyczynach zwrotu pieczęci urzędowej: | |||
rotacja | zmiana stanowiska | przekazanie do MSZ | inne | |||
ZAŁĄCZNIK Nr 4
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA PIECZĘCI URZĘDOWEJ DO INNEJ KOMÓRKI
ORGANIZACYJNEJ
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA PIECZĘCI URZĘDOWEJ DO INNEJ KOMÓRKI
ORGANIZACYJNEJ
W dniu ............................................ r. Pan /-i ......................................................................................................................................................
(imię i nazwisko kierującego komórką organizacyjną/PRZEKAZUJĄCEGO)
przekazał/-a w celu zapewnienia realizacji zadań pieczęć urzędową ......................................................................................................................................................
(rodzaj, np. do tuszu/do laku/sucha, itp.)
o średnicy mm, z nadanym przez Mennicę Państwową numerem .............................................., o treści: ......................................................................................................................................................, znajdującą się w dyspozycji ........................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej dokonującej przekazania)
do komórki organizacyjnej ..........................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej dokonującej odbioru)
reprezentowanej przez Pana/-ą ....................................................................................................
(imię i nazwisko kierującego komórką organizacyjną/ODBIERAJĄCEGO)
odcisk pieczęci urzędowej
Protokół sporządzono w dwóch egzemplarzach.
PRZEKAZUJĄCY | ODBIERAJĄCY |
........................................................................................................................................................................................ | |
(data, podpis i pieczątka) | (data, podpis i pieczątka) |
Rozdzielnik:
ZAŁĄCZNIK Nr 5
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA PIECZĘCI URZĘDOWEJ DO ZNISZCZENIA
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA PIECZĘCI URZĘDOWEJ DO ZNISZCZENIA
W dniu ............................................ r. Pan /-i ......................................................................................................................................................
(imię i nazwisko kierującego komórką organizacyjną/kierownika innej jednostki organizacyjnej/ kierownika placówki zagranicznej/PRZEKAZUJĄCEGO*)
zwrócił/-a w celu przekazania do zniszczenia pieczęć urzędową ......................................................................................................................................................
(rodzaj, np. do tuszu/do laku/sucha, itp.)
o średnicy ................. mm, z nadanym przez Mennicę Państwową numerem .............................., o treści: ....................................................................................................................................................................................................................................................................................., znajdującą się w dyspozycji ................................................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej/innej jednostki organizacyjnej/placówki zagranicznej)*
do komórki organizacyjnej właściwej do sprawach administracji / infrastruktury w placówkach zagranicznych*, reprezentowanej przez Pana/-ią ..................................................................................................................................................... .
(imię i nazwisko osoby upoważnionej/ODBIERAJĄCEGO)
odcisk pieczęci urzędowej
Protokół sporządzono w dwóch egzemplarzach.
PRZEKAZUJĄCY | ODBIERAJĄCY |
........................................................................................................................................................................................ | |
(data, podpis i pieczątka) | (data, podpis i pieczątka) |
Rozdzielnik:
2 W przypadku przekazania pieczęci urzędowej do zniszczenia lub przekazania pieczęci urzędowej do innej komórki org., podać numer stosownego protokołu
3 W przypadku zwrotu do BI MSZ wraz ze wskazaniem przyczyny (zniszczenie/zużycie/dezaktualizacja), należy podać numer protokołu przekazania pieczęci urzędowej.