Szczegółowe zasady użytkowania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym służbowych telefonów komórkowych, służbowych urządzeń komórkowych i kart SIM wykorzystywanych w ruchomych publicznych sieciach telefonicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2013.4

Akt utracił moc
Wersja od: 27 maja 2017 r.

ZARZĄDZENIE Nr 4/13
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 21 lutego 2013 r.
w sprawie szczegółowych zasad użytkowania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym służbowych telefonów komórkowych, służbowych urządzeń komórkowych i kart SIM wykorzystywanych w ruchomych publicznych sieciach telefonicznych

Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 621, 627 i 664), zarządza się, co następuje:
§  1. 
Zarządzenie określa:
1)
zasady przyznawania i użytkowania służbowych telefonów komórkowych, urządzeń komórkowych i kart SIM wykorzystywanych w ruchomych publicznych sieciach telefonicznych;
2)
obowiązki Biura Teleinformatyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "BT", w zakresie realizacji umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych;
3)
zasady rozliczania przekroczeń limitów.
§  2. 
Użyte w zarządzeniu określenia oznaczają:
1)
jednostka organizacyjna - jednostkę organizacyjną Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA";
2)
karta SIM - kartę czipową z przypisanym numerem telefonicznym, który identyfikuje użytkownika oraz abonenta;
3)
limit - miesięczną kwotę wydatków brutto opłacanych ze środków budżetowych CBA, ustalaną każdorazowo w decyzji Szefa CBA na podstawie propozycji dyrektora BT, przypisaną do każdej karty SIM, z wyłączeniem kart SIM dedykowanych do bezpiecznych telefonów szyfrujących, oraz wielkość transferu danych w sieci Internet;
4)
służbowe urządzenie komórkowe - przekazany użytkownikowi inny sprzęt niż służbowy telefon komórkowy wykorzystywany w ruchomej publicznej sieci telefonicznej;
5)
służbowy telefon komórkowy - przekazany użytkownikowi aparat telefoniczny wykorzystywany w ruchomej publicznej sieci telefonicznej;
6)
użytkownik - funkcjonariusza lub pracownika CBA;
7)
wniosek - dokument sporządzony przez kierownika jednostki organizacyjnej, określający proponowany limit dla podległego mu użytkownika, na podstawie którego wydawany jest służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe lub karta SIM.
§  3. 
1. 
Użytkownik może otrzymać, jako narzędzie służące do realizacji zadań służbowych, służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe lub kartę SIM.
2. 
Użytkownik, któremu przyznano służbowy telefon komórkowy lub służbowe urządzenie komórkowe, jest obowiązany zapoznać się z instrukcją obsługi tego urządzenia oraz do stosowania się do niej.
3. 
Użytkownik, o którym mowa w ust. 2, jest obowiązany odbierać połączenia przychodzące, w szczególności od przełożonego i szefa zmiany służby ochrony, a w przypadku braku takiej możliwości nawiązać niezwłocznie połączenie zwrotne, również poza czasem służby lub pracy.
§  4. 
1. 
Szef CBA może przyznać służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe lub kartę SIM na podstawie pisemnego wniosku kierownika jednostki organizacyjnej, w której użytkownik pełni służbę lub pracuje. Wzór wniosku określa załącznik nr 1.
2. 
Szef CBA, przyznając kierownikowi jednostki organizacyjnej służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe lub kartę SIM, określa jednocześnie przysługujący mu limit.
3. 
Szef CBA oraz jego zastępcy otrzymują telefony służbowe, służbowe urządzenia komórkowe oraz karty SIM.
4. 
Limitu, o którym mowa w ust. 2, nie określa się dla użytkownika pełniącego funkcję Szefa CBA, zastępcy Szefa CBA oraz rzecznika prasowego CBA.
§  5. 
1. 
Służbowy telefon komórkowy lub służbowe urządzenie komórkowe wydaje oraz odbiera BT na podstawie sporządzonego z systemu NIWA wydruku odpowiednio dokumentu wydania z magazynu lub zwrotu do magazynu, sporządzonego w trzech egzemplarzach.
2. 
Kartę SIM użycza Szef CBA na podstawie umowy zawartej z użytkownikiem, a wydaje ją BT.
3. 
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.
4. 
Umowa, o której mowa w ust. 2, sporządzana jest w dwóch egzemplarzach, z których pierwszy otrzymuje użytkownik, drugi przekazywany jest do Biura Prawnego CBA, zwanego dalej "BP". Poświadczoną za zgodność kopię umowy BP przekazuje do Biura Finansów CBA, zwanego dalej "BF".
§  6. 
Umowy rejestruje się w BP.
§  7. 
1. 
Służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe lub kartę SIM wydaje się użytkownikowi na czas pełnienia służby lub zatrudnienia w CBA, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. 
W przypadku gdy:
1)
przewidywany okres nieobecności użytkownika w służbie lub pracy, w szczególności spowodowany przebywaniem na zwolnieniu lekarskim lub urlopie trwającym powyżej 30 dni;
2)
użytkownik zostanie przeniesiony do dyspozycji Szefa CBA, o której mowa wart 58 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 621, 627 i 664) lub zawieszony w czynnościach służbowych;
3)
użytkownik udaje się na urlop

- kierownik jednostki organizacyjnej, w której pełni on służbę lub pracuje, może polecić zdeponowanie w jednostce organizacyjnej służbowego telefonu komórkowego, służbowego urządzenia komórkowego lub karty SIM, informując o tym BT.

3. 
Użytkownik jest obowiązany zwrócić służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe lub kartę SIM do BT najpóźniej w dniu ustania stosunku służbowego lub pracy w CBA.
4. 
W przypadku niewywiązywania się przez użytkownika z obowiązków, o których mowa w § 3 ust 2 i 3, kierownik jednostki organizacyjnej, w której użytkownik pełni służbę lub pracuje, może wystąpić do Szefa CBA z wnioskiem o odstąpienie od umowy oraz odebrać służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe i kartę SIM.
§  8. 
Zabrania się przekazywania pomiędzy użytkownikami służbowego telefonu komórkowego, służbowego urządzenia komórkowego lub karty SIM.
§  9. 
Szef CBA, na podstawie pisemnego wniosku użytkownika, może dokonać na jego rzecz cesji numeru telefonicznego w przypadku ustania stosunku służby lub pracy w CBA.
§  10. 
1. 
Rozliczenia dokonywane są w okresach miesięcznych na podstawie zestawienia przekroczeń przyznanych limitów, sporządzonego w oparciu o bilingi otrzymywane od przedsiębiorcy telekomunikacyjnego.
2. 
BT, w terminie 14 dni od otrzymania bilingów, przygotowuje i przekazuje kierownikom jednostek organizacyjnych zestawienie, o którym mowa w ust. 1, dotyczące podległych im użytkowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
3. 
Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, obejmujące wszystkich użytkowników, przekazywane jest do BF w formacie umożliwiającym jego eksport do systemu rozliczeniowego.
4. 
Kierownik jednostki organizacyjnej jest obowiązany zapoznać poszczególnych użytkowników z kwotami przekroczeń przyznanego im limitu.
5. 
Użytkownik podpisem potwierdza zapoznanie się z kwotą przekroczonego limitu, wskazując jednocześnie sposób uregulowania należności z tego tytułu.
6. 
Kierownik jednostki organizacyjnej w zestawieniu, o którym mowa w ust. 2, wskazuje, które osoby należy obciążyć oraz które przekroczenia limitów umarza. Uzupełnione i podpisane przez użytkowników zestawienie przekazywane jest do BF w terminie 14 dni od jego otrzymania.
§  11. 
1. 
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających z potrzeby służby lub pracy, kierownik jednostki organizacyjnej może umorzyć w całości lub w części kwotę przekroczenia limitu przez użytkownika na podstawie przeprowadzonej analizy bilingu otrzymanego z BT oraz notatki użytkownika zawierającej wyjaśnienia dotyczące okoliczności przekroczenia limitu.
2. 
Użytkownik, który wystąpił o umorzenie kwoty przekroczenia limitu, obowiązany jest - w terminie 7 dni od zapoznania się z kwotą przekroczenia limitu - do przekazania kierownikowi jednostki organizacyjnej notatki służbowej, o której mowa w ust. 1.
3. 
W stosunku do kierowników jednostek organizacyjnych decyzję, o której mowa w ust. 1, podejmuje Szef CBA lub zastępca Szefa CBA.
4. 
BF przekazuje informację do BT o wielkości umorzeń kwot przekroczenia limitu przez poszczególnych użytkowników.
§  12. 
1. 
Kwoty stanowiące przekroczenia limitu, są:
1)
wpłacane w kasie CBA, w terminie 7 dni od dnia zapoznania się z kwotą przekroczenia limitu;
2)
wpłacane na rachunek wydatków CBA, w terminie 7 dni od dnia zapoznania się z kwotą przekroczenia limitu;
3)
potrącane z uposażenia, wynagrodzenia lub innych przysługujących użytkownikowi świadczeń, na podstawie każdorazowo złożonego przez niego oświadczenia o zgodzie na potrącenie.
§  13. 
W przypadku nieuregulowania należności przez użytkownika BF wystawia notę obciążeniową, o czym informuje właściwego kierownika jednostki organizacyjnej, który może podjąć decyzję o odebraniu przez BT użytkownikowi służbowego telefonu komórkowego, służbowego urządzenia komórkowego lub karty SIM. Odebranie może nastąpić po uprzednim odstąpieniu przez Szefa CBA od umowy z powodu jej niewykonywania przez użytkownika.
§  14. 
W uzasadnionych przypadkach Szef CBA, na podstawie pisemnego wniosku użytkownika, może rozłożyć kwotę zobowiązania wynikającego z przekroczenia limitu na raty, jeżeli:
1)
wniosek ten został pozytywnie zaopiniowany przez kierownika jednostki organizacyjnej i dyrektora BF;
2)
dotychczasowe należności wynikające z przekroczenia limitów były regulowane terminowo;
3)
zobowiązanie zostanie spłacone w roku budżetowym, w którym powstało.
§  15. 
Windykację należności w stosunku do byłych użytkowników prowadzi BF po przez dwukrotne doręczenie noty obciążeniowej. W przypadku nieuregulowania należności całość dokumentacji w sprawie przekazuje się do BP.
§  16. 
1. 
BT jest jednostką organizacyjną odpowiedzialną za realizację umowy oświadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z przedsiębiorcą telekomunikacyjnym.
2. 
Zakup, naprawę i wydawanie służbowych telefonów komórkowych, służbowych urządzeń komórkowych, a także aktywowanie i dezaktywację kart SIM, zakup akcesoriów, drukowanie bilingów dla poszczególnych użytkowników oraz zapewnienie wszelkich innych usług oferowanych przez operatora oraz objętych umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz jednostek organizacyjnych realizuje BT na wniosek właściwego kierownika jednostki organizacyjnej.
3. 
Bieżący nadzór nad wykorzystaniem służbowego telefonu komórkowego, służbowego urządzenia komórkowego lub karty SIM oraz sposobem rozliczania połączeń wykonanych ponad przyznaną wysokość limitu prowadzą kierownicy jednostek organizacyjnych.
4. 
BT przekazuje Szefowi CBA, w terminie do 31 stycznia każdego roku, analizę dotyczącą przekroczeń przyznanych limitów i ich umorzeń w roku poprzednim.
5. 
Szef CBA może polecić przeprowadzenie analizy przekazanych przez operatora rachunków szczegółowych wykonanych połączeń ze służbowych telefonów komórkowych i służbowych urządzeń komórkowych.
6. 
Po przeprowadzeniu analizy i uzyskaniu pisemnej akceptacji dyrektora BF, BT może wystąpić do Szefa CBA o zmianę wysokości ustalonych limitów.
7. 
BT przekazuje bilingi użytkownika na podstawie jego pisemnego zgłoszenia lub pisemnego zgłoszenia kierownika jednostki organizacyjnej, w której pełni służbę lub pracuje. Zgłoszenie takie może być dokonane za pomocą służbowej poczty elektronicznej.
8. 
Bilingi, o których mowa w ust. 7, udostępnia się wyłącznie w celu dokonania rozliczenia przekroczenia przyznanego limitu lub rozliczenia służby lub pracy.
§  17. 
1. 
Rachunki, o których mowa w § 16 ust. 5, przechowywane są w postaci elektronicznej w BT przez okres 1 roku, a po tym czasie przekazywane są do archiwum wyodrębnionego CBA.
2. 
BT prowadzi podręczną ewidencję dotyczącą użytkowanych służbowych telefonów komórkowych, służbowych urządzeń komórkowych i kart SIM.
§  18. 
1. 
BT jest odpowiedzialne za opracowanie zasad dotyczących okresu użytkowania i wymiany aparatów telefonicznych.
2. 
BT na bieżąco, za pośrednictwem portalu wewnętrznego CBA, informuje użytkowników o obowiązujących cenach usług telekomunikacyjnych, ich zakresie oraz warunkach ich świadczenia.
§  19. 
1. 
Użytkownik ponosi odpowiedzialność materialną za przydzielony służbowy telefon komórkowy oraz służbowe urządzenie komórkowe wraz z akcesoriami i kartę SIM oraz jest obowiązany dbać o ich właściwy stan techniczny.
2. 
W przypadku utraty lub uszkodzenia służbowego telefonu komórkowego, służbowego urządzenia komórkowego lub karty SIM, użytkownik obowiązany jest niezwłocznie poinformować o zaistniałym zdarzeniu:
1)
BT, za pośrednictwem linii "Help Desk" (224372626) - w dni robocze, w godzinach od 8:15 do 16:15, a po tym czasie oraz w dni wolne od służby lub pracy Służbę Ochrony (224371980); lub
2)
BT i Służbę Ochrony, za pośrednictwem poczty elektronicznej (zgloszenia@cba.gov.pl) ;
3)
kierownika jednostki organizacyjnej, w której pełni służbę lub pracuje.
3. 
Szef zmiany Służby Ochrony, który otrzymał zgłoszenie, o którym mowa w ust. 2, bez zbędnej zwłoki powiadamia o tym osobę, wskazaną pisemnie przez Dyrektora BT.
4. 
W przypadku zawinionej utraty przydzielonego służbowego telefonu komórkowego, służbowego urządzenia komórkowego, użytkownik jest on obciążany kwotą stanowiącą:
1)
35% ceny zakupu u przedsiębiorcy telekomunikacyjnego bez umowy telefonu lub urządzenia tożsamego z utraconym służbowym telefonem komórkowym lub służbowym urządzeniem komórkowym - jeżeli służbowy telefon komórkowy lub służbowe urządzenie komórkowe było użytkowane przez okres dłuższy niż 12 miesięcy;
2)
70% ceny zakupu u przedsiębiorcy telekomunikacyjnego bez umowy telefonu lub urządzenia tożsamego z utraconym służbowym telefonem komórkowym lub służbowym urządzeniem komórkowym – jeżeli służbowy telefon komórkowy lub służbowe urządzenie komórkowe było użytkowane przez okres nieprzekraczający 12 miesięcy.
5. 
W przypadku utraty lub nierozliczenia się użytkownika ze służbowego telefonu komórkowego lub służbowego urządzenia komórkowego, użytkowanego powyżej 24 miesięcy, jest on obciążany kwotą stanowiącą 10% ceny zakupu tego urządzenia.
6. 
W przypadku zawinionego uszkodzenia przydzielonego służbowego telefonu komórkowego lub służbowego urządzenia komórkowego użytkownik może zostać obciążony kosztami naprawy lub kosztami zakupu tożsamego sprzętu, w przypadku gdy koszty naprawy przekraczają wartość urządzenia ustaloną zgodnie z ust. 4 i 5.
7. 
Decyzję w sprawie obciążenia lub odstąpienia od obciążenia użytkownika kosztami, o których mowa w ust. 4-6, podejmuje Szef CBA na wniosek dyrektora BT.
8. 
Do wniosku, o którym mowa ust. 7, dołącza się wyjaśnienia użytkownika, a w przypadku uszkodzenia służbowego telefonu komórkowego lub służbowego urządzenia komórkowego także opinię serwisu.
§  20. 
1. 
W przypadku wymiany służbowych telefonów komórkowych lub służbowych urządzeń komórkowych użytkownik może:
1)
pozostawić na swoim stanie dotychczas użytkowany telefon komórkowy lub służbowe urządzenie komórkowe;
2)
zwrócić dotychczas użytkowany telefon służbowy lub służbowe urządzenie komórkowe do BT.
2. 
Przepisu ust. 1 nie stosuje się do służbowych telefonów komórkowych i służbowych urządzeń komórkowych wydawanych na czas napraw serwisowych.
§  21. 
1. 
Użytkownik, otrzymując służbowy telefon komórkowy, służbowe urządzenie komórkowe lub kartę SIM, jest obowiązany do złożenia oświadczenia o znajomości kwoty limitu oraz zarządzenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4.
2. 
W przypadku przyznania użytkownikowi służbowego telefonu komórkowego, służbowego urządzenia komórkowego lub karty SIM po raz pierwszy, przed ich przekazaniem kierownik jednostki organizacyjnej, w której użytkownik pełni służbę lub pracuje, ma obowiązek zapoznać go z treścią zarządzenia.
§  22. 
1. 
Oświadczenie, o którym mowa w § 21 ust. 1, przekazuje się do BT, które jest odpowiedzialne za jego przechowywanie.
2. 
Dokumenty, o których mowa w § 5 ust. 1, przekazywane są niezwłocznie przez BT do Biura Logistyki CBA, po wprowadzeniu danych na elektroniczną kartę wyposażenia funkcjonariusza lub pracownika.
§  23. 
Traci moc zarządzenie nr 5/12 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie szczegółowych zasad użytkowania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym służbowych telefonów komórkowych, służbowych urządzeń komórkowych i kart SIM wykorzystywanych w ruchomych publicznych sieciach telefonicznych (Dz. Urz. CBA poz. 10, 12, 14 i 19).
§  24. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

Wzór

ZATWIERDZAM

……………………………..

…………………… , dnia ………………

(miejscowość)

Szef

Centralnego Biura Antykorupcyjnego

O WYDANIE SŁUŻBOWEGO TELEFONU KOMÓRKOWEGO*, SŁUŻBOWEGO URZĄDZENIA KOMÓRKOWEGO*, KARTY SIM*

Na podstawie § 3 ust. 1 oraz § 4 ust. 1 zarządzenia nr ___ /13 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia __________________ 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad użytkowania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym służbowych telefonów komórkowych, służbowych urządzeń komórkowych i kart SIM wykorzystywanych w ruchomych publicznych sieciach telefonicznych, zwracam się z wnioskiem o wydanie:

………………………………………………………………………………

służbowego telefonu komórkowego*, służbowego urządzenia komórkowego*, karty SIM*.

Proponuję limit usług: ……………

………………………………….

(podpis kierownika jednostki organizacyjnej)

*- niepotrzebne skreślić

ZAŁĄCZNIK Nr  2  1  

..................................................................

(nazwa jednostki organizacyjnej)

zawarta w dniu ____________________, 20 _____ r. pomiędzy:

Skarbem Państwa, reprezentowanym przez Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego - ......................., z siedzibą w Warszawie, przy ul. Aleje Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa,

a

Funkcjonariuszem/pracownikiem*

..............................................................................................................................................

§  1. 
Użycza się funkcjonariuszowi/pracownikowi* kartę SIM o numerze ............................... na numer telefonu ................................, do bezpłatnego wykorzystywania jej w ramach przyznanego miesięcznego limitu, wynoszącego ................ zł oraz miesięcznego limitu transferu danych w sieci Internet wynoszącego ................... GB.
§  2. 
Funkcjonariusz/pracownik* zobowiązuje się do:
1)
wpłaty na rzecz CBA kwoty stanowiącej równowartość przekroczenia limitu;
2)
zwrotu karty SIM najpóźniej w dniu ustania stosunku służby/pracy*;
3)
zwrotu karty SIM w przypadku odstąpienia od umowy;
4)
zdeponowania karty SIM w jednostce organizacyjnej na każde żądanie kierownika tej jednostki.
§  3. 
1. 
Umowa zawarta jest na czas określony, do dnia .................... r., z zastrzeżeniem ust. 2.
2. 
Umowa ulega rozwiązaniu z dniem rozwiązania stosunku służby/pracy*.
§  4. 
Szef CBA może odstąpić od umowy, ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
1)
korzystania przez użytkownika ze służbowego telefonu komórkowego lub służbowego urządzenia komórkowego w sposób sprzeczny z instrukcją obsługi;
2)
nie wykonywania obowiązku odbierania połączeń przychodzących, w szczególności od przełożonych i szefa zmiany służby ochrony, a w przypadku braku takiej nienawiązywania połączeń zwrotnych, również poza czasem służby lub pracy;
3)
nieuregulowania należności z tytułu przekroczenia limitu w terminie.
§  5. 
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§  6. 
Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach, z czego jeden otrzymuje funkcjonariusz/pracownik*, a dwa pozostają w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.

....................................................................... ..................................................

Szef Centralnego Biura Antykorupcyjnego Funkcjonariusz/Pracownik*

Poświadczam autentyczność podpisu .................................................

(stanowisko, podpis)

*- niepotrzebne skreślić

ZAŁĄCZNIK Nr  3

Wzór
Lp.Imię i NazwiskoJednostka organizacyjnaNr telefonuNr umowyBruttoLimitPotwierdzenie zapoznania się użytkownikaWskazania kierownika jednostki organizacyjnejUwagiZgoda na potrącenie przekroczenia ze świadczeń wypłacanych przez CBA/wpłata w kasie/wpłata na rachunek CBA
DataPodpisObciążenieUmorzenie
1.
2.
3.

………………………………………….

kierownik jednostki organizacyjnej CBA

wypełniony druk proszę odesłać w terminie 14 dni od otrzymania do Biura Finansów CBA

ZAŁĄCZNIK Nr  4

Wzór

Oświadczam, że:

-
znana jest mi kwota limitu w wysokości ______ PLN oraz _____ GB limitu transferu danych w sieci Internet oraz zasady rozliczania przekroczeń w/w limitów;
-
zapoznałem się z treścią zarządzenia nr ___/___ Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia ______________ r. w sprawie szczegółowych zasad użytkowania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym służbowych telefonów komórkowych, służbowych urządzeń komórkowych i kart SIM wykorzystywanych w ruchomych publicznych sieciach telefonicznych (Dz. Urz. CBA poz. ___) i przyjmuję wynikające z niej zasady użytkowania urządzeń.

………………………………..

(podpis użytkownika)

Poświadczam autentyczność podpisu: ……………………………

(stanowisko, podpis)

* - niepotrzebne skreślić

1 Załącznik nr 2 zmieniony przez § 1 zarządzenia nr 25/17 z dnia 25 maja 2017 r. (Dz.Urz.CBA.2017.25) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 27 maja 2017 r.