Regulamin pracy komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Dz.Urz.MSWiA.2004.3.7
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 8
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
z dnia 19 marca 2004 r.
w sprawie regulaminu pracy komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Wewnętrznych i Administracji.
ZAŁĄCZNIK
Regulamin pracy komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Regulamin pracy komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Rozdział I
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział II
Organizacja i skład komisji
Organizacja i skład komisji
Rozdział III
Tryb prac komisji
Tryb prac komisji
Rozdział IV
Obowiązki i prawa członków komisji
Obowiązki i prawa członków komisji
Rozdział V
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania
Rozdział VI
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................
Załącznik Nr 1
ZAKRES OBOWIĄZKÓW PRZEWODNICZĄCEGO KOMISJI
ZAKRES OBOWIĄZKÓW PRZEWODNICZĄCEGO KOMISJI
1. Organizowanie prac komisji, w szczególności wyznaczanie terminów posiedzeń oraz zapewnienie sprawnego przebiegu wykonywanych zadań, które określono w decyzji o jej powołaniu.
2. Złożenie oświadczenia w zakresie określonym w art. 17 ust. 1 ustawy.
3. Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych prowadzonej przez sekretarza.
4. Informowanie kierownika zamawiającego za pośrednictwem naczelnika wydziału zamówień o przebiegu prac komisji.
5. Wnioskowanie do kierownika zamawiającego za pośrednictwem naczelnika wydziału zamówień o wyłączeniu członka komisji z udziału w jej pracach w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 17 ust. 1 ustawy lub odwołanie ze składu komisji z innych uzasadnionych powodów (np. absencja chorobowa).
6. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert:
1) przedstawienie składu osobowego komisji osobom przybyłym na otwarcie ofert.
2) bezpośrednio przed otwarciem ofert podanie kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) sprawdzenie, czy oferty zostały złożone w terminie, czy osoby reprezentujące oferentów którzy złożyli oferty, posiadają pełnomocnictwa do składania oświadczeń w ich imieniu.
4) udzielanie głosu upoważnionym przedstawicielom wykonawców, obecnym na publicznej sesji otwarcia ofert w przedmiocie składania oświadczeń i wyjaśnień.
7. Sprawdzanie z członkami komisji ważności ofert, poprzez ustalanie czy:
1) złożone oferty zostały opracowane zgodnie z warunkami i wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zaproszeniu do składania ofert,
2) oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania,
3) oferta nie podlega odrzuceniu.
8. Konsultowanie z radcą prawnym projektu decyzji w sprawie wykluczenia oferenta lub odrzucenia oferty w przypadku wątpliwości formalno - prawnych.
9. Przedkładanie kierownikowi zamawiającego projektu pisma w sprawie wykluczenia oferenta lub odrzucenia oferty za pośrednictwem naczelnika wydziału zamówień.
10. Przekazywanie do Biura Dyrektora Generalnego MSWiA zarejestrowanego zapisu z nośnika magnetycznego, niezwłocznie po posiedzeniu komisji.
11. Wykonywanie innych obowiązków i czynności wynikających z ustawy i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.
Załącznik Nr 2
ZAKRES OBOWIĄZKÓW SEKRETARZA KOMISJI
ZAKRES OBOWIĄZKÓW SEKRETARZA KOMISJI
1. Dokumentowanie podstawowych czynności komisji, w tym sporządzenie protokołu oraz załączników.
2. Udział w opracowaniu treści wniosków, odpowiedzi i wystąpień związanych z prowadzonym postępowaniem.
3. Powiadamianie członków komisji o terminach posiedzeń.
4. Przestrzeganie zasady pisemności w zakresie określonym ustawą.
5. Czuwanie nad prawidłowym wypełnianiem dokumentacji przetargowej przez członków komisji.
6. Przygotowywanie materiałów z postępowania w celu ich udostępnienia na potrzeby biegłych.
7. Przygotowanie materiałów z postępowania do archiwizacji.
8. Złożenie oświadczenia w zakresie określonym w art. 17 ust. 1 ustawy.
9. Wykonywanie innych zadań i czynności w zakresie udzielania zamówień publicznych, wynikających z ustawy i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.
Załącznik Nr 3
ZAKRES OBOWIĄZKÓW CZŁONKA KOMISJI
ZAKRES OBOWIĄZKÓW CZŁONKA KOMISJI
1. Złożenie oświadczenia w zakresie określonym w art. 17 ust. 1 ustawy.
2. Wykonywanie zadań wyznaczonych przez przewodniczącego komisji.
3. Uczestnictwa w posiedzeniach i pracach komisji.
4. Dokonanie oceny spełnienia przez oferentów wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, które określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do składania ofert.
5. Wnioskowanie o powołanie biegłego w przypadku wątpliwości dotyczących oceny ofert w zakresie przedmiotu zamówienia.
6. Niezwłoczne informowanie przewodniczącego komisji o okolicznościach, które uniemożliwiają udział w pracach komisji.
7. Udział w przygotowaniu projektu umowy odpłatnej w zakresie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia.
8. Wykonywanie innych zadań i czynności w zakresie udzielania zamówień publicznych wynikających z ustawy i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.
Załącznik Nr 4
ZATWIERDZAM
ZATWIERDZAM
Dyrektor
Biura Administracyjno -
Gospodarczego
MSWiA
Wniosek
o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
..............................................................
(nazwa komórki organizacyjnej MSWiA)
wnioskuje o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na: ..............................................
..............................................................
(przedmiot zamówienia)
symbol WSZ /Wspólny Słownik Zamówień/ (dostawy) ..............
..............................................................
Symbol CKP /Centralna Klasyfikacja Produktów/ (usługi) .......
..............................................................
- Wymagany * /pożądany*/ termin realizacji zamówienia
..............................................................
- Szacunkowa wartość zamówienia wynosi ....................
zł netto, co stanowi równowartość kwoty .................
EURO (wg średniego kursu określonego przez Prezesa Rady
Ministrów w trybie art. 35 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień
publicznych, dla tej waluty w dniu .....................,
t.j. w dniu określania wartości zamówienia).
Wartość brutto zamówienia ........................... zł.
- Wartość zamówienia została określona przez ..............
.........................................................
(imię i nazwisko osoby dokonującej ustalenia wartości
zamówienia)
na podstawie ............................................
- Zamówienie opłacone będzie ze środków budżetowych z
części ........, działu ........,rozdz. z pozycji .......
*/z innych* ..............................
.........................................................
- Planowana usługa, dostawa, robota budowlana została* /
nie została* zatwierdzona w planie zamówień publicznych
MSWiA na rok ............ w poz. nr ......... z terminem
realizacji zamówienia ...................................
Potrzebę udzielenia przedmiotowego zamówienia udzielam***: ...
..............................................................
..............................................................
Do pracy w komisji przetargowej*/ przeprowadzenia
postępowania* wyznaczam następujące osoby:
1. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
2. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
3. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
4. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
5. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
6. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
Załączniki do wniosku:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Kalkulacja (wycena) wartości szacunkowej zamówienia.
3. Ogólne warunki umowy.
4. Inne istotne informacje dotyczące postępowania i warunków
zamówienia.
Potwierdzenie zabezpieczenia Wnioskujący departament
w środki finansowe przez / biuro/wydział
Wydział Finansowy BAG MSWIA
............................ .......................
(data i podpis) (data i podpis)
______________________________________________________________
Opinia Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych BAG MSWiA.
..............................................................
..............................................................
Do komisji przetargowej*/ przeprowadzenia postępowania */
proponuję poza w/w osobami:
1. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
2. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
3. ........................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
.................................
Wydział ds. Zamówień Publicznych
BAG MSWiA
Uwaga:
(*) niepotrzebne skreślić
(**) obowiązuje do momentu wejścia rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów
(***) w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie został
uwzględniony w planie zamówień publicznych.