Ramowy regulamin studiów w akademiach medycznych.
Dz.Urz.MZiOS.1986.3.8
Akt utracił mocZARZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ
z dnia 11 stycznia 1986 r.
w sprawie ramowego regulaminu studiów w akademiach medycznych.
15 marca, na studiach kończących się w semestrze zimowym,
15 sierpnia, na studiach kończących się w semestrze letnim,
a egzamin magisterski w terminie nie przekraczającym 4 tygodni od daty złożenia pracy magisterskiej.
ZAŁĄCZNIK
RAMOWY REGULAMIN STUDIÓW W AKADEMIACH MEDYCZNYCH
RAMOWY REGULAMIN STUDIÓW W AKADEMIACH MEDYCZNYCH
I.
Przepisy ogólne.
Przepisy ogólne.
II.
Organizacja studiów.
Organizacja studiów.
III.
Prawa i obowiązki studenta.
Prawa i obowiązki studenta.
IV.
Zaliczenie roku.
Zaliczenie roku.
- bardzo dobry - 5,0
- ponad dobry - 4,5
- dobry - 4,0
- dość dobry - 3,5
- dostateczny - 3,0
- niedostateczny - 2,0
V.
Nagrody i wyróżnienia.
Nagrody i wyróżnienia.
VI.
Urlopy.
Urlopy.
VII.
Ukończenie studiów.
Ukończenie studiów.
Termin złożenia pracy w tych wypadkach może być przesunięty nie więcej niż trzy miesiące od terminów określonych w ust. 1.
Powtórny egzamin nie może obyć się wcześniej, niż przed upływem jednego miesiąca i nie później niż po upływie 3 miesięcy od daty pierwszego egzaminu.
A) średnia arytmetyczna wszystkich ocen z egzaminów i zaliczeń, o których mowa w § 14 ust. 3, uzyskanych w ciągu całego okresu studiów, obliczona zgodnie z § 14 ust. 1, 2 i 4,
B) ocena pracy magisterskiej,
C) ocena egzaminu magisterskiego.
Wyniki studiów oblicza się według wzoru:
- do 3,50 dostateczny (3),
- 3,51-4,50 dobry (4),
- powyżej 4,51 bardzo dobry (5).
VIII.
Zakres i sposób prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów w akademiach medycznych.
Zakres i sposób prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów w akademiach medycznych.
IX.
Przepisy końcowe.
Przepisy końcowe.
Załącznik
REGULAMIN
REGULAMIN
- studentowi drugiego kierunku studiów,
- studentowi - cudzoziemcowi.
- przez rektora akademii - lub z upoważnienia rektora - przez prorektora akademii, w odniesieniu do wniosków składanych przez akademię,
- przez przewodniczącego naczelnego organu organizacji studenckiej lub młodzieżowej lub - z upoważnienia przewodniczącego - przez wiceprzewodniczącego, w odniesieniu do wniosków składanych przez organizację.
Załącznik Nr 1
(nazwa akademii medycznej)
(nazwa akademii medycznej)
WNIOSEK
o przyznanie stypendium Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.
Zgłaszam wniosek o przyznanie stypendium Ministra Zdrowia i
Opieki Społecznej:
1. Imię i nazwisko studenta ..................................
..............................................................
2. Kierunek studiów, rok studiów, nazwa Wydziału (Oddziału) ..
..............................................................
3. Średnia ocen uzyskanych przez studenta w okresie
zaliczonych lat studiów ...................................
..............................................................
4. Średnia ocen uzyskanych przez studenta, ponownie
zgłaszanego do stypendium, w okresie pobierania
stypendium ................................................
5. Przynależność i działalność w organizacjach politycznych,
społecznych, naukowych ....................................
..............................................................
6. Szczegółowe uzasadnienie wniosku (zawierające m. in.
informację o osiągnięciach w działalności naukowej,
dotychczasowym przebiegu studiów, postawie obywatelskiej
itp.) .....................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Załączniki (opinie itp.)
1. ..................... REKTOR
2. .....................
3. .....................
Załącznik Nr 2
(nazwa akademii medycznej)
(nazwa akademii medycznej)
WNIOSEK
o przyznanie stypendium Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej.
Zgłaszam wniosek o przyznanie stypendium Ministra Zdrowia i
Opieki Społecznej:
1. Imię i nazwisko studenta ..................................
..............................................................
2. Kierunek studiów, rok studiów, nazwa Wydziału (Oddziału) ..
..............................................................
3. Średnia ocen uzyskanych przez studenta w okresie
zaliczonych lat studiów ...................................
4. Średnia ocen uzyskanych przez studenta, ponownie
zgłaszanego do stypendium, w okresie pobierania
stypendium ................................................
5. Przynależność i działalność w organizacjach politycznych,
społecznych, naukowych ....................................
..............................................................
6. Szczegółowe uzasadnienie wniosku (zawierające m. in.
informację o osiągnięciach w działalności naukowej,
dotychczasowym przebiegu studiów, postawie obywatelskiej
itp.) .....................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Załączniki (opinia itp.) PRZEWODNICZĄCY
1. ..................... ORGANIZACJI
2. .....................
3. .....................