Obowiązki sprawozdawcze zakładów służby zdrowia i pomocy społecznej w zakresie sprawozdawczości okresowej.
Dz.Urz.MZiOS.1987.9.57
Akt utracił mocZARZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ
z dnia 5 czerwca 1987 r.
w sprawie obowiązków sprawozdawczych zakładów służby zdrowia i pomocy społecznej w zakresie sprawozdawczości okresowej
Załączniki nr 1-10 do zarządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 5 czerwca 1987 r. zostały ogłoszone odrębnie i rozesłane do zainteresowanych jednostek
ZAŁĄCZNIK Nr 11
Wypełniaj resortowe | Zatwierdzono | |
formularze sprawozdawcze | ® | dnia 1987.06.05 GUS |
tylko z tym nadrukiem | za Nr VIII/91/3i |
dotycząca obowiązków sprawozdawczych zakładów służby zdrowia i pomocy społecznej w zakresie sprawozdawczości okresowej
MZ-01
Kwartalny meldunek teleksowy o liczbie zachorowań na choroby weneryczne
W wierszach 07 i 08 - należy podać liczbę osób leczonych profilaktycznie ze względu na kontakty seksualne z chorymi, u których stwierdzono kiłę (wiersz 07) lub rzeżączkę (wiersz 08).
W wierszach 09 i 10 - należy podać liczbę osób, które miały kontakty seksualne z chorymi, u których stwierdzono kiłę wczesną objawową (wiersz 09) lub rzeżączkę (wiersz 10).
Dane w wierszach 9 i 10 - powinny być równe lub większe od danych wskazanych odpowiednio w wierszach 07 i 08.
MZ-02
Półroczny, roczny meldunek telefoniczny o personelu medycznym i bazie służby zdrowia i pomocy społecznej
W wierszach 1 i 2 - należy podać liczbę pracowników pełnozatrudnionych oraz pracowników niepełnozatrudnionych, dla których głównym miejscem pracy jest jednostka sprawozdawcza (np. emeryci lub inne osoby, które ze względu na stan zdrowia zatrudnione są w niepełnym wymiarze godzin).
W wierszu 3 - należy podać liczbę łóżek rzeczywistych w szpitalach ogólnych, bez łóżek dla noworodków i wcześniaków, łącznie z łóżkami w oddziałach szpitalnych przy stacjach pogotowia ratunkowego.
Łóżko rzeczywiste jest to łóżko umieszczone na stałe w sali dla chorych (z pełnym wyposażeniem, zaopatrzone w pościel), zajęte przez chorego lub gotowe do jego przyjęcia.
Do łóżek rzeczywistych zalicza się również łóżka czasowo nieczynne z powodu remontu, jeżeli znajdowały się one w planie rocznym.
Do łóżek rzeczywistych nie wlicza się łóżek wyłączonych z eksploatacji z powodu remontu trwającego dłużej niż 1 rok kalendarzowy.
Do łóżek rzeczywistych nie wlicza się także łóżek czasowo dostawionych w oddziałach szpitalnych czynnych w okresach krótszych niż 1 rok.
W wierszu 4 - należy podać łączną liczbę przychodni rejonowych, specjalistycznych, przemysłowych, dla szkół wyższych, spółdzielczych zrzeszonych w związkach spółdzielczych oraz przychodni rehabilitacyjnych przy spółdzielniach inwalidów i ich związkach.
MZ-03
Półroczne, roczne sprawozdanie o zatrudnieniu personelu medycznego bazie i działalności zakładów służby zdrowia i pomocy społecznej
Dział 1
W wierszach 01-06 - należy podać liczbę pracowników pełnozatrudnionych oraz pracowników niepełnozatrudnionych, dla których głównym miejscem pracy jest jednostka sprawozdawcza (np. emeryci bądź inne osoby, które ze względu na stan zdrowia zatrudnione są w niepełnym wymiarze godzin).
W wierszach 12 i 13 - należy podać porady udzielone w przychodniach rejonowych dla ogółu ludności, specjalistycznych, przemysłowych i dla szkół wyższych, łącznie z poradami udzielonymi w placówkach nauczania i wychowania.
Porady są to świadczenia udzielone przez lekarzy, lekarzy dentystów w zakładach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej.
Wizyty domowe są to porady udzielone przez lekarzy w domu pacjenta.
W przypadku placówek wychowania przedszkolnego, szkolnictwa podstawowego i ponadpodstawowego w sprawozdaniu półrocznym - należy podać porady udzielone od 1.I do 30.VI, w sprawozdaniu rocznym - porady udzielone w roku szkolnym tj. od 1.IX roku poprzedzającego okres sprawozdawczy do 30.VI danego okresu sprawozdawczego.
W przypadku przychodni akademickiej służby zdrowia w sprawozdaniu półrocznym należy podać liczbę porad udzielonych w okresie od 1.I do 30.VI, w sprawozdaniu rocznym - liczbę porad udzielonych w roku szkolnym tj. od 1.X roku poprzedzającego okres sprawozdawczy do 30.IX danego okresu sprawozdawczego.
W wierszach 20 i 21 - należy podać liczbę porad udzielonych w ośrodkach zdrowia, łącznie z poradami udzielonymi w placówkach nauczania i wychowania według metody podanej w wyjaśnieniach do wierszy 12 i 13.
W wierszu 22 - należy podać dane dla szpitali psychiatrycznych, sanatorium dla nerwowo chorych (dorosłych), sanatoriów i neuropsychiatrii dziecięcej, ośrodków leczenia odwykowego i ośrodków rehabilitacyjnych dla narkomanów.
Dział 2
W rubrykach 2 i 3 - należy podać dane bez oddziałów dla noworodków i wcześniaków. Łóżka dla noworodków i wcześniaków należy wykazać w wierszu 9.
W wierszu 1 - należy podać dane łącznie z oddziałami szpitalnymi przy stacjach pogotowia ratunkowego (rubr. 2 i 3).
MZ-04
Roczne sprawozdanie z działalności przychodni akademickiej (zespołu opieki zdrowotnej dla szkół wyższych)
Dział 2
W dziale tym należy podać liczę udzielonych porad przez lekarzy w odpowiednich poradniach podstawowej opieki zdrowotnej.
W wierszu 11 - należy wykazać liczbę studentów, u których przeprowadzono sanację jamy ustnej w ramach planowanej i pozaplanowej opieki stomatologicznej.
Definicja "planowanej opieki stomatologicznej" znajduje się w wyjaśnieniach do formularza MZ-05.
W wierszu 14 - należy podać liczbę wyleczonych studentów wyłącznie w ramach planowanej opieki stomatologicznej spośród studentów wymagających leczenia na początku okresu sprawozdawczego (wiersz 13).
Dział 3
W wierszu 1 - należy podać liczbę pracowni samodzielnych oraz wykonujących badania cytologiczne w ramach działalności poradnia dla kobiet.
Dział 4
W wierszu 01 - należy podać liczbę studentów zarejestrowanych w grupach dyspanseryjnych. W tym wierszu każda osoba powinna być wykazana tylko jeden raz bez względu na liczbę występujących u niej schorzeń.
W wierszach 02-14 - należy podać liczbę studentów zarejestrowanych w odpowiednich grupach dyspanseryjnych. Jeżeli u jednego studenta stwierdzono więcej niż jedno schorzenie należy go wykazać w odpowiednich wierszach (od 02 do 14).
Np. Jeżeli u studentki rozpoznano chorobę wrzodową żołądka i chorobę nerek należy ją wykazać w wierszu 01 (1 osoba) i w wierszach 10 i 12.
W rubryce 1 - należy podać osoby zakwalifikowane do grup dyspanseryjnych w okresie sprawozdawczym jak również w latach poprzednich, a których stan zdrowia w dalszym ciągu uzasadnia do objęcia ich czynną opieką lekarską.
W rubryce 2 - należy wykazać studentów zakwalifikowanych do grup dyspanseryjnych objętych tak zwanym czynnym poradnictwem czyli planową, systematyczną opieką lekarską.
Dane wykazane w rubryce 2 powinny być mniejsze lub równe od danych wykazanych w rubryce 1.
Dział 5
Opieka dzienna obejmuje opiekę lekarską i pielęgniarską sprawowaną podczas dnia w oddziale dziennym.
Opieka środowiskowa obejmuje opiekę lekarską i pielęgniarską sprawowaną przez szpital w domu chorego.
Opieka w hostelach obejmuje opiekę sprawowaną nad chorymi, którzy mogą wykonywać czynności związane z samoobsługą w zakładach rehabilitacyjnych zwanych hostelami.
MZ-05
Roczne sprawozdanie o opiece stomatologicznej nad dziećmi i młodzieżą szkolną
Dział 1
Planowa opieka stomatologiczna jest szczególną formą podstawowej opieki stomatologicznej, której celem jest:
Rubryki 1, 2 i 3 - dotyczą wyłącznie placówek oświatowo-wychowawczych, w których w danym roku sprawozdawczym prowadzone było planowe leczenie stomatologiczne.
W rubrykach 4 i 5 - należy wykazać dzieci i młodzież objętą pełnym cyklem profilaktyki fluorowej.
Dział 2
W rubryce 1 - należy wykazać liczbę udzielonych porad przez lekarzy dentystów w ramach planowego i pozaplanowego leczenia stomatologicznego.
W rubryce 2 - należy wykazać liczbę osób, u których przeprowadzono sanację jamy ustnej w ramach planowego i pozaplanowego leczenia stomatologicznego.
MZ-06
Roczne sprawozdanie o opiece zdrowotnej w placówkach oświatowo-wychowawczych
Dział 1
W wierszu 1 - należy podać liczbę placówek (rubr. 1) i uczniów (rubr. 2) objętych stałą opieką lekarza szkolnego lub lekarza poradni rejonu pediatryczno-szkolnego lub ośrodka zdrowia.
W wierszu 2 - należy podać liczbę placówek (rubr. 1) i uczniów (rubr. 2) objętych opieką lekarską zadaniową (np. przez lekarzy oddelegowanych z innych placówek służby zdrowia do realizacji zadań w ramach opieki profilaktycznej np. bilansów zdrowia).
W wierszu 3 - należy podać liczbę placówek i uczniów objętych opieką felczera, pełniącego obowiązki lekarza.
W wierszu 4 - należy podać liczbę placówek i uczniów objętych wyłącznie opieką pielęgniarską (lub higienistek szkolnych) tj. liczbę placówek i uczniów nie objętych opieką lekarską (stałą lub zadaniową) lub felczerską.
W wierszu 5 - należy podać liczbę placówek i uczniów objętych wyłącznie opieką pielęgniarską.
Dział 2
Dział ten dotyczy badań typu bilans zdrowia zrealizowanych w przedszkolach i szkołach wszystkich typów oraz w innych placówkach oświatowo-wychowawczych. Bilanse zdrowia przeprowadzane są w innych placówkach oświatowo-wychowawczych w przypadku, gdy wychowankowie tych placówek nie uczęszczają do przedszkoli i szkół.
Dział 3
W rubryce 2 - należy podać liczbę porad udzielonych wychowankom lub uczniom zakwalifikowanym do grup dyspanseryjnych w ramach kontrolnych badań lekarskich (poza bilansem zdrowia).
Dział 4
W rubr. 1, w. 1 - należy podać liczbę wszystkich uczniów lub wychowanków (łącznie tzw. "roczniki bilansowe i międzybilansowe") zakwalifikowanych do grup dyspanseryjnych, bez względu na to, czy byli zakwalifikowani w danym roku sprawozdawczym, czy w latach poprzednich, a stan zdrowia uzasadnia zakwalifikowanie ich do grup dyspanseryjnych. Każdy wychowanek lub uczeń wykazywany jest tylko raz.
W wierszach 02-15 - należy podać liczbę uczniów (wychowanków) zakwalifikowanych do poszczególnych grup (podgrup) dyspanseryjnych. Jeżeli u dziecka stwierdzono np. wadę wzroku i wadę słuchu należy je wykazać w wierszach 05 i 07.
W wierszu 04 - należy wykazać liczbę uczniów, którzy używają środków odurzających, psychotropowych i zastępczych oraz:
- są zarejestrowani z powodu używania tych środków w poradniach specjalistycznych,
- nie są zarejestrowani w tych poradniach lecz ustalono, że często używają te środki.
MZ-07
Miesięczne sprawozdanie o absencji chorobowej i wypadkowej
W rubrykach 1-18 - należy podać liczbę dni niezdolności do pracy z powodu chorób i wypadków wg numerów Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób, Urazów i Przyczyn Zgonów (IX Rewizja). Średnią liczbę zatrudnionych w miesiącu otrzymuje się dzieląc sumę zatrudnionych w poszczególnych dniach miesiąca przez liczbę dni w miesiącu.
Dane dotyczące liczby zatrudnionych podaje komórka kadrowa zakładu, dla którego sporządzane jest sprawozdanie.
MZ-08
Półroczne, roczne sprawozdanie o wykorzystaniu funduszu przeciwalkoholowego
Dane podane w rubryce 1, wiersz 01 powinny być zgodne z danymi wskazanymi w sprawozdaniu na form. Rb-30 o funduszach celowych.
Dane w rubryce 1, wiersza 01 powinny się równać danym rubryki 13, wiersza 814 "Stan funduszu obrotowego na koniec roku" (symbol kodu P) sprawozdania Rb-30.
Dane podane w rubryce 2, wiersz 01 powinny być zgodne z danymi dotyczącymi kosztów w sprawozdaniu na form. Rb-30 z wyłączeniem przelewów redystrybucyjnych.
Dane w rubr. 2, wiersza 01 powinny się równać danym rubryki 13, wiersza "Razem" (symbol kodu N) sprawozdania Rb-30.
MZ-09
Półroczne, roczne sprawozdanie o remontach
Sprawozdawczością z nakładów na remonty powinny być objęte wszelkie remonty niezależnie od źródeł finansowania oraz systemu wykonawstwa.
Sprawozdawczością powinny być także objęte remonty realizowane między innymi z Centralnego Funduszu Przeciwalkoholowego i Funduszu Zapobiegania Narkomanii.
W sprawozdaniu nie należy ujmować remontów wykonywanych całkowicie w ramach czynów społecznych.
Dział 1
W rubryce 1 - należy podać dane zgodnie z następującymi zasadami:
a) w zakresie remontów polegających na robotach remontowo-budowlanych wartość wykonanych robót ustala się na podstawie faktur sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami. W zakresie robót wykonanych we własnym zakresie (siłami własnymi) na podstawie faktur wewnętrznych.
W przypadku braku faktury wykonawcy - wartość robót należy ustalać na podstawie protokółu odbioru robót.
Momentem decydującym o zaliczeniu robót remontowych do wykonania za dany okres sprawozdawczy jest zawsze data protokołu odbioru robót, a nie data faktury. Zwraca się uwagę, że za poniesione nakłady uważa się występującą w fakturach (protokółach odbioru) wartość robót zrealizowaną według cen sprzedaży.
b) w zakresie remontów nie polegających na robotach remontowo-budowlanych momentem decydującym o ich zaliczeniu do wykonania w okresie sprawozdawczym jest:
- w przypadku wykonywania robót we własnym zakresie - data wykonania (zakończenia) ustalona w oparciu o dokumenty wewnętrzne, w przypadku wykonania robót przez wykonawcę na zlecenie - data odbioru obiektów remontowanych (zgodnie z warunkami umowy lub zamówienia). Wartość wykonanych nakładów w zakresie remontów nie polegających na robotach remontowo-budowlanych ustala się na podstawie faktur za roboty (remonty) odebrane względne dowodów odbioru robót (remonty), jeżeli brak jest faktur, ewentualną korektę wyceny należy uwzględnić po otrzymaniu faktury - w sprawozdaniu za następny okres sprawozdawczy,
c) inne nakłady (koszty) związane z remontem jak: koszty dokumentacji zleconej przez użytkownika (właściciela środków trwałych) a nie przez wykonawcę, koszty nadzoru zleconego, koszty transportu, załadunku itp. dokonywanego nie przez wykonawcę remontów środków trwałych, zalicza się do wykonania na podstawie faktur lub innych dokumentów rozliczeniowych, a decydującym momentem o zaliczeniu ich do wykonania za dany okres sprawozdawczy jest data faktury (dokumentu rozliczeniowego),
d) jeżeli w okresie sprawozdawczym nastąpiły zmniejszenia lub zwiększenia - dokonane właściwymi dokumentami - w zakresie uprzednio ustalonych nakładów, należy o kwotę korygującą zmniejszyć lub zwiększyć wartość nakładów za okres sprawozdawczy - bez względu na fakt czy korekta odnosi się do remontów kontynuowanych (wykonywanych) w roku sprawozdawczym, czy zakończonych przed rokiem sprawozdawczym.
W wierszu 1 - należy podać nakłady ogółem na wszystkie rodzaje remontów.
W wierszu 2 - należy podać nakłady ogółem na remonty bieżące zaś w wierszu 3 - nakłady ogółem na remonty kapitalne.
Do remontów w wierszu 4 zalicza się nakłady na remonty wykonane przez uspołecznione przedsiębiorstwa budowlano-montażowe na zlecenie użytkownika (właściciela) środków trwałych.
Do uspołecznionych przedsiębiorstw budowlano-montażowych zalicza się:
- państwowe przedsiębiorstwa budowlano-montażowe i remontowo-budowlane,
- spółdzielnie budowlano-montażowe, zrzeszone w Centralnym Związku Spółdzielczości Pracy,
- zakłady (oddziały) budowlano-montażowe działające na pełnym wewnętrznym rozrachunku gospodarczym w ramach jednostek spółdzielczych i organizacji społecznych, przyjmujące zlecenia na wykonanie remontów budowlano-montażowych od innych jednostek.
Do remontów w wierszu 5 zalicza się nakłady na te remonty, które zostały wykonane przez:
- wydziały budowlane istniejące w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych i zaopatrzenia farmaceutycznego,
- zakłady remontowo-budowlane istniejące w akademiach medycznych oraz jednostkach budżetowych resortu zdrowia i opieki społecznej, zwane dalej "ZRB".
Do remontów w wierszu 6 zalicza się:
- nakłady na remonty wykonane na zlecenie - przez pozostałe jednostki gospodarki uspołecznionej (tj. przez państwowe przedsiębiorstwa przemysłowe, warsztaty szkolne, przedsiębiorstwa remontowe (niebudowlane) i inne jak np. państwowe (miejskie) przedsiębiorstwa robót ogrodniczych, rzemieślnicze spółdzielnie budowlane (zrzeszone w Centralnym Związku Rzemiosła), spółdzielnie usługowo-wytwórcze, kółek rolniczych, brygady wykonawstwa budowlanego innych jednostek uspołecznionych, których wykonawstwo budowlane nie jest działalnością podstawową) oraz przez rzemieślników indywidualnych, prywatne przedsiębiorstwa budowlane i inne nieuspołecznione jednostki.
W wierszu 7 - należy podać wartość produkcji sprzedanej ZRB, ustaloną tylko w oparciu o odpowiednie dokumenty (faktury, protokóły odbioru robót), bez wartości różnicy stanów robót w toku.
Dział 2
Dział ten należy wypełnić tylko w sprawozdaniu rocznym.
W rubryce 1 - należy podać liczbę budynków podstawowej działalności objętych symbolami 151-153, 155, 157 i 159 (klasyfikacji obiektów budowlanych - wydawnictwo GUS), w których zrealizowano remonty kapitalne.
W rubryce 2 - należy wykazać przyrosty nowych środków trwałych uzyskanych w wyniku działalności remontowej posługując się następującymi jednostkami miary:
a) szpitale i sanatoria - łóżka,
b) przychodnie i ośrodki zdrowia - gabinety,
c) żłobki i zakłady pomocy społecznej - miejsca.
Dane powyższe powinny być również wykazane w sprawozdaniu z realizacji inwestycji na formularzach o symbol "J".
Do sprawozdania należy dołączyć imienny wykaz uzyskanych efektów z działalności remontowej.
MZ-55
Dzienny meldunek zakładu służby zdrowia o zachorowaniach na grypę lub podejrzeniach
W rubryce 1 - należy podać liczbę zachorowań lub podejrzeń na grypę (symbol 487).
W rubryce 2 - należy podać liczbę osób (z rubryki 1) skierowanych do szpitala.
W części opisowej należy podać: miejsce wystąpienia ogniska (adres zakładu lub rejon) w okresach międzyepidemicznych i liczbę zachorowań lub podejrzeń na grypę.
ZAŁĄCZNIK
WYKAZ FORMULARZY SPRAWOZDAWCZYCH ORAZ ROZDZIELNIK I TERMINARZ ICH SPORZĄDZANIA
WYKAZ FORMULARZY SPRAWOZDAWCZYCH ORAZ ROZDZIELNIK I TERMINARZ ICH SPORZĄDZANIA
Lp. | Rodzaj formularza sprawozdawczego | Symbol formularza, data i nr rejestru | Nazwa jednostek wypełniających i przekazujących sprawozdania | Materiał źródłowy | Okres sprawozdawczy | Termin przesyłania sprawozdań (dni po okresie sprawozdawczym) | Instytucja otrzymująca sprawozdania | Liczba egzemplarzy |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 | Kwartalny meldunek teleksowy o liczbie zachorowań na choroby weneryczne | MZ-01 87.06.05 VIII/91/3 | wojewódzka przychodnia skórno-wenerologiczna | Mz/Sw-2, rejestr nierzeżączkowego zapalenia cewki moczowej | kwartał | 15 | Instytut Wenerologii, teleks lub telefon | teleks lub telefon |
2 | Półroczny roczny meldunek telefoniczny o personelu medycznym i bazie służby zdrowia i pomocy społecznej | MZ-02 87.06.05 VIII/91/4 | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | meldunki telefoniczne z zakładów służby zdrowia i pomocy społecznej | półrocze | 7 | Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej | telefon lub teleks |
rok | 7 | Departament Programowania i Kontroli | ||||||
3 | Półroczne, roczne sprawozdanie o zatrudnieniu personelu medycznego, bazie i działalności zakładów służby zdrowia i pomocy społecznej | MZ-03 87.06.05 VIII/91/5 | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | meldunki telefoniczne z zakładów służby zdrowia i pomocy społecznej | półrocze | 15 | 1. Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej Departament Programowania i Kontroli | 1 |
rok | 15 | 2 woj. urząd statystyczny | 1 | |||||
4 | Roczne sprawozdanie o działalności przychodni akademickiej (zespołu opieki zdrowotnej dla szkół wyższych) | MZ-04 87.06.05 VIII/91/6 | przychodnia akademicka lub zespół opieki zdrowotnej dla szkół wyższych | Mz/Lst-1 Mz/K-6 Mz/St-18 St Mz/St-18 Sa Mz/St-18 Sb Mz/St-18 Sc Mz/St-19 Mz/Szp-3 Mz/N-14 | rok akad. | 6 | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | 1 |
- jednostkowe | ||||||||
- zbiorcze oddzielnie dla przychodni akademickich i oddzielnie dla zespołów opieki zdrowotnej dla szkół wyższych | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | sprawozdania jednostkowe na form. MZ-04 | rok akad. | 20 | 1. Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej Departament Programowania i Kontroli | 1 | ||
2. woj. urząd statyst. | 1 | |||||||
5 | Roczne sprawozdanie o opiece stomatologicznej nad dziećmi i młodzieżą szkolną | MZ-05 87.06.05 VIII/91/7 | szkolna i międzyszkolna poradnia stomatologiczna, poradnia pedodoncji, poradnia stomatologiczna w zespole opieki zdrowotnej, poradnia stomatologiczna w ośrodku i punkcie zdrowia na wsi | Mz/St-18 Mz/St-19 | rok szkolny | 10 | zespół opieki zdrowotnej | 1 |
- jednostkowe | poradnia stomatologiczna w przychodni przyzakładowej, międzyzakładowej, w zespole przemysłowej (górniczej, portowej) służby zdrowia, ambulans stomatologiczny | |||||||
- zbiorcze oddzielne dla opieki stomatologicznej | zespół opieki zdrowotnej | sprawozdania jednostkowe na form. MZ-05 | rok szkolny | 30 | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | 1 | ||
- w mieście | ||||||||
- na wsi | ||||||||
- w przemysłowej służbie zdrowia | ||||||||
- zbiorcze oddzielnie dla opieki stomatologicznej | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | sprawozdania zbiorcze na form. MZ-05 | rok szkolny | 70 | 1. Ministerstwo Zdrowia i Opieki Zdrowotnej Departament Planowania i Kontroli | 1 | ||
- w mieście | ||||||||
- na wsi - w przemysłowej służbie zdrowia | ||||||||
2. woj. urząd statystyczny | 1 | |||||||
6 | Roczne sprawozdanie o opiece zdrowotnej w placówkach oświatowo-wychowawczych | MZ-06 87.06.05 VIII/91/8 | placówka oświatowo-wychowawcza | karty zdrowia ucznia - symbol formularza IV/61/1 | rok szkolny | 10 | zespół opieki zdrowotnej | 1 |
- jednostkowe | MZ/Hsz-10 MZ/Hsz-4 | |||||||
- zbiorcze w/g rodzaju placówek oraz w podziale na miasto i wieś | zespół opieki zdrowotnej | sprawozdania jednostkowe na form. MZ-06 | rok szkolny | 30 | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | 1 | ||
- zbiorcze w/g rodzaju placówek oraz w podziale na miasto i wieś | wojewódzki zespół metodyczny opieki zdrowotnej i pomocy społecznej lub wojewódzki szpital zespolony | sprawozdania zbiorcze na form. MZ-06 | rok szkolny | 70 | 1. Ministerstwo Zdrowia i Opieki Zdrowotnej Departament Planowania i Kontroli | 1 | ||
2. woj. urząd statystyczny | 1 | |||||||
7 | Miesięczne sprawozdanie o absencji chorobowej i wypadkowej | MZ-07 87.06.05 VIII/91/9 | przemysłowa przychodnia przyzakładowa i międzyzakładowa obejmująca opieką zakłady pracy liczące co najmniej 200 zatrudnionych (z wyjątkiem przychodni międzyzakładowych dla leśnictwa) | Mz/Og-25a | miesiąc | 5 | Instytut Medycyny Pracy w Przemyśle Włókienniczym i Chemicznym w Łodzi | 1 |
8 | Półroczne, roczne sprawozdanie o wykorzystaniu funduszu przeciwalkoholowego | MZ-08 87.06.05 VIII/91/10 | ||||||
Wojewódzki fundusz przeciwalkoholowy | ||||||||
- jednostkowe | jednostki posiadające rachunek bankowy funduszu przeciwalkoholowego | dokumentacja podstawowa (rachunki, faktury) | półrocze | 9 | urząd wojewódzki wydział zdrowia i opieki społecznej | 1 | ||
rok | 30 | |||||||
- zbiorcze | urząd wojewódzki wydział zdrowia i opieki społecznej | sprawozdania jednostkowe na form. MZ-08 | półrocze | 18 | Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej Departament Ekonomiczny | 1 | ||
rok | 45 | 1 | ||||||
Centralny fundusz przeciwalkoholowy | ||||||||
- jednostkowe | jednostki finansowane z centralnego funduszu przeciwalkoholowego | dokumentacja podstawowa (rachunki, faktury) | półrocze | 18 | Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej Departament Ekonomiczny | 1 | ||
rok | 45 | 1 | ||||||
9 | Półroczne, roczne sprawozdanie o remontach | MZ-09 87.06.05 VIII/91/11 | jednostki prowadzące działalność remontowo-budowlaną (budżet woj.) | dokumentacja podstawowa | I półr. | 15 | urząd wojewódzki wydział zdrowia i opieki społecznej | 1 |
rok | 35 | 1 | ||||||
- jednostkowe | jednostki prowadzące działalność remontowo-budowlaną (budżet centralny) | dokumentacja podstawowa | I półr. | 15 | właściwa jednostka nadrzędna | 1 | ||
rok | 35 | 1 | ||||||
- zbiorcze | urząd wojewódzki wydział zdrowia i opieki społecznej | sprawozdania jednostkowe na form. MZ-09 | I półr. | 25 | Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej Departament Inwestycji | 1 | ||
rok | 55 | 1 | ||||||
akademia medyczna | sprawozdania jednostkowe na form. MZ-09 | I półr. | 25 | Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej Departament Inwestycji | 1 | |||
rok | 55 | 1 | ||||||
10 | Dzienny meldunek zakładu służby zdrowia o zachorowaniach na grypę lub podejrzeniach | MZ-55 87.06.05 VIII/91/12 | zakłady służby zdrowia | rejestr zachowań | dzień | 1 | terenowa (portowa) stacja sanitarno-epidemiologiczna | 1 |