Gospodarowanie składnikami majątkowymi użytkowanymi przez placówki zagraniczne podległe Ministrowi Spraw Zagranicznych.
Dz.Urz.MSZ.2004.2.27
Akt utracił mocINSTRUKCJA Nr 2
DYREKTORA GENERALNEGO SŁUŻBY ZAGRANICZNEJ
z dnia 4 marca 2004 r.
w sprawie gospodarowania składnikami majątkowymi użytkowanymi przez placówki zagraniczne podległe Ministrowi Spraw Zagranicznych.
określa się następujące zasady gospodarowania składnikami majątkowymi użytkowanymi przez jednostki organizacyjne mające siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Rozdział I
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział II
Klasyfikacja i definicja
Klasyfikacja i definicja
Rozdział III
Zasady ewidencji
Zasady ewidencji
Rozdział III
Zasady obrotu składnikami majątku placówki
Zasady obrotu składnikami majątku placówki
Rozdział IV
Materiały
Materiały
Rozdział V
Sprawozdawczość
Sprawozdawczość
Rozdział VI
Zakresy obowiązków pracowników działów administracyjnych placówek oraz zasady i dokumentacja przekazywania obowiązków w zakresie wynikającym z niniejszej instrukcji
Zakresy obowiązków pracowników działów administracyjnych placówek oraz zasady i dokumentacja przekazywania obowiązków w zakresie wynikającym z niniejszej instrukcji
– struktura mieszkań (własne, wynajmowane),
– rezydencja (stan prawny, planowane remonty, odnowienia),
– mieszkania (planowane remonty, odnowienia),
– warunki wynajmu,
– uzasadnienie posiadania wolnych mieszkań i propozycje sposobów ich wykorzystania,
– nieruchomości (wysokość opłat, wartość polisy),
– samochody (wysokość opłat, wartość polisy),
– napraw i konserwacji (obiekty i urządzenia),
– remontów i inwestycji,
– ubezpieczeń,
– prenumeraty prasy,
– zakupów sprzętu, urządzeń i materiałów,
– opłat (telefony, energia elektryczna, gaz itp.),
– inne (np. organizacji przyjęć),
– liczba samochodów w stosunku do potrzeb,
– możliwości i ewentualne propozycje w zakresie sprzedaży i zakupu samochodów,
– adresy autoryzowanych zakładów napraw i serwisów,
– ryczałty samochodowe, benzyna,
– stan ksiąg inwentarzowych (prawidłowość wpisów i klasyfikacji, stan pieczęci, prawidłowość złożonych podpisów, liczba stron),
– stan składników majątku (prawidłowość oznakowania, stan techniczny),
– dokumentacja inwentarzowa (karty inwentarzowe pomieszczeń, karty wyposażenia mieszkań i wyposażenia indywidualnego),
– stan magazynów (dokumentacja, warunki i zasadność przechowywania),
– pokoje gościnne (stan wyposażenia, dokumentacja),
– inwentaryzacja (wnioski komisji inwentaryzacyjnej, zalecenia ministerstwa, opis wykonania),
– dokonywania bieżących zakupów,
– odbioru przesyłek pocztowych i celnych,
– dokonywania bieżących serwisów samochodów,
– dokonywania bieżących konserwacji maszyn i urządzeń placówki,
– dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych oraz biletów lotniczych, kolejowych itp.,
Rozdział VII
Odpowiedzialność pracowników wykonujących funkcje w zakresie gospodarki inwentarzowej
Rozdział VIII
Inwentaryzacja
Rozdział IX
Art. 77 ustawy o rachunkowości: Kto wbrew przepisom ustawy dopuszcza do:
podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat 2, albo obu tym karom łącznie.
ZAŁĄCZNIKI
Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 3
..................
..................
KARTA INWENTARZOWA POMIESZCZENIA
...........................
określenie pomieszczenia
Lp. | Nazwa (ew. opis) przedmiotu | Jedn. miary/ ilość | Nr inwentarzowy | Uwagi o zmianach | Data i podpis osoby upoważ. do dokonania zmian |
Powyższe przedmioty znajdują się w użytkowanym przeze mnie
pomieszczeniu:
Data: ....... Podpis użytkownika: ............. Podpis osoby
odpowiedzialnej
za inwentarz
placówki:
...............
ZAŁĄCZNIK Nr 4
..................
..................
KARTA WYPOSAŻENIA INDYWIDUALNEGO
..................................................
nazwisko pracownika
Nr inwent. | Nazwa (model, typ,) opis oprzyrządowania | Nr fabryczny | Data zakupu | Wartość | Data zwrotu Popis intendenta |
Powyższe przedmioty otrzymałem do użytkowania i oświadczam, że
ponoszę pełną odpowiedzialność materialną. W przypadku utraty
zobowiązuję się do pokrycia 100% wartości utraconego
przedmiotu.
Data:.............. Podpis użytkownika: .................
ZAŁĄCZNIK Nr 5
..................
..................
KARTA WYPOSAŻENIA MIESZKANIA
..................................................
adres
Nr inwentarz. | Nazwa i opis przedmiotu | Ilość | Data przychodu | Wartość | Uwagi |
Powyższe przedmioty otrzymałem do użytkowania:
Data:........................... Podpis użytkownika: .........
Podpis intendenta: ............
ZAŁĄCZNIK Nr 7
..................
..................
PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY MIESZKANIA
..................................................
adres mieszkania
W dniu ...................... pan/pani ........................
zwany dalej zdającym przekazuje, a pan/pani ...................
zwany dalej użytkownikiem przejmuje w użytkowanie mieszkanie
znajdujące się pod ww. adresem.
Przekazanie nastąpiło w obecności kierownika
administracyjnego/intendenta* .................................
w oparciu o kartę wyposażenia mieszkania sporządzoną wg stanu
na dzień ......................................................
Mieszkanie składa się z ........ pokoi, .........kuchni, ......
łazienki / łazienek*, .........wc. i balkonu / tarasu.*
Wyposażenie mieszkania składa się z wyposażenia stałego
(wyszczególnienie i opis):
...............................................................
...............................................................
...............................................................
oraz wyposażenia ruchomego wymienionego w karcie wyposażenia
mieszkania (stanowiącej załącznik do niniejszego protokołu).
Odczyty urządzeń pomiarowych:
1. Stan licznika prądu .............................. kwh.
rachunek opłacony do dnia ........................
2. Stan licznika gazu ............................... m3.
rachunek opłacony do dnia ........................
3. Rachunek za telefon nr ...........................
opłacony do dnia .................................
Użytkownik mieszkania pokrywa koszty następujących świadczeń ..
...............................................................
...............................................................
Użytkownik stwierdza zgodność zapisów tego protokółu ze stanem
faktycznym oraz zobowiązuje się zdać mieszkanie posprzątane
wraz z wyposażeniem według stanu na dzień przejęcia z
uwzględnieniem zmian w wyposażeniu dokonanych za zgodą i wiedzą
administracji placówki (potwierdzonych w stosownych
dokumentach) oraz normalnego zużycia.
Wszelkie zmiany w wyposażeniu mieszkania muszą być odnotowane w
karcie wyposażenia mieszkania.
Użytkownik odpowiada materialnie za braki w wyposażeniu
mieszkania oraz za umyślne lub nieumyślne szkody w mieszkaniu i
wyposażeniu spowodowane przez domowników lub gości, a także za
szkody wynikłe z tytułu posiadania zwierząt domowych.
Użytkownik oświadcza, że nie będzie wykorzystywał mieszkania
niezgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem, wynajmował w
celach zarobkowych oraz dokonywał napraw lub zmian w
wyposażeniu mieszkania bez wiedzy i zgody administracji
placówki.
Zdający ........................ Użytkownik ...................
podpis podpis
Kierownik administracyjny/intendent ........................
podpis
________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 8
..................
..................
PROTOKÓŁ WYCENY WARTOŚCI ŚRODKÓW BILANSOWYCH
Nadesłanych przez ................... w dniu ................
Nr faktury (protokołu) .............. z dnia ................
Komisja w składzie:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
stwierdza, że niżej wyszczególnione przedmioty zostały
wycenione wg ................................. oraz wpisane do
księgi inwentarzowej środków bilansowych.
waluta:
Lp. | Nazwa i opis przedmiotu | Grupa i pozycja księgi inwent. środków trwałych | Wartość |
RAZEM: | 0 |
Niniejszy protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Podpisy członków Komisji
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
Data: ..........................................
ZATWIERDZAM
............ ......................
Księgowy Kierownik placówki
ZAŁĄCZNIK Nr 8a
..................
..................
PROTOKÓŁ WYCENY WARTOŚCI ŚRODKÓW POZABILANSOWYCH
Nadesłanych przez .................... w dniu ................
Nr faktury (protokołu) ............... data ..................
Komisja w składzie:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
stwierdza, że niżej wyszczególnione przedmioty zostały
wycenione wg .................................................
oraz wpisane do księgi inwentarzowej środków bilansowych.
waluta:
Lp. | Nazwa i opis przedmiotu | Grupa i pozycja księgi inwentarzonej środków pozabilansowych | Wartość |
Niniejszy protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach.
Podpisy członków Komisji
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
Data: ..........................................
............ .......................
Księgowy Kierownik placówki
ZAŁĄCZNIK Nr 9
..................
..................
PROTOKÓŁ SKREŚLENIA Z EWIDENCJI ŚRODKÓW BILANSOWYCH
Protokół nr z dnia ..............
Komisja w składzie:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
waluta:
Lp. | Nr inwentarzowy | Rok zakupu | Nazwa przedmiotu | Ilość | Cena jednostkowa | Wartość |
0 |
Uwagi Komisji:
a) przyczyna skreślenia ......................
b) stopień winy i odpowiedzialności osoby, która miała pieczę
nad likwidowanym przedmiotem
Podpisy czіonkуw Komisji:
1. ..................................................
2. ..................................................
3. ..................................................
ZATWIERDZAM
............
Księgowy Kierownik placówki
ZAŁĄCZNIK Nr 9a
..................
..................
PROTOKÓŁ SKREŚLENIA Z EWIDENCJI ŚRODKÓW POZABILANSOWYCH
Protokół nr ......................... z dnia ..................
Komisja w składzie:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
waluta:
Lp. | Nr inwentarzowy | Rok zakupu | Nazwa przedmiotu | Ilość | Cena jednostkowa |
Uwagi Komisji:
a) przyczyna skreślenia .......................................
b) czy nadaje się do wykorzystania do innych celów ............
Podpisy czіonkуw Komisji:
1. ..................................................
2. ..................................................
3. ..................................................
ZATWIERDZAM
............. .......................
Księgowy Kierownik placówki
Niżej podpisani członkowie Komisji stwierdzają, że przedmioty
wymienione w treści niniejszego protokołu zostały zlikwidowane
przez .........................................................
Podpisy: 1. ............, 2. ............, 3. ............
ZAŁĄCZNIK Nr 10
..................
..................
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA
nr ................. z dnia ......................
Na podstawie ............... Nr ....... z dnia ................
przekazano do .................. następujące środki podstawowe:
waluta: waluta:
Lp. | Nazwa i opis przedmiotu, rok zakupu | Strona przekazująca | Strona przejmująca | ||
wartość | numer inwent. | wartość | numer inwent. | ||
RAZEM: | RAZEM: |
Uwagi: ........................................................
...............................................................
....................... ......................
Strona przekazująca Strona przejmująca
- pieczęć i podpis - pieczęć i podpis
ZAŁĄCZNIK Nr 11
..................
..................
KARTA MATERIAŁOWA (ILOŚCIOWA)
.......................................
nazwa i rodzaj materiału
Lp. | Data | Nr | Treść | Ilość | Stan | Podpis | |
dowodu | rozchód | przychód | |||||
ZAŁĄCZNIK Nr 12
..................
..................
PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY MAGAZYNU
..............................................
nazwa magazynu
w dniu ................. pan/pani .............................
prowadzący/a magazyn ..........................................
przekazał/a obowiązki magazyniera panu/pani ...................
Przekazanie nastąpiło w związku z .............................
w oparciu o spis z natury dokonany wg
stanu na dzień .................................
Spis powyższy stanowi załącznik do niniejszego protokołu
(łącznie stron ...............).
Stwierdzono, że wykazane w spisach stany ilościowe materiałów
są zgodne/niezgodne*) ze stanami wynikającymi z kartotek
materiałowych magazynu.
Przyczyny wykazanych różnic są następujące ....................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
Załącznikami do protokołu są ponadto komisyjne protokoły
zniszczenia lub wycofania z ewidencji magazynowej artykułów
nieprzydatnych, ujawnionych w toku inwentaryzacji.
............. ..............
podpis podpis
......................
Kierownik placówki
________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 13
pieczęć nagłówkowa placówki | Magazyn wyda | Symbol dowodu | Dowód dostawy | Zamówienie nr | Nr bieżący | ||
Odbiorca | Przeznaczenie | ||||||
Lp. | Nazwa artykułu - materiału | Nr indeksu | Jedn. miary | Ilość | Cena | Wartość | |
Zatwierdził | Zdał | Przyjął | Uwagi kontroli | Odnotowano | |||
w kartotece magazynowej nr | |||||||
Data | podpis | Data podpis | Data podpis | Data | podpis |
ZAŁĄCZNIK Nr 14
..................
..................
RAMOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW, UPRAWNIEŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI KIEROWNIKA ADMINISTRACYJNEGO AMBASADY/KONSULATU GENERALNEGO*
w .........
OBOWIĄZKI:
1. Koordynacja i nadzór nad pracą działu administracyjnego.
2. Realizacja budżetu administracyjnego.
3. Prowadzenie prawidłowej i oszczędnej gospodarki inwentarzowej:
1) wyposażenie biur i mieszkań;
2) udział w przekazywaniu mieszkań pracowniczych;
3) współpraca z komisją inwentaryzacyjną w wymaganym zakresie.
4. Prowadzenie gospodarki mieszkaniowej w zakresie zawierania umów najmu przy mieszkaniach wynajmowanych oraz przydzielania pracownikom mieszkań własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami resortowymi.
5. Prowadzenie gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność placówki.
6. Planowanie remontów obiektów i kontrola ich wykonania.
7. Planowanie i realizacja zakupów wyposażenia i zaopatrzenia materiałowego:
1) sporządzanie rocznego planu zaopatrzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami resortowymi;
2) kontrola realizacji planu;
3) zakupy miejscowe.
8. Gospodarka środkami transportowymi:
1) zakupy i wymiana samochodów zgodnie z obowiązującymi przepisami resortowymi;
2) terminowe przeprowadzanie remontów i napraw;
3) miesięczna kontrola zużycia paliwa;
4) ewidencja i kontrola przebiegu samochodów;
5) nadzór nad ryczałtami samochodowymi.
9. Organizacja przyjęć oficjalnych placówki.
10. Prowadzenie korespondencji w sprawach administracyjnych.
11. Opisywanie rachunków dotyczących spraw administracyjnych.
12. Załatwianie formalności celnych oraz odbiór przesyłek.
UPRAWNIENIA:
1. Opiniowania w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych placówki, np. sprawy mieszkaniowe.
2. Podpisywania korespondencji i dokumentów w sprawach administracyjno-gospodarczych placówki.
3. Podejmowania w imieniu placówki zobowiązań finansowych w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych placówki.
4. Korzystania z samochodu służbowego przy realizacji zadań.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
1. Materialna:
1) za szkodę spowodowaną przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków pracowniczych do wysokości spowodowanej straty, nie więcej jednak niż kwota trzymiesięcznego wynagrodzenia (art. 114 i 119 Kodeksu Pracy);
2) za szkodę powstałą w mieniu placówki oraz w mieniu powierzonym w pełnej wysokości (art. 124 Kodeksu Pracy).
2. Porządkowa i dyscyplinarna:
1) za prawidłowość podejmowanych decyzji przy realizacji zadań i dokonywaniu zakupów itp.;
2) za prawidłową gospodarkę majątkiem placówki, jego stanem technicznym, odpowiednim oznakowaniem itp.;
3) za nieprawidłowe niesolidne i nieterminowe wykonywanie obowiązków.
________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 15
..................
..................
RAMOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW, UPRAWNIEŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI INTENDENTA AMBASADY/KONSULATU GENERALNEGO*
OBOWIĄZKI:
1. Realizacja zaopatrzenia miejscowego.
2. Załatwianie odpraw celnych i odbiór przesyłek.
3. Nadawanie i odbiór przesyłek pocztowych.
4. Prowadzenie:
1) ksiąg inwentarzowych;
2) kart inwentarzowych pomieszczenia, kart wyposażenia mieszkań i wyposażenia indywidualnego;
3) nanoszenie oznakowania na składniki majątku.
5. Prowadzenie magazynu reprezentacyjnego i materiałowego.
6. Dokonywanie rezerwacji miejsc hotelowych oraz biletów lotniczych i kolejowych.
7. Nadzór nad pracownikami miejscowych firm dokonujących bieżących napraw i konserwacji urządzeń placówki.
8. Realizacja zaopatrzenia materiałowego zgodnie z obowiązującymi przepisami resortowymi.
9. Opisywanie dokumentów dotyczących zaopatrzenia.
10. Organizowanie lub pomoc w organizowaniu przyjęć oficjalnych.
UPRAWNIENIA:
1. Do dostępu do kluczy od pomieszczeń administracyjno-gospodarczych placówki.
2. Podejmowania w imieniu placówki zobowiązań finansowych w zakresie organizacji przyjęć oraz realizacji zaopatrzenia materiałowego placówki.
3. Korzystania z samochodu służbowego przy realizacji zadań.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
1. Materialna:
1) za szkodę spowodowaną przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków pracowniczych do wysokości spowodowanej straty, nie więcej jednak niż kwota trzymiesięcznego wynagrodzenia (art. 114 i 119 Kodeksu Pracy);
2) za szkodę powstałą w mieniu placówki oraz w mieniu powierzonym w pełnej wysokości (art. 124 Kodeksu Pracy) .
2. Porządkowa i dyscyplinarna:
1) za prawidłowość podejmowanych decyzji przy realizacji zadań i dokonywaniu zakupów itp.;
2) za prawidłową gospodarkę majątkiem placówki, jego stanem technicznym, odpowiednim oznakowaniem itp.;
3) za nieprawidłowe niesolidne i nieterminowe wykonywanie obowiązków.
________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 16
..................
..................
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA-PRZEJĘCIA STANOWISKA PRACY KIEROWNIKA ADMINISTRACYJNEGO
Sporządzony w dniu ............................. w związku z
decyzją .......................................................
w sprawie przekazania stanowiska służbowego kierownika
administracyjnego w ..................... RP w ................
Protokół niniejszy stwierdza, że pan/pani* ....................
zwany(a) dalej przekazującym zdał/zdała*, zaś pan/pani* .......
..........................................
zwany(a) dalej przyjmującym przejął/przejęła* stanowisko
służbowe wraz ze wszystkimi funkcjami wg stanu na dzień .......
Przekazanie nastąpiło w obecności ................. w oparciu o
raport administracyjny.
Dane na dzień przejęcia:
1. Inwentarz placówki (środki bilansowe) stanowi wartość ......
.......................... w tym samochody ............ szt.
o wartości ewidencyjnej ...................... nieruchomości
własnych ............. szt.
o wartości ewidencyjnej ......................... oraz dobra
kultury .............. szt. o wartości ewidencyjnej ........
............... i jest zgodny/niezgodny ze stanem faktycznym
i zapisami w urządzeniach ewidencyjnych.
2. Placówka dysponuje wynajętymi nieruchomościami .............
szt. oraz mieszkaniami ................. szt. wg wykazu
zamieszczonego w raporcie administracyjnym.
3. Placówka posiada w magazynach artykuły i materiał
zgodne/niezgodne* z raportem inwentarzowym i zapisami w
magazynowych urządzeniach ewidencyjnych.
Uwagi przejmującego do zapisów w raportach oraz stanu
faktycznego ..................................................
Przekazujący przekazuje, a przyjmujący przyjmuje akta, teczki,
księgi i inne dokumenty wg załączonego wykazu.
Przekazujący oświadcza, że protokół obejmuje cały zakres spraw
podległych przekazaniu i potwierdza zgodność przedstawionego
wyżej stanu ze stanem faktycznym, a przyjmujący oświadcza, że
całość spraw podlegających przekazaniu przejmuje i z chwilą
podpisania niniejszego protokołu przejmuje pełną
odpowiedzialność za ich obecny stan.
Na tym protokół zakończono, podpisano i przyjęto.
Przekazujący ................... Przejmujący ..................
podpis podpis
Kierownik placówki ..............................
podpis
________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 17
..................
..................
PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA-PRZEJĘCIA STANOWISKA PRACY INTENDENTA
Sporządzony w dniu ............................. w związku z
decyzją .......................................................
w sprawie przekazania stanowiska służbowego intendenta w ......
....................RP w ......................................
Protokół niniejszy stwierdza, że pan/pani* ....................
zwany(a) dalej przekazującym zdał/zdała*, zaś pan/pani*
.................................. zwany(a) dalej przyjmującym
przejął/przejęła* stanowisko służbowe wraz ze wszystkimi
funkcjami wg stanu na dzień ....................... Przekazanie
nastąpiło w obecności kierownika administracyjnego ............
...................... w oparciu o raport inwentarzowy.
Dane na dzień przejęcia:
1. Księgi inwentarzowe środków bilansowych ....... szt., księgi
inwentarzowe środków pozabilansowych ........... szt. są
przesznurowane, opieczętowane i podpisane przez kierownika
placówki i księgowego.
2. Wszystkie składniki majątku placówki wpisane są do
odpowiednich ksiąg inwentarzowych zgodnie ze stanem
faktycznym.
3. Wszystkie składniki majątku przekazane do indywidualnego
użytkowania wpisane są do kart wyposażenia indywidualnego.
4. Wszystkie mieszkania mają aktualne karty wyposażenia
mieszkania, a wszystkie pomieszczenia aktualne karty
inwentarzowe pomieszczenia.
5. Placówka posiada w magazynach artykuły i materiały
zgodne/niezgodne* z raportem inwentarzowym i zapisami w
magazynowych urządzeniach ewidencyjnych.
Uwagi przejmującego do zapisów w raportach oraz stanu
faktycznego ...................................................
Przekazujący przekazuje, a przyjmujący przyjmuje księgi
inwentarzowe i inne dokumenty wg załączonego wykazu.
Przekazujący oświadcza, że protokół obejmuje cały zakres spraw
podległych przekazaniu i potwierdza zgodność przedstawionego
wyżej stanu ze stanem faktycznym, a przyjmujący oświadcza, że
całość spraw podlegających przekazaniu przejmuje i z chwilą
podpisania niniejszego protokołu przejmuje pełną
odpowiedzialność za ich obecny stan.
Na tym protokół zakończono, podpisano i przyjęto.
Przekazujący ................... Przejmujący ..................
podpis podpis
Kierownik administracyjny ..............................
podpis
________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 18
..................
..................
ARKUSZ SPISOWY ŚRODKÓW BILANSOWYCH
spisanych z natury w dniu ................... w pomieszczeniu
................................... przez Komisję w składzie:
1. .........................., 2. ............................,
3. ........................... w obecności ....................
Lp. | Nr inwentarzowy | Nazwa przedmiotu | Jed. miary | Cena jednostkowa | Wartość | Uwagi |
RAZEM: |
Podpisy członków Komisji Inwentaryzacyjnej:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
Podpis osoby dokonującej wyceny ....................
Podpis osoby odpowiedzialnej za inwentarz .....................
ZAŁĄCZNIK Nr 18a
..................
..................
ARKUSZ SPISOWY ŚRODKÓW POZABILANSOWYCH
spisanych z natury w dniu ................... w pomieszczeniu
................................... przez Komisję w składzie:
1. .........................., 2. ............................,
3. ........................... w obecności ....................
Lp. | Nr inwentarzowy | Nazwa przedmiotu | Jed. miary | Cena jednostkowa | Wartość | Uwagi |
Podpisy członków Komisji Inwentaryzacyjnej:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
Podpis osoby dokonującej wyceny ....................
Podpis osoby odpowiedzialnej za inwentarz .....................
ZAŁĄCZNIK Nr 19
..................
..................
ZESTAWIENIE ARKUSZY SPISOWYCH ŚRODKÓW BILANSOWYCH WG STANU NA DZIEŃ .........
waluta:
Lp. | Nr. arkusza spisowego | Nazwa pomieszczenia/grupy | Wartość inwentarza wg arkusza | Uwagi |
RAZEM: | 0 | |||
Wartość wg księgi inwentarzowej | ||||
Różnica | 0 |
Podpisy członków Komisji Inwentaryzacyjnej:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
Uwaga
Wykazana różnica winna być wyspecyfikowana w "zestawieniu
różnic inwentaryzacyjnych".
ZAŁĄCZNIK Nr 20
..................
..................
WYKAZ SALD POSZCZEGÓLNYCH GRUP KSIĘGI INWENTARZOWEJ ŚRODKÓW BILANSOWYCH
Stan na dzień ...................................
waluta:
Grupa | Nazwa grupy środków trwałych | Salda roku sprawozdawczego | |
początkowe | końcowe | ||
1 | 2 | 3 | 4 |
00 | GRUNTY | ||
01 | BUDYNKI I LOKALE | ||
02 | OBIEKTY INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ | ||
03 | KOTŁY I MASZYNY ENERGETYCZNE | ||
04 | MASZYNY, URZĄDZENIA I APARATY OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA | ||
05 | SPECJALISTYCZNE MASZYNY, URZĄDZENIA I APARATY | ||
06 | URZĄDZENIA TECHNICZNE | ||
07 | ŚRODKI TRANSPORTU | ||
08 | NARZĘDZIA, PRZYRZĄDY, RUCHOMOŚCI I WYPOSAŻENIE | ||
09 | DOBRA KULTURY | ||
10 | WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE | ||
RAZEM: | 0 | 0 |
........................ ......... ..................
Pracownik odpowiedzialny Księgowy Kierownik placówki
za inwentarz
ZAŁĄCZNIK Nr 23
..................
..................
ARKUSZ SPISOWY UNIWERSALNY NR ........
spisanych z natury w dniu ................... w pomieszczeniu
................................... przez Komisję w składzie:
1. .........................., 2. ............................,
3. ........................... w obecności ....................
Lp. | Nr inwentarzowy | Nazwa przedmiotu | Jed. miary | Cena jednostkowa | Wartość | Uwagi |
Podpisy członków Komisji Inwentaryzacyjnej:
1. .............................................
2. .............................................
3. .............................................
Podpis osoby dokonującej wyceny ....................
Podpis osoby odpowiedzialnej za inwentarz .....................