Art. 15. - Obowiązek przekazania do właściwych służb Fundacji - Decyzja 2000/791/WE ustanawiająca kodeks dobrego postępowania administracyjnego

Dzienniki UE

Dz.U.UE.L.2000.316.69

Akt obowiązujący
Wersja od: 12 lutego 2000 r.
Artykuł  15

Obowiązek przekazania do właściwych służb Fundacji

1.
W przypadku gdy list lub skarga do Fundacji zostały zaadresowane lub przekazane do służb, które nie mają kompetencji do zajmowania się tą sprawą, pracownicy tej służby zapewniają, aby dokumenty te zostały niezwłocznie przekazane właściwym służbom Fundacji.
2.
Służby, które pierwotnie otrzymały list lub skargę, powiadamiają autora o przesłaniu korespondencji do właściwych służb, ze wskazaniem nazwiska i numeru telefonu pracownika, któremu przekazano dokumentację.

© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.