Zatwierdzenie szczegółowych kryteriów wyboru dostawcy usługi i rekonfiguracji programu SIMPLE (systemu klasy ERP) dla Polskiej Izby Biegłych Rewidentów.

Akty korporacyjne

Rewid.2021.2.5

Akt nieoceniany
Wersja od: 5 lutego 2021 r.

UCHWAŁA Nr 1373/21a/2021
KRAJOWEJ RADY BIEGŁYCH REWIDENTÓW
z dnia 5 lutego 2021 r.
w sprawie zatwierdzenia szczegółowych kryteriów wyboru dostawcy usługi i rekonfiguracji programu SIMPLE (systemu klasy ERP) dla Polskiej Izby Biegłych Rewidentów

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1415) w związku z § 3 ust. 3 Podstawowych zasad gospodarki finansowej Polskiej Izby Biegłych Rewidentów, stanowiących załącznik do uchwały Nr 44 VIII Krajowego Zjazdu Biegłych Rewidentów z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie podstawowych zasad gospodarki finansowej Polskiej Izby Biegłych Rewidentów (z późn. zm.), uchwala się, co następuje:
§  1. 
Krajowa Rada Biegłych Rewidentów zatwierdza szczegółowe kryteria wyboru dostawcy usługi w zakresie rekonfiguracji (zmiany ustawień programu), bazy danych oraz rozszerzenia funkcjonalności programu SIMPLE (system klasy ERP), dalej: "program SIMPLE", tj. systemu do zarządzania organizacją dla Polskiej Izby Biegłych Rewidentów.
§  2. 
1. 
Szczegółowe kryteria wyboru stanowią:
a)
możliwość zaprogramowania lub zakup modułu automatyzacji wpłat dla kandydatów na biegłych rewidentów;
b)
możliwość zaprogramowania lub zakupu modułu do automatyzacji księgowania składek członkowskich biegłych rewidentów;
c)
możliwość zakupu funkcjonalności do importu wyciągów bankowych dla Biura PIBR i Regionalnych Oddziałów PIBR, które mają księgować w programie SIMPLE;
d)
możliwość zakupu moduł Zakup&Sprzedaż w takiej konfiguracji, aby Regionalne Oddziały PIBR mogły wprowadzać faktury zakupowe do programu SIMPLE i wystawiać faktury sprzedażowe w programie SIMPLE;
e)
możliwość zakup licencji mini Obieg Dokumentów dla Biura PIBR i dla Regionalnych Oddziałów PIBR oraz uruchomienie takiego modułu;
f)
możliwość zakupu licencji E-sprawozdania oraz uruchomienie takiego modułu;
g)
zakup, analiza przedwdrożeniowa i wdrożenie modułu Budżetowanie;
h)
automatyzacja sporządzania rachunku zysków i strat, bilansu, cash flow.
§  2. 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.