Zasady udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty budowlane przez Kancelarię Polskiej Akademii Nauk, pomocnicze jednostki naukowe oraz inne jednostki organizacyjne Polskiej Akademii Nauk.
PAN.2021.1.28
Akt nieocenianyDECYZJA Nr 5 /2021
PREZESA POLSKIEJ AKADEMII NAUK
z dnia 28 stycznia 2021 r.
w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty budowlane przez Kancelarię Polskiej Akademii Nauk, pomocnicze jednostki naukowe oraz inne jednostki organizacyjne Polskiej Akademii Nauk.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Regulamin udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane przez Kancelarię Polskiej Akademii Nauk, pomocnicze jednostki naukowe oraz inne jednostki organizacyjne Akademii
Regulamin udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane przez Kancelarię Polskiej Akademii Nauk, pomocnicze jednostki naukowe oraz inne jednostki organizacyjne Akademii
Niniejszy Regulamin stosuje się do udzielania zamówień publicznych:
- stosownie do art. 35 ust. 1 Pzp.
złotych
"Oferta złożona w postępowaniu, przestaje wiązać w przypadku wyboru innej oferty lub zakończenia postępowania bez dokonania wyboru wykonawcy".
Załączniki do Regulaminu:
1) Załącznik nr 1 - Plan postępowań o udzielenie zamówień z zastosowaniem Pzp (wzór).
2) Załącznik nr 1a - Plan procedur o udzielenie zamówień z zastosowaniem Regulaminu (wzór).
3) Załącznik nr 2 - Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130.000 złotych netto (wzór).
4) Załącznik nr 3 - Wniosek o wszczęcie procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości równej 25.000 złotych netto do wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych netto (wzór).
5) Załącznik nr 4 - Ogłoszenie o zamówieniu (wzór).
6) Załącznik nr 5 - Zaproszenie do składania ofert/Zaproszenie do składania ofert w celu rozeznania rynku cen określonego przedmiotu zamówienia z możliwością udzielenia zamówienia (wzór).
7) Załącznik nr 6 - Zaproszenie do negocjacji z jednym wykonawcą (wzór).
8) Załącznik nr 7 - Notatka z badania i oceny ofert (wzór).
9) Załącznik nr 8 - Wniosek o udzielenie zamówienia w trybie ogłoszenia na stronie internetowej lub w trybie zaproszenia do składania ofert w procedurze o wartości od 25.000 złotych netto do wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych netto (wzór).
10) Załącznik nr 9 - Wniosek o udzielenie zamówienia w trybie negocjacji z jednym wykonawcą w procedurze o wartości równej 25.000 złotych netto do wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych netto (wzór).
11) Załącznik nr 10 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (wzór).
12) Załącznik nr 11 i 11a - Zakończenie procedury (wzór).
13) Załącznik nr 12 - Zlecenie wykonania zamówienia (wzór).
14) Załącznik nr 13 - Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia na dostawy i usługi dotyczące realizacji prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych (wzór).
15) Załącznik nr 14 - Wniosek o udzielenie zamówienia w trybie ogłoszenia na stronie internetowej w sprawie udzielenia zamówienia na dostawy i usługi dotyczące realizacji prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych (wzór).
Załącznik Nr 1
Wzór
Plan postępowań o udzielenie zamówień na ......rok
Wzór
Plan postępowań o udzielenie zamówień na ......rok
(Nazwa i adres jednostki organizacyjnej)
L.p. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia [dostawa, usługa, robota budowlana] | Przewidywany tryb lub inna procedura udzielenia zamówienia | Orientacyjna wartość zamówienia [zł z VAT] | Orientacyjna wartość zamówienia [w zł netto] | Przewidywany termin wszczęcia postępowania (w ujęciu kwartalnym lub miesięcznym) | Źródło finansowania |
1. | |||||||
2. | |||||||
3. |
Zestawienie sporządził:
............................... .............................................................
(data i podpis) (data i podpis Dysponenta)
ZATWIERDZAM
...............................................................
(data i podpis Kanclerza Akademii)
Załącznik Nr 1a
Plan procedur o udzielenie zamówień na ........... rok
Plan procedur o udzielenie zamówień na ........... rok
L.p. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia [dostawa, usługa, robota budowlana] | Przewidywany tryb procedury udzielenia zamówienia | Orientacyjna wartość zamówienia [w zł netto] | Przewidywany termin wszczęcia procedury (w ujęciu kwartalnym lub miesięcznym) | Źródło finansowania |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 |
Zestawienie sporządził
................................................ ............................................................
(data i podpis) (data i podpis Dysponent)
Załącznik Nr 2
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI RÓWNEJ LUB PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI RÓWNEJ LUB PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: .........................................................................
Telefon: ...................... e-mail: ......................................
/należy uwzględnić przepisy art. 99 -103 ustawy Pzp/
.....................................................................................................................................................
Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień | Kod CPV |
....................................................................
(data i podpis osoby dokonującej opisu
przedmiotu zamówienia)
/szacując zamówienie należy uwzględnić przepisy art. 28 - 36 ustawy Pzp, a także, o ile dotyczy, przewidywanych zamówień, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i pkt 8 ustawy Pzp/
* średni kurs złotego w stosunku do euro, stanowiącym podstawę przeliczania wartości zamówień lub konkursów, ustalonym na podstawie kwot określonych w komunikacie Komisji Europejskiej ogłoszonym w drodze obwieszczenia, w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", oraz zamieszczanym na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych, niezwłocznie po publikacji komunikatu Komisji Europejskiej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
**niepotrzebne skreślić.
W przypadku, gdy zamówienie nie jest jedynym zamówieniem tego rodzaju udzielanym w danym roku budżetowym należy określić łączną wartość wszystkich zamówień.
.........................................................
(data i podpis osoby dokonującej
ustalenia wartości)
/należy wskazać nazwy i zakresy poszczególnych części zamówienia a w przypadku, gdy zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia w częściach wskazać powody, dla których przedmiot zamówienia nie został podzielony/
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
Uzasadnienie wyboru trybu lub innej procedury /formalne i prawne/ .......................................
......................................................................................................................................................
/należy wypełnić w przypadku trybu innego niż tryb podstawowy, przetarg nieograniczony lub ograniczony/
/należy uwzględnić przepisy art. 239 -246 ustawy Pzp/
Najniższa cena
Cena i inne kryteria oraz ich wagi:
.....................................................................................................................................................
Uwaga: w przypadku zamówień udzielanych przez Kancelarię PAN wyznacza Naczelnik Zespołu Zamówień Publicznych
Uwaga: w przypadku zamówień udzielanych przez Kancelarię PAN wyznacza jednostka organizacyjna zamawiającego odpowiedzialna za realizację zamówienia.
.....................................................................................
(data i podpis pracownika jednostki organizacyjnej
zamawiającego, odpowiedzialnego za realizację
zamówienia)
..................................................................
(data i podpis Dysponenta*)
*Dotyczy tylko Kancelarii Akademii.
.....................................................................................................................................................
................................................................................
(data i podpis Głównego Księgowego Akademii
lub pełnomocnika)
..............................................................................
(data i podpis osoby dokonującej weryfikacji
wniosku)
ZATWIERDZAM
.........................................................................
(data i podpis kierownika zamawiającego)
Numer sprawy - ..........................................
...................................................................
(data i podpis osoby dokonującej rejestracji
wniosku)
Załącznik Nr 3
WNIOSEK o wszczęcie PROCEDURY w sprawie udzielenia zamówienia PUBLICZNEGO O WARTOŚCI równej 25.000 ZŁOTYCH netto do WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
WNIOSEK o wszczęcie PROCEDURY w sprawie udzielenia zamówienia PUBLICZNEGO O WARTOŚCI równej 25.000 ZŁOTYCH netto do WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:.........................................................................
Telefon: ............................ e-mail:..................................
/szacując zamówienie należy uwzględnić przepisy art. 28-36. ustawy Pzp/
*Niepotrzebne skreślić. W przypadku, gdy zamówienie nie jest jedynym zamówieniem tego rodzaju udzielanym w danym roku budżetowym należy określić łączną wartość wszystkich zamówień.
Ogłoszenie na BIP/stronie internetowej
Zaproszenie do składania ofert (min. 3)
Negocjacje z jednym wykonawcą
Zaproszenie do składania ofert na BIP/stronie internetowej
Uzasadnienie dla wyboru trybu procedury .................................................................................
.....................................................................................................................................................
/należy wypełnić w przypadku trybu negocjacji z wybranym wykonawcą/
Najniższa cena
Cena i inne kryteria oraz ich wagi:
** Nie dotyczy negocjacji z jednym wykonawcą.
..................................................................................................
(data i podpis pracownika jednostki organizacyjnej
zamawiającego, odpowiedzialnego za realizację zamówienia)
.............................................................
(data i podpis Dysponenta***)
*** Dotyczy tylko Kancelarii Akademii.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
..............................................................................
(data i podpis Głównego Księgowego Akademii
lub pełnomocnika)
Numer sprawy - .............................................
........................................................................
(data i podpis osoby dokonującej rejestracji
wniosku)
ZATWIERDZAM
.........................................................................
(data i podpis kierownika zamawiającego)
Załącznik Nr 4
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa: .........................................
Adres: ..........................................
e-mail: .........................................
Oferta powinna zawierać: (wskazać odpowiednio).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje się, że:
Załączniki do Ogłoszenia o zamówieniu:
1. ........................................
2. ........................................
3. ........................................
Załącznik Nr 5
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT /
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT /
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT w celu rozeznania rynku cen
(uzupełnić przedmiot zamówienia) z możliwością udzielenia zamówienia*
Nazwa: .....................
Adres: .....................
e-mail: .....................
Oferta powinna zawierać: (wskazać odpowiednio).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje się, że:
Załączniki do Zaproszenia:
1. ..............................
2. .............................
3. .............................
*zastosować odpowiednio do procedury
Załącznik Nr 6
ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI Z JEDNYM WYKONAWCĄ
ZAPROSZENIE DO NEGOCJACJI Z JEDNYM WYKONAWCĄ
Zamawiający: (wskazać odpowiednio)
Nazwa: .......................
Adres: .......................
e-mail: .......................
w zakresie przedmiotu zamówienia na .........(wskazać przedmiot zamówienia)
Zamawiający - ........................................ (nazwa Zamawiającego), zaprasza Wykonawcę:
.............................. (nazwa Wykonawcy, adres) do negocjacji w procedurze o udzielenie
zamówienia publicznego na ................................... (wskazać przedmiot zamówienia)
prowadzonego w trybie negocjacji z jednym wykonawcą.
Negocjacje odbędą się w dniu ......................... roku o godzinie ...................... w siedzibie
Zamawiającego ...........(adres Zamawiającego oraz miejsce negocjacji)/ negocjacje zostaną
przeprowadzone online*.
Potwierdzenie uczestnictwa w negocjacjach proszę przesłać na adres e-mail: ........... do dnia ......... roku.
Załączniki do Zaproszenia do negocjacji:
............................................
............................................
*w zależności od decyzji Zamawiającego
Załącznik Nr 7
Notatka z badania i oceny ofert
Notatka z badania i oceny ofert
Załącznik Nr 8
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE OGŁOSZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ LUB W TRYBIE ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT W PROCEDURZE O WARTOŚCI równej 25.000 ZŁOTYCH netto do WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE OGŁOSZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ LUB W TRYBIE ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT W PROCEDURZE O WARTOŚCI równej 25.000 ZŁOTYCH netto do WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:............................................................................
Telefon:................................................ e-mail:............................................
2.1. Ogłoszono procedurę na stronie BIP/ stronie internetowej*,
2.2. Zaproszono do składania ofert (min. 3)*,
.......................................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres/
*niepotrzebne skreślić
oferując wykonanie zamówienia w cenie netto i brutto oraz uzyskując następującą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach wraz z łączną punktacją**.
3.1. ................................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres, cena netto i brutto/
3.2. **......................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres, cena netto i brutto, liczba punktów w określonym kryterium, łączna liczba punktów/
**nie dotyczy, kiedy najniższa cena jest jedynym kryterium wyboru oferty W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona
przez:............................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres/
Uzasadnienie wyboru oferty wykonawcy:...................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................
(data i podpis pracownika jednostki organizacyjnej
zamawiającego, odpowiedzialnego
za realizację zamówienia)
ZATWIERDZAM
................................................................
(data i podpis Dysponenta)
Załącznik Nr 9
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI Z JEDNYM WYKONAWCĄ W PROCEDURZE O WARTOŚCI równej 25.000 ZŁOTYCH netto do wartości NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI Z JEDNYM WYKONAWCĄ W PROCEDURZE O WARTOŚCI równej 25.000 ZŁOTYCH netto do wartości NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 130.000 ZŁOTYCH NETTO
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:...........................................................................
Telefon:............................................. e-mail:..................................
dotyczącego: ...............................................................................................................................
przeprowadzono negocjacje z:
......................................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres/
*niepotrzebne skreślić
Negocjacje i inne warunki realizacji zamówienia, będące przedmiotem negocjacji (w opisie podać, w szczególności cenę netto i brutto zamówienia): ............................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
............................................................................................................
/data i podpis pracownika jednostki organizacyjnej zamawiającego,
odpowiedzialnego za realizację zamówienia/
ZATWIERDZAM
...........................................................
(data i podpis Dysponenta)
Załącznik Nr 10
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający: (wskazać odpowiednio)
nazwa: ............................
adres: ............................
e-mail: ............................
Dotyczy: prowadzonej procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego pn. "....................." (wskazać przedmiot zamówienia)
Informujemy, że w przedmiotowej procedurze w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jako najkorzystniejszą została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę ................................... (nazwa Wykonawcy).
Do przedmiotowego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
Załącznik Nr 11
Zakończenie procedury
Zakończenie procedury
Zamawiający: (wskazać odpowiednio)
Nazwa: ...................
Adres: ...................
e-mail: ...................
Dotyczy: prowadzonej procedury w sprawie zamówienia publicznego pn. ".................." (wskazać przedmiot zamówienia)
Informujemy, że mając na uwadze postanowienie zawarte w pkt ........ (wskazać odpowiednio nr punktu) Ogłoszenia o zamówieniu/Zaproszenia do składania ofert* przedmiotowa procedura została zakończona bez dokonania wyboru Wykonawcy.
Do przedmiotowego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
*Zastosować odpowiednio
Załącznik Nr 11a
Zakończenie procedury
Zakończenie procedury
Zamawiający: (wskazać odpowiednio)
Nazwa: ......................
Adres: ......................
e-mail: ......................
Dotyczy: prowadzonej procedury w sprawie zamówienia publicznego pn. "................." (wskazać przedmiot zamówienia)
Informujemy, że na podstawie w pkt ............ (wskazać odpowiednio nr punktu) Zaproszenia do składania ofert, została dokonana czynność szacowania wartości zamówienia na ........... (wskazać przedmiot zamówienia) na podstawie złożonych ofert bez dokonania wyboru oferty i nieudzielenia zamówienia na podstawie zaproszenia do składania ofert.
Do przedmiotowego zaproszenia do składania ofert nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
Załącznik Nr 12
Zlecenie wykonania zamówienia
Zlecenie wykonania zamówienia
Zamawiający: (wskazać odpowiednio)
nazwa: .................
adres: .................
e-mail: .................
Wykonawca: (wskazać odpowiednio)
nazwa: ....................
adres:....................
e-mail:....................
(uzupełnić odpowiednio).
Zamawiający Wykonawca
Załącznik Nr 13
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY I USŁUGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRAC BADAWCZYCH, EKSPERYMENTALNYCH, NAUKOWYCH LUB ROZWOJOWYCH O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA PONIŻEJ PROGÓW UNIJNYCH
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY I USŁUGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRAC BADAWCZYCH, EKSPERYMENTALNYCH, NAUKOWYCH LUB ROZWOJOWYCH O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA PONIŻEJ PROGÓW UNIJNYCH
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:.........................................................................
Telefon: ............................ e-mail:.................................
/szacując zamówienie należy uwzględnić przepisy art 28-36 ustawy Pzp/
* średni kurs złotego w stosunku do euro, stanowiącym podstawę przeliczania wartości zamówień lub konkursów, ustalonym na podstawie kwot określonych w komunikacie Komisji Europejskiej ogłoszonym w drodze obwieszczenia, w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", oraz zamieszczanym na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych, niezwłocznie po publikacji komunikatu Komisji Europejskiej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Zamówienie z wyłączeniem ustawy Pzp na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne:
Ustawy nie stosuje się do zamówień na dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.
.....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
*niepotrzebne skreślić
Najniższa cena
Cena i inne kryteria oraz ich wagi:
c) ...................................................................................................-_________%
d) ...................................................................................................-_________%
....................................................................................
(data i podpis pracownika jednostki organizacyjnej
zamawiającego, odpowiedzialnego
za realizację zamówienia)
.......................................................................
(data i podpis Dysponenta***)
*** Dotyczy tylko Kancelarii Akademii.
.......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
....................................................................
(data i podpis Głównego Księgowego
Akademii lub pełnomocnika)
........................................................................................
(data i podpis osoby dokonującej weryfikacji wniosku)
ZATWIERDZAM
.......................................................................
(data i podpis kierownika zamawiającego)
Numer sprawy - ..............................
........................................................................................
(data i podpis osoby dokonującej rejestracji wniosku)
Załącznik Nr 14
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE OGŁOSZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY I USŁUGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRAC BADAWCZYCH, EKSPERYMENTALNYCH, NAUKOWYCH LUB ROZWOJOWYCH O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA PONIŻEJ PROGÓW UNIJNYCH
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE OGŁOSZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY I USŁUGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRAC BADAWCZYCH, EKSPERYMENTALNYCH, NAUKOWYCH LUB ROZWOJOWYCH O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA PONIŻEJ PROGÓW UNIJNYCH
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:............................................................................
Telefon:........................... e-mail:........................................
.....................................................................................................................................................
ogłoszono postępowanie na stronie internetowej
.....................................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres, cena netto i brutto/
**..................................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres, cena netto i brutto, liczba punktów w określonym kryterium, łączna liczba punktów/
**nie dotyczy, kiedy najniższa cena jest jedynym kryterium wyboru oferty
W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:............................................................................................................................................
/nazwa wykonawcy, adres/
Uzasadnienie wyboru oferty wykonawcy:..................................................................................
.....................................................................................................................................................
........................................................................................................
(data i podpis pracownika jednostki organizacyjnej
zamawiającego, odpowiedzialnego za realizację zamówienia)
ZATWIERDZAM
....................................................................
(data i podpis Dysponenta)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Zarządzenie Nr .......
z dnia .............................................
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie ust. 6 Decyzji Nr 5/2021 Prezesa Polskiej Akademii Nauk z dnia 28 stycznia 2021 roku w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty budowlane przez Kancelarię Akademii, pomocnicze jednostki naukowe oraz inne jednostki organizacyjne Akademii.
Zarządzenie otrzymują członkowie Komisji:
1) ...........................................
2) ...........................................
3) ...........................................
ZAŁĄCZNIK Nr 3
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
Do zadań Komisji albo w przypadku braku powołania Komisji do obowiązków Pracowników prowadzących Postępowanie należy w szczególności:
przy czym odpowiada za uzasadnienie formalne zawarte w ww. projektach;