Protokół II Zwyczajnego Posiedzenia Zarządu Krajowej Reprezentacji Doktorantów VIII Kadencji.

Akty korporacyjne

KRD.2013.3.16

Akt nieoceniany
Wersja od: 16 marca 2013 r.

PROTOKÓŁ
ZWYCZAJNEGO POSIEDZENIA ZARZĄDU KRAJOWEJ REPREZENTACJI DOKTORANTÓW VIII KADENCJI
z dnia 16 marca 2013 r.

II Zwyczajne Posiedzenie

Zarządu KRD

VIII Kadencji

Data16.03.2013
Godzina rozpoczęcia10:50
MiejsceKatowice
ProwadzącyPrzewodniczący KRDTyp spotkaniaZamknięte/Otwarte
ProtokolantSekretarz KRDZakres czasowy10:00-18:00
UczestnicyWładze statutoweCzłonkowie Zarządu KRD VIII kadencji: Robert Kiliańczyk - przewodniczący, KRD, Łukasz Adrian, Damian Dudała, Anna Mrozowska, Karina Nowak, Dominik Walczak, Tomasz Marcin Wrona

Komisja Rewizyjna VIII kadencji: Wojciech Cichoń - przewodniczący, Bartłomiej Ferra, Magdalena Michalik-Sztumska, Paweł Maślak, Jarosław Kłodziński

GościeKatarzyna Kropielnicka, Aleksandra Szreniawa-Sztajnert, Monika Kulisz, Adrianna Tarnowska, Dorota Mikosz, Katarzyna Oryszczak, Jacek Frost, Kinga Masłoń, Katarzyna Berent, Joanna Kowalska, Krzysztof Budka, Bartłomiej Rachwał, Krzysztof Zawadzki, Tomasz Kubiak, Dominik Suligowski, Dominik Bień, Wojciech Wyszyński, Krzysztof Krawiec, Adam Strzęp, Alicja Puścian, Aleksandra Man-Kupisińska, Grzegorz Rutkowski, Ewelina Dyląg, Paweł Pachuta
Prosimy o zapoznanie się z:
Prosimy przynieść:
L.p.Porządek obradPrelegentUwagi
1.Otwarcie spotkania i przywitanie gości
2.Sprawdzenie kworum
3.Powołanie komisji skrutacyjnej
4.Informacje Przewodniczącego
5.Sprawy bieżące
6.Powołanie Komisji ds. PAN
7.Określenie kompetencji i zadań pełnomocników
8.Zmiany w Statucie KRD
9.Konferencja KRD-WPD - Model Funkcjonowania Studiów Doktoranckich
10.Przerwa obiadowa
11.Organizacja Nadzwyczajnego Zjazdu Doktorantów KRD
12.Dyskusja nad planowanymi zmianami w Ustawie i Rozporządzeniach dotyczących doktorantów
13.Rozbudowa strony internetowej
14.Wizerunek KRD - logo, współpraca z mediami
15.Dyskusja na temat rozwoju konkursu PRODOK
16.Konferencje oraz szkolenia współorganizowane przez KRD - stan przygotowań
17.Informacje Komisji Rewizyjnej
18.Wolne wnioski
19.Zamknięcie obrad
Pozostałe informacje
Uwagi
Lista obecności
ZarządPodpisUwagi
1.Robert Kiliańczyk
2.Anna Mrozowska
3.Tomasz Marcin Wrona
4.Łukasz Adrian
5.Damian Dudała
6.Karina Nowak
7.Dominik Walczak
Komisja Rewizyjna
1.Wojciech Cichoń
2.Magdalena Michalik-Sztumska
3.Jarosław Kłodziński
4.Paweł Maślak
5.Bartłomiej Ferra
Goście
1.Katarzyna Kropielnicka
2.Aleksandra Szreniawa-Sztajnert
3.Monika Kulisz
4.Adrianna Tarnowska
5.Dorota Mikosz
6.Katarzyna Oryszczak
7.Jacek Frost
8.Kinga Masłoń
9.Katarzyna Berent
10.Joanna Kowalska
11.Krzysztof Budka
12.Bartłomiej Rachwał
13.Krzysztof Zawadzki
14.Tomasz Kubiak
15.Dominik Suligowski
16.Dominik Bień
17.Wojciech Wyszyński
18.Krzysztof Krawiec
19.Adam Strzęb
20.Alicja Puścian
21.Aleksandra Man-Kupisińska
22.Grzegorz Rutkowski
23.Ewelina Dyląg
24.Paweł Pachuta
Realizacja Porządku obrad
PunktTemat
1.Otwarcie i przywitanie gości
Przewodniczący KRD - mgr Robert Kiliańczyk otworzył obrady II Posiedzenia Zarządu KRD o godzinie 10:50. Przywitał licznie zgromadzonych gości.

Bezpośrednio przed oficjalnym posiedzeniem Zarządu VIII Kadencji (9:00-10:30), miało miejsce zamknięte spotkanie Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej. Omówiono sprawozdania członków zarządu KRD za pierwszy kwartał 2013 roku, poruszono kwestie sprawozdań finansowych KRD, oraz omówiono szczegółowo plany działalności KRD na najbliższe miesiące. Komisja Rewizyjna wysłuchała szczegółów sprawozdań w interesujących ja kwestiach.

2.Sprawdzenie kworum
Robert Kiliańczyk poprosił o sprawdzenie kworum. Obecni wszyscy członkowie Zarządu.
3.Powołanie komisji skrutacyjnej
Zgłoszono następujące kandydatury: Bartłomiej Ferra Katarzyna Kropielnicka Jacek Frost

Komisję skrutacyjną wybrano jednogłośnie.

4.Przyjęcie programu posiedzenia
Przygotowany program przyjęto jednomyślnie, bez zastrzeżeń.
5.Informacje Przewodniczącego i sprawy bieżące
Robert Kiliańczyk przedstawił następujące sprawy:

a)z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW) otrzymano informację, że przyjęto złożone sprawozdania oraz preliminarz. Przewodniczący otrzymał również ogólne wytyczne wydatkowania. Obecnie nadal oczekiwany jest przelew środków finansowych na konto bankowe KRD.

b)Odnośnie projektów dodatkowych zgłoszonych do MNiSW, wypowiedziała się szefowa Gabinetu Politycznego MNiSW p. Magdalena Kula. Z wypowiedzi wynikało, że projekty zostaną omówione i przeanalizowane indywidualnie. Zaproponowano spotkanie pani Minister z wyznaczonymi osobami, które odpowiedzialne są za przygotowanie poszczególnych projektów.

c) w MNiSW podjęto rozmowy o rekomendacjach KRD dla osób, które mogłyby kandydować do Rady Młodych Naukowców (RMN). Przewodniczący KRD zaproponował przygotowanie rekomendacji dla następujących osób: mgr Elżbiety Kornalskiej, dr Piotra Pietrzaka, mgr Andrzeja Gierszewskiego, dr Emanuela Kulczyckiego.

Dominik Bień: regulamin RMN nie mówi o konkretnej afiliacji naukowej. W przypadku dra Pietrzaka

ważnym jest również współdziałanie na pograniczu nauki i biznesu.

Damian Dudała zaprezentował rekomendacje dla dra Emanuela Kulczyckiego.

d) wstępna relacja ze spotkania z Samorządem Doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego;

e) relacja z posiedzeń komisji sejmowych, w których brali udział przedstawiciele KRD:

- Komisja Sejmowa ds. Edukacji, Nauki Młodzieży - środowisko profesorskie i rektorskie wyraziło swoje niezadowolenie, wynikające z niebrania pod uwagę głosu środowiska przez MNiSW w przygotowywanych nowelizacjach. Przy okazji Przewodniczący KRD podkreślił, że KRD nie otrzymała odpowiedzi na pismo z opinią na temat planowanych zmian;

Dominik Suligowski stwierdził, że jest pewne niebezpieczeństwo wynikające z nowego algorytmu obliczania dotacji. Polega ono na przyjmowaniu większej liczby doktorantów, zamiast wypłacania najlepszym stypendiów.

Paweł Pachuta przedstawił stanowisko, że takie działanie jest nie do końca opłacalne, gdyż uczelnie musiałyby "rozłożyć taką inwestycję na 3 lata". Jednocześnie zauważył, że widoczna jest tendencja wymuszania przez uczelnie zmian korzystnych dla uczelni, a nie dla systemu szkolnictwa wyższego. Poruszono temat apelu wystosowanego m.in. przez KRASP. O apelu tym mówił dzień wcześniej prof. W. Banyś (Rektor UŚ, Przewodniczący KRASP). P. Pachuta stwierdził m.in., że sama treść apelu jest bardzo ważnym głosem, jednak nie mówi się o tym, co znajduje się w załącznikach, które zawierają propozycje nie do końca korzystne dla całego systemu szkolnictwa wyższego, a dla środowiska profesorskiego (np. dodatkowe 8 lat dla osób w trakcie habilitacji).

Damian Dudała podkreślił potrzebę wypracowania jednoznacznego kierunku polityki i stanowiska wobec pozycji doktoranta. Dyskusja zakończyła się wnioskiem, że taki program działania zostanie w najbliższym czasie wypracowany.

Wynikiem dyskusji było również stwierdzenie, że przy "okazji medialnej" wyrazimy swój pogląd i stanowisko wobec apelu środowiska profesorskiego. Stanowisko to w żaden sposób nie będzie odnosić się do atmosfery konfliktu, jaki widoczny jest pomiędzy środowiskiem profesorskim a MNiSW.

f) współpraca z Eurolotem - kontynuowane są rozmowy pomiędzy KRD i Eurolotem, próba wypracowania aneksu do umowy oraz propozycja Eurolotu dot. Kierunków międzynarodowych;

g) 6-7 marca miały miejsce rozmowy, na które KRD została zaproszona przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego (MRR), dotyczące środków z Europejskiego Funduszu Społecznego. Środowisko doktorantów nie jest beneficjentem środków, ale może być jedną z grup docelowych, która może odczuć wydawanie tych środków. Dlatego też, KRD uczestniczyła w konsultacjach społecznych;

h) sprawy dotyczące doktorantów z niepełnosprawnością - referuje Damian Dudała;

- w styczniu zostało opracowany raport o skali problemów doktorantów z niepełnosprawnością

-21.02.2013r. odbyło się wspólne posiedzenie Komisji Polityki Społecznej i Rodziny oraz Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży. Jednym z głównych punktów obrad było rozpatrzenie informacji Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego na temat dostępu osób z niepełnosprawnością do edukacji w szkołach wyższych, w tym organizacji i dostosowania procesu kształcenia do potrzeb i możliwości studentów oraz doktorantów z niepełnosprawnością. Przedstawicielem MNiSW był Podsekretarz stanu, dr hab. Jacek Guliński (Profesor Wydziału Chemii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu). D. Dudała przedstawił następujące postulaty

1. Doprecyzowanie przepisów dotyczących stypendiów specjalnych w ramach Funduszu Pomocy Materialnej dla
doktorantów z niepełnosprawnością.
2. Uwzględnienie jednostek naukowych, w tym m.in. jednostek Polskiej Akademii Nauk, przy podziale dotacji na zadania
związane ze stwarzaniem warunków do pełnego udziału w procesie kształcenia.
3. Uwzględnienie w gronie beneficjentów dotacji wymienionej w pkt. 2 tych doktorantów, którzy nie legitymują się
orzeczeniem o niepełnosprawności a mają problemy zdrowotne.
4. Udostępnienie danych statystycznych dotyczących liczby studentów i doktorantów z niepełnosprawnością, z
uwzględnieniem doktorantów jednostek naukowych, w tym jednostek Polskiej Akademii Nauk.
Następne wspólne posiedzenie odbędzie się 20 marca 2013r.
6.Powołanie Komisji ds. PAN
Alicja Puścian zaproponowała, aby skład Komisji ds. PAN był taki sam jak Rada Samorządu Doktorantów PAN, tj.: Aleksandra Man-Kupisińska, Grzegorz Rutkowski, Adam Strzęp i Alicja Puścian. Katarzyna Berent zabrała głos, stwierdzając, że Komisja powinna składać się z większej liczby osób, być poszerzona o osoby, które nie są członkami RSD PAN, a które czynnie działają dla środowiska doktorantów.

Wywiązała się dyskusja na temat składu. Dominik Suligowski przypomniał, że o składzie komisji, jako organie doradczym decyduje Zarząd KRD. To właśnie Zarząd decyduje z kim chce współpracować, biorąc oczywiście pod uwagę głos najbardziej zainteresowanych. Postanowiono, że głosowanie odbędzie się po przerwie obiadowej, która przewidziana jest w programie.

7Przerwa obiadowa
Ogłoszono przerwę o godzinie 14:00 Obrady wznowiono o 15:20
8Zmiany w statucie KRD
Anna Mrozowska przedstawiła propozycje zmian w statucie, których należy dokonać. Statut w obecnym kształcie zawiera luki, które należy zniwelować. Zmiany mają głównie charakter techniczny, które mają usprawnić funkcjonowanie KRD.

Podczas przedstawiania poszczególnych zmian dyskusja dotyczyła jedynie następujących propozycji:

- § 4 ust.2: zostało dopisane "będącego doktorantem danej uczelni lub jednostki naukowej."; Anna Mrozowska, tłumacząc zmianę zapisu poprzez dopisanie, tego, co poniekąd było oczywiste - wynika z podkreślenia istoty zasady reprezentacji;

- Wojciech Cichoń zaproponował by w zmianach statutu z pojawiła się możliwość Komisji Rewizyjnej udzielania kary osobom funkcyjnym, która nie byłaby tak radykalna jak wniosek o odwołanie ze stanowiska. Pojawiły się głosy, że Komisja Rewizyjna ma już taką możliwość. Anna Mrozowska powiedziała, że po konsultacji z Komisją Prawną przedstawi odpowiednią propozycję.

Zarząd przyjął jednogłośnie propozycje zmian, które teraz zostaną przedstawione do konsultacji z zainteresowanymi (w załączeniu statut z propozycją zmian).

9Głosowanie składu komisji ds. współpracy PAN
Zgłoszono kandydatury:

1. mgr Adama Strzęba (Wydział III Nauk Ścisłych i Nauk o Ziemi PAN)

2. mgr inż. Aleksandry Man-Kupisińskiej (Wydział V Nauk Medycznych PAN)

3. mgr Grzegorza Rutkowskiego (Wydział I Nauk Humanistycznych i Społecznych PAN)

4. mgr inż. Bartłomieja Rachwała (Wydział III Nauk Ścisłych i Nauk o Ziemi PAN)

5. mgr inż. Katarzyny Berent (Wydział IV Nauk Technicznych PAN)

6. mgr Alicji Puścian (Wydział II Nauk Biologicznych i Rolniczych PAN).

W głosowaniu tajnym wzięło udział 7 członków Zarządu,:

1. mgr Adam Strzęp 6 TAK, 1 Wstrzymujący

2. mgr inż. Aleksandra Man-Kupisińska 6 TAK, 1 Wstrzymujący

3. mgr Grzegorz Rutkowski 6 TAK, 1 Wstrzymujący

4. mgr inż. Bartłomiej Rachwał 7 TAK

5. mgr inż. Katarzyna Berent 7 TAK

6. mgr Alicja Puścian: 6 TAK, 1 Wstrzymujący

W związku z tym powołano sześcioosobową Komisję ds. współpracy z KRD

10Konferencja KRD-WPD - Model Funkcjonowania Studiów Doktoranckich
Przewodnicząca WPD Adrianna Tarnowska przedstawiła relację z posiedzenia WPD, które odbyło się 4 marca br. w Warszawie. Przedstawione zostały najważniejsze punkty tego spotkania:

- II Warszawski Bal Doktoranta - miejsce: Aula Gmachu Fizyki Politechniki Warszawskiej, termin: 20 kwietnia 2013 r. o godz. 20.00, cena 100 zł/osobę.

-Spotkania czwartkowe - w trzeci czwartek każdego miesiąca odbywać się będzie spotkanie doktorantów warszawskich, organizowane za każdym razem przez inną warszawską uczelnię;

- Zniżki w kinach/teatrach - Dorota Wysok z SWPS (Wice Przewodnicząca WPD) zaprezentowała rezultaty wykonanych przez siebie działań zmierzających do pozyskania zniżek dla doktorantów. W fazie tworzenia jest oficjalne pismo, które - sygnowane przez WPD oraz KRD - zostanie rozesłane do przedstawicieli ogólnokrajowych sieci kin oraz teatrów warszawskich.

- Mazowiecki Piknik Naukowy - integracja doktorantów w pięknym majowym lub czerwcowym słońcu, połączona z ogniskiem, grillem, grami terenowymi i innymi atrakcjami jakie towarzyszyć powinny takiemu wydarzeniu.

- Konferencja "Model funkcjonowania studiów doktoranckich" - proponowane miejsce: Warszawa, proponowany termin 25-27.10.2013 (został zatwierdzony przez wszystkie uczelnie z wyjątkiem SWPS, która w tym czasie ma oficjalne rozpoczęcie zajęć w semestrze zimowym). Reprezentanci Uczelni zrzeszonych w Porozumieniu zgłosili następujące Uczelnie jako miejsca w których odbędzie się Konferencja: SWPS, AWF i SGGW. Skład Komitetu Organizacyjnego Konferencji tworzą: Zuzanna Mazur AWF, Dorota Kondiuch SWPS, Ewa Gil SGGW.

11.Dyskusja nad planowanymi zmianami w Ustawie i Rozporządzeniach dotyczących doktorantów
Dyskusja nad zmianami dotyczyła przede wszystkim kwestii obowiązkowych godzin praktyki dydaktycznej. Paweł Pachuta przedstawił stanowisko, że powinno się powrócić do sytuacji, kiedy 10 godzin rocznie prowadzenia zajęć, było obowiązkiem doktoranta.

Poruszono kwestie i nieścisłości związane z uzyskiwaniem świadectwa ukończenia studiów doktoranckich, bez uzyskania tytułu doktora. Magdalena Michalik-Sztumska, powiedziała, że prześle informacje drogą mailową o sytuacji doktorantów, których ta sprawa dotyczy.

12.Wizerunek KRD - logo, współpraca z mediami
Tomasz Marcin Wrona przedstawił najważniejsze założenia zmian w systemie identyfikacji wizualnej. Została przedstawione barwy flagowe, które skomponowane są na podstawie researchu w oparciu o inne instytucje o podobnym charakterze. Przedstawione zostały również założenia graficzne - motywy przewodnie, na podstawie których można zbudować taki system. Szczegółowe propozycje zostaną przesłane do zainteresowanych.
13.Rozbudowa strony internetowej
Damian Dudała przedstawił projekt nowej strony. Projekt zakłada zmianę kolorystyki, całej architektury informacji i zmianę wielu komponentów treściowych. Projekt zakłada również wykorzystanie wielu nowoczesnych rozwiązań.
14.Przeniesienie obrad do akademików
W związku z przedłużającymi się obradami, Zarząd był zmuszony do przeniesienia obrad do miejsca noclegowego. Dalsze obrady protokołował Dominik Walczak.
15.Dyskusja na temat rozwoju konkursu PRODOK
Dominik Walczak zrelacjonował spotkanie, w którym udział brał Przewodniczący Robert Kiliańczyk, Dominik Bień, Dominik Walczak oraz Prezes fundacji Perspektywy Witold Siwiński w związku z planowanym podjęciem współpracy przy konkursie Prodok. W wyniku dyskusji zostały poruszone trzy kwestie:

1. Logo konkursu Prodok, które należy stworzyć.

Ze względu na nieobecność członka Zarządu odpowiedzialnego za markę KRD (Tomasz Marcin Wrona), temat loga został przesunięty na następny zarząd.

2. Skład kapituły konkursowej

Zaproponowany został skład kapituły konkursowej konkursu PRODOK, tj. 4 przedstawicieli doktorantów, 4 ekspertów zajmujących się szkolnictwem wyższym nie pełniących aktualnie funkcję Rektorów (prof. Franciszek Ziejka, prof. Tadeusz Luty, prof. Józef Lubacz, prof. Jerzy Woźnicki), prezes fundacji Perspektywy oraz prof. Tomasz Borecki zaproponowany przez Przewodniczącego Roberta Kiliańczyka. Ewelina Dyląg zaproponowała również prof. Katarzynę Chałasińską -Macukow w celu zwiększenia parytetu. Dominik Walczak poinformował, iż w konkursie PROPAN skład kapituły konkursowej powinien zostać dobrany według takiego samego klucza. Alicja Puścian zadeklarowała, że do czasu kolejnego Zarządu stworzy proponowaną listę osób do kapituły konkursowej Propan.

3. miejsce i termin ogłoszenia wyników konkursu

Z dyskusji z prezesem fundacji wynikało, iż najlepszym medialnie miejscem ogłoszenia wyników jest Warszawa (należałoby przygotować konferencję prasową) a termin to najpóźniej koniec listopada (najlepiej między wtorkiem a czwartkiem). W związku z powyższym najwygodniejsze byłoby oddzielenie zjazdu wyborczego od ogłoszenia wyników konkursu. Damian Dudała stwierdził, że nie jest najlepszym pomysłem oddzielanie konkursu od Zjazdu. Dominik Walczak przypomniał, że najbardziej zależy Zarządowi na rozreklamowaniu konkursu oraz podniesieniu jego rangi, a rozwiązania zaproponowane przez Perspektywy mogą się do tego przyczynić, zdając się na wieloletnie doświadczenia Perspektyw w prowadzeniu konkursów i rankingów. Karina Nowak zauważyła, że niczym nie ryzykujemy i warto spróbować oddzielić Zjazd od ogłoszenia wyników konkursu PRODOK. Damian Dudała wniósł o głosowanie co do miejsca i terminu ogłoszenia wyników. Zarząd zagłosował czy oddzielać Zjazd od ogłoszenia wyników konkursu Prodok:

Uprawnionych do głosowania 5, Za: 4, Przeciw: 1, Wstrzymało się: 0.
16.Konferencje oraz szkolenia współorganizowane przez KRD - stan przygotowań
Kinga Masłoń przedstawiła informacje o:

- Stypendiach Fulbrighta - w zeszłym roku było tylko 20 zgłoszeń, z czego tylko 60% doktorantów otrzymało takie stypendium. Spotkanie z fundacją Fulbrighta odbędzie się 26 marca, wtedy zostanie ustalony termin szkolenia.

- Konferencja z krajami z bloku postkomunistycznego najprawdopodobniej odbędzie się na przełomie styczeń/luty 2014.

- Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji koordynuje wszystkie wyjazdy zagraniczne. Kinga Masłoń zaproponowała by KRD otworzyło się na współpracę międzynarodową poprzez FRSE.

- Program unijny "Młodzież w działaniu" trwa do XII 2013, po tym czasie zmieniają się jego zasady. Karina Nowak zaproponowała aby warsztaty szkoleniowe dołączyć do programu Fulbrighta Damian Dudała poinformował o konferencjach:

- VIII Forum Międzynarodowe Młodych Liderów w I tygodniu września w Nowym Sączu - aktualnie trwają rozmowy z organizatorami.

- Krynica Zdrój, organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Uniwersytetów konferencja dotycząca studiów doktoranckich i kariery naukowej. Wstępny termin to III-IV kwartał roku 2013.

17.Informacje Komisji Rewizyjnej
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej poinformował, że do KR wpłynęło 10 sprawozdań, z czego 9 w terminie i jeden z 1-2 dniowym opóźnieniem. Wojciech Cichoń poinformował również, że KR wystosuje krótką notatkę za I kwartał działalności KRD.
18.Wolne wnioski
WOLNE WNIOSKI

Katarzyna Kropielnicka podała informację, iż Porozumienie Uczelni Wrocławskich zgłosiło chęć organizacji zjazdu wyborczego oraz zaprosiła wszystkich obecnych na Bal doktoranta, który odbędzie się 12 kwietnia.

Bartłomiej Ferra zadał pytanie kto zwraca granty promotorskie? Komisja prawna odpowiedziała, że promotor.

19.Zamknięcie obrad
Inne problemy poza porządkiem obrad
Krótkoterminowy plan działań
Zadania do zrealizowaniaOdpowiedzialnośćOczekiwane rezultaty
1.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
1.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
3.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
4.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
5.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
6.Osoba odpowiedzialna:
Termin realizacji:
Notatki Komisji Skrutacyjnej

/ głosowania nad przyjęciem uchwał KRD

Uchwała

(nr, tytuł, nr załącznika)

GłosowanieUwagi
1.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE
2.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE
3.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE
4.TAKNIEWSTRZYMUJĄCE