Decyzja wykonawcza 2014/191/UE wyłączająca z finansowania Unii Europejskiej niektóre wydatki poniesione przez państwa członkowskie z tytułu Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (EFOGR), Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji (EFRG) oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)
Dz.U.UE.L.2014.104.43
Akt indywidualnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI
z dnia 4 kwietnia 2014 r.
wyłączająca z finansowania Unii Europejskiej niektóre wydatki poniesione przez państwa członkowskie z tytułu Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (EFOGR), Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji (EFRG) oraz Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)
(Jedynie teksty w językach angielskim, duńskim, fińskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, niemieckim, portugalskim, rumuńskim, słoweńskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)
(2014/191/UE)
(Dz.U.UE L z dnia 8 kwietnia 2014 r.)
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Rady (WE) nr 1258/1999 z dnia 17 maja 1999 r. w sprawie finansowania wspólnej polityki rolnej 1 , w szczególności jego art. 7 ust. 4,
uwzględniając rozporządzenie Rady (WE) nr 1290/2005 z dnia 21 czerwca 2005 r. w sprawie finansowania wspólnej polityki rolnej 2 , w szczególności jego art. 31,
po konsultacji z Komitetem ds. Funduszy Rolniczych,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) Zgodnie z art. 7 ust. 4 rozporządzenia (WE) nr 1258/1999 i art. 31 rozporządzenia (WE) nr 1290/2005 Komisja dokonuje niezbędnych weryfikacji, informuje państwa członkowskie o wynikach tych weryfikacji, zapoznaje się z uwagami zgłoszonymi przez państwa członkowskie, zwołuje dwustronne rozmowy w celu wypracowania porozumienia z danymi państwami członkowskimi i oficjalnie informuje je o swoich wnioskach.
(2) Państwa członkowskie miały możliwość złożenia wniosku o rozpoczęcie procedury pojednawczej. W niektórych przypadkach możliwość ta została wykorzystana, a Komisja przeanalizowała sprawozdania sporządzone po zakończeniu tej procedury.
(3) Zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1258/1999 i rozporządzeniem (WE) nr 1290/2005 finansowane mogą być jedynie wydatki rolne dokonane zgodnie z zasadami Unii Europejskiej.
(4) Przeprowadzone weryfikacje, wyniki rozmów dwustronnych i procedury pojednawcze wykazały, że część wydatków zadeklarowanych przez państwa członkowskie nie spełnia tego wymogu i nie może być zatem finansowana przez Sekcję Gwarancji EFOGR, EFRG ani EFRROW.
(5) Należy wskazać, które kwoty nie zostały uznane za kwalifikujące się do zwrotu w ramach Sekcji Gwarancji EFOGR, EFRG oraz EFRROW. Kwoty te nie dotyczą wydatków poniesionych wcześniej niż dwadzieścia cztery miesiące przed pisemnym powiadomieniem państw członkowskich przez Komisję o wynikach weryfikacji.
(6) Dla przypadków objętych niniejszą decyzją Komisja przedstawiła państwom członkowskim w sprawozdaniu zbiorczym szacunkowe kwoty do wyłączenia z uwagi na ich niezgodność z zasadami Unii Europejskiej.
(7) Niniejsza decyzja nie przesądza o skutkach finansowych wynikających dla Komisji z wyroków Trybunału Sprawiedliwości w sprawach będących w toku w dniu 1 grudnia 2013 r. i dotyczących kwestii z nią związanych,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Wydatki akredytowanych przez państwa członkowskie agencji płatniczych, zadeklarowane z tytułu Sekcji Gwarancji EFOGR, EFRG lub EFRROW wskazane w załączniku do niniejszej decyzji, wyłącza się z finansowania Unii Europejskiej z powodu ich niezgodności z zasadami Unii Europejskiej.
Niniejsza decyzja skierowana jest do Królestwa Danii, Republiki Federalnej Niemiec, Republiki Greckiej, Królestwa Hiszpanii, Republiki Francuskiej, Republiki Włoskiej, Republiki Portugalskiej, Rumunii, Republiki Słowenii, Republiki Finlandii oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Sporządzono w Brukseli dnia 4 kwietnia 2014 r.
W imieniu Komisji | |
Dacian CIOLOȘ | |
Członek Komisji |
ZAŁĄCZNIK
PCz | Środek | Rok budżetowy | Uzasadnienie | Rodzaj | % | Waluta | Kwota | Odliczenia | Skutki finansowe |
POZYCJA W BUDŻECIE: 6701 | |||||||||
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2008 | Poważne niedociągnięcia w kontroli szeregu kryteriów uznania oraz niedociągnięcia w kontrolach administracyjnych i kontrolach na miejscu | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 287 632,19 | 0,00 | - 287 632,19 |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2008 | Niekwalifikowalne koszty za ekologiczne materiały ochrony roślin | JEDNORAZOWA | EUR | - 4 765,48 | 0,00 | - 4 765,48 | |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2008 | Niekwalifikowalna organizacja producentów | JEDNORAZOWA | EUR | - 181 675,81 | 0,00 | - 181 675,81 | |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2009 | Poważne niedociągnięcia w kontroli szeregu kryteriów uznania oraz niedociągnięcia w kontrolach administracyjnych i kontrolach na miejscu | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 317 109,84 | 0,00 | - 317 109,84 |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2009 | Niekwalifikowalna organizacja producentów | JEDNORAZOWA | EUR | - 203 273,58 | 0,00 | - 203 273,58 | |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2009 | Niekwalifikowalne koszty za ekologiczne materiały ochrony roślin | JEDNORAZOWA | EUR | - 27 548,70 | 0,00 | - 27 548,70 | |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2010 | Poważne niedociągnięcia w kontroli szeregu kryteriów uznania oraz niedociągnięcia w kontrolach administracyjnych i kontrolach na miejscu | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | 0,96 | 0,00 | 0,96 |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2010 | Niekwalifikowalna organizacja producentów | JEDNORAZOWA | EUR | - 1 183,25 | 0,00 | - 1 183,25 | |
DK | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2010 | Niekwalifikowalne koszty za ekologiczne materiały ochrony roślin | JEDNORAZOWA | EUR | - 9,57 | 0,00 | - 9,57 | |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 6, brak kontroli minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 4 879 877,97 | - 7 357,88 | - 4 872 520,09 |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak normy GAEC 6, brak kontroli minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 753,74 | - 4,49 | - 1 749,25 |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieprawidłowo obliczone sankcje, rok składania wniosków 2009 | JEDNORAZOWA | EUR | - 31 895,68 | - 301,59 | - 31 594,09 | |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Brak normy GAEC 6, brak kontroli minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 119,58 | 0,00 | - 119,58 |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieprawidłowo obliczone sankcje, rok składania wniosków: 2010 | JEDNORAZOWA | EUR | - 3 230,67 | 0,00 | - 3 230,67 | |
OGÓŁEM DK | EUR | - 5 940 075,10 | - 7 663,96 | - 5 932 411,14 | |||||
ES | Nieprawidłowości | 2007 | Zwrot wynikający z nieprawidłowego zastosowania zasady 50/50 w odniesieniu do 4 przypadków | JEDNORAZOWA | EUR | 721 332,88 | 0,00 | 721 332,88 | |
ES | Nieprawidłowości | 2007 | Brak sprawozdawczości o odsetkach w tabeli załącznika III dla roku budżetowego 2006 | JEDNORAZOWA | EUR | - 1 360 592,37 | 0,00 | - 1 360 592,37 | |
ES | Nieprawidłowości | 2008 | Brak sprawozdawczości o odsetkach w tabeli załącznika III dla roku budżetowego 2007 | JEDNORAZOWA | EUR | - 230 803,77 | 0,00 | - 230 803,77 | |
ES | Nieprawidłowości | 2011 | Nieprzestrzeganie art. 32 ust. 8 lit. a) rozporządzenia nr 1290/2005 | JEDNORAZOWA | EUR | - 165 390,13 | 0,00 | - 165 390,13 | |
ES | Nieprawidłowości | 2011 | Nieprzestrzeganie art. 32 ust. 4 lit. a) rozporządzenia nr 1290/2005 | JEDNORAZOWA | EUR | - 754 473,76 | 0,00 | - 754 473,76 | |
ES | Nieprawidłowości | 2011 | Nieprawidłowa data pierwszego ustalenia administracyjnego lub sądowego w tabeli załącznika III (przypadek 02220090118) | JEDNORAZOWA | EUR | - 350 053,18 | 0,00 | - 350 053,18 | |
ES | Nieprawidłowości | 2011 | Zaniedbania w sprawie o odzyskiwanie wierzytelności | JEDNORAZOWA | EUR | - 6 447 032,48 | 0,00 | - 6 447 032,48 | |
OGÓŁEM ES | EUR | - 8 587 012,81 | 0,00 | - 8 587 012,81 | |||||
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 144,79 | 0,00 | 144,79 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 52,13 | 0,00 | 52,13 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 25 717,74 | 0,00 | - 25 717,74 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Stosowanie stawki sankcji 0 %, rok składania wniosków 2006 | JEDNORAZOWA | EUR | - 45 508,78 | - 54,61 | - 45 454,17 | |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 0,00 % | EUR | 221,44 | 0,00 | 221,44 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 146,35 | 0,00 | 146,35 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 2 726,86 | - 2,99 | 2 729,85 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 1 088 571,54 | - 1 585,04 | - 1 086 986,50 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 0,00 % | EUR | 119,47 | 0,00 | 119,47 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 0,19 | 0,00 | - 0,19 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 219,63 | - 86,94 | - 132,69 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 1 090 265,16 | - 3 306,07 | - 1 086 959,09 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 0,59 | 0,00 | - 0,59 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 0,00 % | EUR | 5,21 | 0,00 | 5,21 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 91,71 | 0,00 | - 91,71 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 159,46 | 0,00 | - 159,46 |
OGÓŁEM FI | EUR | - 2 247 118,55 | - 5 035,65 | - 2 242 082,90 | |||||
FR | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2007 | Różne niekwalifikowalne wypłaty pomocy | JEDNORAZOWA | EUR | - 698 322,85 | 0,00 | - 698 322,85 | |
FR | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2008 | Różne niekwalifikowalne wypłaty pomocy | JEDNORAZOWA | EUR | - 1 600 581,03 | 0,00 | - 1 600 581,03 | |
FR | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2009 | Różne niekwalifikowalne wypłaty pomocy | JEDNORAZOWA | EUR | - 3 201 489,94 | 0,00 | - 3 201 489,94 | |
FR | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2010 | Różne niekwalifikowalne wypłaty pomocy | JEDNORAZOWA | EUR | - 219 199,04 | 0,00 | - 219 199,04 | |
FR | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2011 | Różne niekwalifikowalne wypłaty pomocy | JEDNORAZOWA | EUR | - 13 068,19 | 0,00 | - 13 068,19 | |
FR | Uprawnienia | 2007 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 12 098 866,64 | - 72 593,20 | - 12 026 273,44 |
FR | Uprawnienia | 2007 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | JEDNORAZOWA | EUR | - 47 626 478,62 | - 95 252,96 | - 47 531 225,66 | |
FR | Uprawnienia | 2008 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 12 098 866,64 | - 60 494,33 | - 12 038 372,31 |
FR | Uprawnienia | 2008 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | JEDNORAZOWA | EUR | - 47 626 478,62 | - 238 132,39 | - 47 388 346,23 | |
FR | Uprawnienia | 2009 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 12 098 866,64 | - 60 494,33 | - 12 038 372,31 |
FR | Uprawnienia | 2009 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | JEDNORAZOWA | EUR | - 47 626 478,62 | - 238 132,39 | - 47 388 346,23 | |
FR | Uprawnienia | 2010 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 12 098 866,64 | - 24 197,73 | - 12 074 668,91 |
FR | Uprawnienia | 2010 | Nienależna alokacja rezerwy krajowej | JEDNORAZOWA | EUR | - 47 626 478,62 | - 285 758,87 | - 47 340 719,75 | |
FR | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Zwrot z tytułu korekty uwzględnionej w decyzji 43 w związku z audytem XC/2009/ 003/FR | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 157 245,53 | 0,00 | 157 245,53 |
FR | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Zwrot z tytułu korekty uwzględnionej w decyzji 43 w związku z audytem XC/2009/ 003/FR | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 26 673,71 | 0,00 | 26 673,71 |
OGÓŁEM FR | EUR | - 244 450 122,85 | - 1 075 056,20 | - 243 375 066,65 | |||||
GB | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2006 | Błędy w księgowości/rachunkowości | JEDNORAZOWA | EUR | - 68 009,01 | 0,00 | - 68 009,01 | |
GB | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2007 | Błędy w księgowości/rachunkowości | JEDNORAZOWA | EUR | - 62 104,18 | 0,00 | - 62 104,18 | |
GB | Owoce i warzywa - programy operacyjne | 2008 | Błędy w księgowości/rachunkowości | JEDNORAZOWA | EUR | - 33 722,85 | 0,00 | - 33 722,85 | |
GB | _Zwroty | 2009 | Błędy w księgowości/rachunkowości | JEDNORAZOWA | EUR | - 55 487,50 | 0,00 | - 55 487,50 | |
GB | _Zwroty | 2010 | Błędy w księgowości/rachunkowości | JEDNORAZOWA | EUR | - 46 754,53 | 0,00 | - 46 754,53 | |
GB | _Zwroty | 2011 | Błędy w księgowości/rachunkowości | JEDNORAZOWA | EUR | - 299 733,08 | 0,00 | - 299 733,08 | |
GB | Inna pomoc bezpośrednia - art. 68-72 rozporządzenia 73/2009 | 2011 | Niezastosowanie zmniejszeń lub wyłączeń i nienależne płatności za niezidentyfikowane zwierzęta | JEDNORAZOWA | EUR | - 194 394,22 | 0,00 | - 194 394,22 | |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Nieskuteczna kontrola wymogu SMR 8a, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 257 134,00 | 0,00 | - 257 134,00 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2007 | JEDNORAZOWA | EUR | - 757 135,00 | 0,00 | - 757 135,00 | |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieskuteczna kontrola wymogu SMR 8a, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 240 326,00 | 0,00 | - 240 326,00 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2008 | JEDNORAZOWA | EUR | - 423 317,00 | 0,00 | - 423 317,00 | |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieskuteczna kontrola wymogu SMR 8a, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 252 305,00 | 0,00 | - 252 305,00 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2009 | JEDNORAZOWA | EUR | - 31 208,00 | 0,00 | - 31 208,00 | |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji w odniesieniu do wymogów SMR 7 i 8, brak działań następczych w odniesieniu do drobnych niezgodności, nieskuteczna kontrola norm GAEC, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 2 949 043,26 | - 59 941,88 | - 2 889 101,38 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 1 175 238,88 | - 24 310,41 | - 1 150 928,47 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 1 901,10 | 0,00 | 1 901,10 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji w odniesieniu do wymogów SMR 7 i 8, brak działań następczych w odniesieniu do drobnych niezgodności, nieskuteczna kontrola norm GAEC, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 4 961,22 | - 34,71 | - 4 926,51 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2010 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 795,26 | 0,00 | 795,26 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 58,63 | 0,00 | - 58,63 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 879,96 | 0,00 | - 879,96 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2010 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 1 164 633,01 | - 388,79 | - 1 164 244,22 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji w odniesieniu do SMR 7 i 8, brak działań następczych w odniesieniu do drobnych niezgodności, nieskuteczna kontrola norm GAEC, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 440,27 | 0,00 | - 440,27 |
OGÓŁEM GB | EUR | - 8 014 189,24 | - 84 675,79 | - 7 929 513,45 | |||||
GR | Owoce i warzywa - przetwórstwo brzoskwiń i gruszek | 2008 | Niewystarczające kontrole fizyczne 5 % obszarów oraz niepełne informacje na temat produktów sprzedanych na rynku świeżych owoców i warzyw zawarte w dokumentacji organizacji producentów | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 682 302,86 | 0,00 | - 682 302,86 |
OGÓŁEM GR | EUR | - 682 302,86 | 0,00 | - 682 302,86 | |||||
IT | Inna pomoc bezpośrednia - art. 69 rozporządzenia (WE) nr 1782/2003 - tylko owce i bydło | 2007 | Niewystarczająca jakość i niewłaściwe terminy kontroli na miejscu, niedociągnięcia w kontroli kwalifikowalności zwierząt objętych wnioskiem, nieprawidłowe stosowanie sankcji w odniesieniu do bydła | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 639 734,17 | - 4 187,86 | - 1 635 546,31 |
IT | Uprawnienia | 2007 | Niewłaściwe stosowanie rozporządzenia w odniesieniu do przydziału uprawnień szczególnych | JEDNORAZOWA | EUR | - 475 405,85 | - 2 852,44 | - 472 553,41 | |
IT | Inna pomoc bezpośrednia - art. 69 rozporządzenia (WE) nr 1782/2003 - tylko owce i bydło | 2008 | Niewystarczająca jakość i niewłaściwe terminy kontroli na miejscu, niedociągnięcia w kontroli kwalifikowalności zwierząt objętych wnioskiem, nieprawidłowe stosowanie sankcji w odniesieniu do bydła | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 697 012,09 | - 8 100,59 | - 1 688 911,50 |
IT | Uprawnienia | 2008 | Niewłaściwe stosowanie rozporządzenia w odniesieniu do przydziału uprawnień szczególnych | JEDNORAZOWA | EUR | - 577 691,90 | - 3 466,14 | - 574 225,76 | |
IT | Inna pomoc bezpośrednia - art. 69 rozp. nr 1782/2003 - tylko owce i bydło | 2009 | Niewystarczająca jakość i niewłaściwe terminy kontroli na miejscu, niedociągnięcia w kontroli kwalifikowalności zwierząt objętych wnioskiem, nieprawidłowe stosowanie sankcji w odniesieniu do bydła | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 701 995,62 | 0,00 | - 1 701 995,62 |
IT | Uprawnienia | 2009 | Niewłaściwe stosowanie rozporządzenia w odniesieniu do przydziału uprawnień szczególnych | JEDNORAZOWA | EUR | - 279 114,77 | 0,00 | - 279 114,77 | |
IT | Uprawnienia | 2010 | Niewłaściwe stosowanie rozporządzenia w odniesieniu do przydziału uprawnień szczególnych | JEDNORAZOWA | EUR | - 534 365,66 | 0,00 | - 534 365,66 | |
IT | Akredytacja agencji płatniczej | 2010 | Niedociągnięcia w kryteriach akredytacji dla EFRG (dłużnicy) | STAWKA RYCZAŁTOWA | 16,00 % | EUR | - 623 731,00 | 0,00 | - 623 731,00 |
IT | Akredytacja agencji płatniczej | 2010 | Niedociągnięcia w kryteriach akredytacji dla EFRG | STAWKA RYCZAŁTOWA | 16,00 % | EUR | - 398 672,00 | 0,00 | - 398 672,00 |
IT | Rozliczenie rachunków - rozliczenie zasady 50/50 | 2006 | Zwrot w wyniku orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości w sprawie T-267/07 | JEDNORAZOWA | EUR | 2 114 199,16 | 0,00 | 2 114 199,16 | |
OGÓŁEM IT | EUR | - 58 13. 523,90 | - 18 607,03 | - 5 794 916,87 | |||||
PT | Refundacje wywozowe - nieobjęte załącznikiem I | 2009 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 6 321,77 | 0,00 | - 6 321,77 |
PT | Refundacje wywozowe - inne | 2009 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 172 665,34 | 0,00 | - 172 665,34 |
PT | Refundacje wywozowe - cukier i izoglukoza | 2009 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 89,64 | 0,00 | - 89,64 |
PT | Refundacje wywozowe - nieobjęte załącznikiem I | 2010 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 14 305,09 | 0,00 | - 14 305,09 |
PT | Refundacje wywozowe - inne | 2010 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 240 513,80 | 0,00 | - 240 513,80 |
PT | Refundacje wywozowe - cukier i izoglukoza | 2010 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 386,40 | 0,00 | - 386,40 |
PT | Refundacje wywozowe - nieobjęte załącznikiem I | 2011 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 5 946,75 | 0,00 | - 5 946,75 |
PT | Refundacje wywozowe - inne | 2011 | Niedociągnięcia w jakości kontroli fizycznych oraz sprawozdaniach z tych kontroli; nieprzeprowadzenie kontroli plomb i podmiany | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 183 177,64 | 0,00 | - 183 177,64 |
PT | Inna pomoc bezpośrednia - maciorki i kozy | 2007 | Niezadowalająca jakość kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2006, 2007 i 2008; opóźnione rozpoczęcie kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2007 i 2008; płatności za niezidentyfikowane zwierzęta dla roku składania wniosków 2006 i 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 356 820,10 | - 41,59 | - 1 356 778,51 |
PT | Inna pomoc bezpośrednia - maciorki i kozy | 2008 | Niezadowalająca jakość kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2006, 2007 i 2008; opóźnione rozpoczęcie kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2007 i 2008; płatności za niezidentyfikowane zwierzęta dla roku składania wniosków 2006 i 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 272 636,94 | 0,00 | - 1 272 636,94 |
PT | Inna pomoc bezpośrednia - maciorki i kozy | 2009 | Niezadowalająca jakość kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2006, 2007 i 2008; opóźnione rozpoczęcie kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2007 i 2008; płatności za niezidentyfikowane zwierzęta dla roku składania wniosków 2006 i 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 267 788,94 | 0,00 | - 1 267 788,94 |
PT | Inna pomoc bezpośrednia - maciorki i kozy | 2010 | Niezadowalająca jakość kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2006, 2007 i 2008; opóźnione rozpoczęcie kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2007 i 2008; płatności za niezidentyfikowane zwierzęta dla roku składania wniosków 2006 i 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 44,73 | 0,00 | - 44,73 |
PT | Inna pomoc bezpośrednia - maciorki i kozy | 2011 | Niezadowalająca jakość kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2006, 2007 i 2008; opóźnione rozpoczęcie kontroli na miejscu dla roku składania wniosków 2007 i 2008; płatności za niezidentyfikowane zwierzęta dla roku składania wniosków 2006 i 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 620,76 | 0,00 | - 620,76 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rolnicy nieposiadający zwierząt, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 412 896,09 | - 13 715,18 | - 399 180,91 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11; nieskuteczne kontrole wymogów SMR 6-8, 16-18 oraz łagodny system sankcji, rolnicy nieposiadający zwierząt, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 2 466 398,82 | - 94 162,81 | - 2 372 236,01 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rolnicy nieposiadający zwierząt, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 811 952,21 | - 46 814,35 | - 765 137,86 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11; nieskuteczne kontrole wymogów SMR 6-8, 16-18 oraz łagodny system sankcji, rolnicy nieposiadający zwierząt, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 3 535 313,88 | - 208 399,51 | - 3 326 914,37 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 2 978 076,83 | - 151 490,51 | - 2 826 586,32 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 52 701,86 | - 6 051,95 | - 46 649,91 |
OGÓŁEM PT | EUR | - 14 778 657,59 | - 520 675,90 | - 14 257 981,69 | |||||
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 634 324,17 | - 69 550,07 | - 564 774,10 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 579 209,93 | - 122 547,37 | - 1 456 662,56 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 7 557,46 | - 9 154,94 | 1 597,48 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nie oparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 189,50 | 0,00 | 189,50 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nie oparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 4 023,09 | 0,00 | - 4 023,09 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nie oparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 1 226 850,84 | - 139,75 | - 1 226 711,09 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 10 898,89 | - 10 206,73 | - 692,16 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 2 764,61 | - 493,12 | 3 257,73 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nie oparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 1,35 | 0,00 | 1,35 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nie oparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 250,64 | 0,00 | - 250,64 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 4 873,62 | 0,00 | 4 873,62 |
OGÓŁEM RO | EUR | - 3 455 285,94 | - 212 091,98 | - 3 243 193,96 | |||||
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2006 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2005 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | SIT | - 10 718 970,58 | - 414 437,68 | - 10 304 532,90 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2005 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 147,83 | - 0,07 | - 147,76 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 127 940,81 | - 935,76 | - 127 005,05 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2005 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 0,05 | 0,00 | 0,05 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 535,78 | 0,00 | 535,78 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2005 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 23,61 | 0,00 | - 23,61 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 393,36 | - 1,86 | - 391,50 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 279 213,39 | - 12 630,25 | - 266 583,14 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 0,59 | 0,00 | 0,59 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 692,45 | 0,00 | 692,45 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 68,69 | 0,00 | 68,69 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 701,41 | - 28,05 | - 673,36 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, brak normy GAEC 4, rok składania wniosków 2006 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 44,03 | - 0,16 | - 43,87 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 350 086,56 | - 6 095,01 | - 343 991,55 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 19,55 | 0,00 | 19,55 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 30,66 | 0,00 | 30,66 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 958,47 | 0,00 | 958,47 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 2 761,46 | - 138,02 | - 2 623,44 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 607,46 | - 10,74 | - 596,72 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 413 940,70 | - 742,42 | - 413 198,28 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 35,31 | 0,00 | - 35,31 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 2,85 | 0,00 | 2,85 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 4,89 | 0,00 | 4,89 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 569,66 | 0,00 | - 569,66 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2012 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 27,06 | 0,00 | 27,06 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2012 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 195,93 | 0,00 | - 195,93 |
OGÓŁEM SI | SIT | - 10 718 970,58 | - 414 437,68 | - 10 304 532,90 | |||||
OGÓŁEM SI | EUR | - 1 174 320,48 | - 20 582,34 | - 1 153 738,14 | |||||
OGÓŁEM 6701 | SIT | - 10 718 970,58 | - 414 437,68 | - 10 304 532,90 | |||||
OGÓŁEM 6701 | EUR | - 295 142 609,32 | - 1 944 388,85 | - 293 198 220,47 | |||||
POZYCJA W BUDŻECIE: 6711 | |||||||||
DE | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1+3 - środki przeznaczone na inwestycje (2007- 2013) | 2008 | Niedociągnięcia w wyborze projektów | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 239 484,15 | 0,00 | - 239 484,15 |
DE | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1+3 - środki przeznaczone na inwestycje (2007- 2013) | 2009 | Niedociągnięcia w wyborze projektów | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 1 638 636,95 | 0,00 | - 1 638 636,95 |
DE | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1+3 - środki przeznaczone na inwestycje (2007- 2013) | 2010 | Niedociągnięcia w wyborze projektów | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 781 262,31 | 0,00 | - 781 262,31 |
DE | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1+3 - środki przeznaczone na inwestycje (2007- 2013) | 2011 | Niedociągnięcia w wyborze projektów | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 166 944,39 | 0,00 | - 166 944,39 |
OGÓŁEM DE | EUR | - 2 826 327,80 | 0,00 | - 2 826 327,80 | |||||
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 6, brak kontroli minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 126 902,55 | - 1 356,80 | - 125 545,75 |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak kontroli minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 30 431,43 | - 113,46 | - 30 317,97 |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak normy GAEC 6, brak kontroli minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 2 492,68 | - 539,23 | - 1 953,45 |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieprawidłowo obliczone sankcje, rok składania wniosków 2009 | JEDNORAZOWA | EUR | - 24,00 | - 0,08 | - 23,92 | |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Brak normy GAEC 6, brak kontroli minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 387,88 | 0,00 | - 387,88 |
DK | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Brak sankcji w odniesieniu do minimalnych wymogów dotyczących środków ochrony roślin, rok składania wniosków 2010 | JEDNORAZOWA | EUR | - 133,07 | 0,00 | - 133,07 | |
OGÓŁEM DK | EUR | - 160 371,61 | - 2 009,57 | - 158 362,04 | |||||
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 401 890,24 | - 44,84 | - 401 845,40 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 406 777,26 | 0,00 | - 406 777,26 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 13 442,43 | - 44,89 | - 13 397,54 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 16 504,68 | 0,00 | - 16 504,68 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 123,81 | - 2,29 | 126,10 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 124,79 | 0,00 | 124,79 |
FI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Brak normy GAEC 1, łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | 53,00 | - 883,33 | 936,33 |
OGÓŁEM FI | EUR | - 838 313,01 | - 975,35 | - 837 337,66 | |||||
FR | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1 - środki korzystające ze wsparcia ryczałtowego (2007-2013) | 2007 | Niewystarczająca kontrola realizacji etapów i celów planu biznesowego | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 177 862,92 | 0,00 | - 177 862,92 |
FR | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1 - środki korzystające ze wsparcia ryczałtowego (2007-2013) | 2008 | Niewystarczająca kontrola realizacji etapów i celów planu biznesowego | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 2 376 998,88 | 0,00 | - 2 376 998,88 |
FR | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1 - środki korzystające ze wsparcia ryczałtowego (2007-2013) | 2009 | Niewystarczająca kontrola realizacji etapów i celów planu biznesowego | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 2 527 224,82 | 0,00 | - 2 527 224,82 |
FR | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1 - środki korzystające ze wsparcia ryczałtowego (2007-2013) | 2010 | Niewystarczająca kontrola realizacji etapów i celów planu biznesowego | EKSTRA-POLOWANE | EUR | - 2 127 518,80 | 0,00 | - 2 127 518,80 | |
FR | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1 - środki korzystające ze wsparcia ryczałtowego (2007-2013) | 2010 | Niewystarczająca kontrola realizacji etapów i celów planu biznesowego | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 2 541 264,35 | 0,00 | - 2 541 264,35 |
FR | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 1 - środki korzystające ze wsparcia ryczałtowego (2007-2013) | 2011 | Niewystarczająca kontrola realizacji etapów i celów planu biznesowego | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 279 802,33 | 0,00 | - 279 802,33 |
OGÓŁEM FR | EUR | - 10 030 672,10 | 0,00 | - 10 030 672,10 | |||||
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2007 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 81 236,80 | 0,00 | - 81 236,80 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 40 221,10 | - 3 187,50 | - 37 033,60 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 86 843,16 | - 3 162,80 | - 83 680,36 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 12 481,44 | 0,00 | - 12 481,44 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 487,27 | - 25,57 | - 461,70 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 51 617,56 | - 4 078,41 | - 47 539,15 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 36 866,26 | - 2 314,12 | - 34 552,14 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 3 266,99 | 0,00 | - 3 266,99 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 523,34 | - 83,53 | - 1 439,81 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 396,43 | 0,00 | - 396,43 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Niestosowanie lub błędne stosowanie sankcji prawnych, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 316,44 | 0,00 | - 316,44 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 1 554,44 | - 203,30 | - 1 351,14 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji za SMR 7 i 8, brak działań następczych w odniesieniu do drobnych niezgodności, nieskuteczna kontrola norm GAEC, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 90 650,32 | - 4 272,84 | - 86 377,48 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2010 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 7 752,17 | - 7,24 | - 7 744,93 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 88 716,38 | - 5 117,14 | - 83 599,24 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji za SMR 7 i 8, brak działań następczych w odniesieniu do drobnych niezgodności, nieskuteczna kontrola norm GAEC, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 9 809,49 | - 623,91 | - 9 185,58 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2010 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 96 480,08 | - 2 386,95 | - 94 093,13 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieskuteczne kontrole norm GAEC i wymogów SMR 2, 4 i 8, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 17 490,40 | 0,00 | - 17 490,40 |
GB | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji za SMR 7 i 8, brak działań następczych w odniesieniu do drobnych niezgodności, nieskuteczna kontrola norm GAEC, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 447,33 | 0,00 | - 1 447,33 |
GB | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 2 (2007-2013, środki obszarowe) | 2010 | Brak metod kontroli alternatywnych do kontroli wzrokowej | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 272 613,55 | - 272 613,55 | 0,00 |
GB | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 2 (2007-2013, środki obszarowe) | 2010 | Nieprawidłowości stwierdzone w następstwie kontroli ex post | JEDNORAZOWA | EUR | - 22 801,38 | - 1 140,06 | - 21 661,32 | |
GB | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 2 (2007-2013, środki obszarowe) | 2011 | Brak metod kontroli alternatywnych do kontroli wzrokowej | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 546 873,59 | 0,00 | - 546 873,59 |
GB | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 2 (2007-2013, środki obszarowe) | 2011 | Brak działań następczych w przypadku niezłożenia wniosków o płatności z tytułu utrudnień naturalnych | JEDNORAZOWA | EUR | - 25 763,75 | 0,00 | - 25 763,75 | |
GB | Rozwój obszarów wiejskich, EFRROW oś 2 (2007-2013, środki obszarowe) | 2011 | Nieprawidłowości stwierdzone w następstwie kontroli ex post | JEDNORAZOWA | EUR | - 24 094,70 | 0,00 | - 24 094,70 | |
OGÓŁEM GB | EUR | - 1 521 304,37 | - 299 216,92 | - 1 222 087,45 | |||||
IT | Akredytacja agencji płatniczej | 2010 | Niedociągnięcia w kryteriach akredytacji dla EFRROW | STAWKA RYCZAŁTOWA | 16,00 % | EUR | - 2 417 690,00 | 0,00 | - 2 417 690,00 |
IT | Akredytacja agencji płatniczej | 2010 | Niedociągnięcia w kryteriach akredytacji dla EFRROW (dłużnicy) | STAWKA RYCZAŁTOWA | 16,00 % | EUR | - 7 132,00 | 0,00 | - 7 132,00 |
OGÓŁEM IT | EUR | - 2 424 822,00 | 0,00 | - 2 424 822,00 | |||||
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 232 548,55 | - 118 567,43 | - 113 981,12 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rolnicy nieposiadający zwierząt, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 352 561,76 | - 36 755,91 | - 315 805,85 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11; nieskuteczne kontrole wymogów SMR 6-8, 16-18 oraz łagodny system sankcji, rolnicy nieposiadający zwierząt, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 10,00 % | EUR | - 1 535 086,03 | - 163 623,07 | - 1 371 462,96 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 391 551,37 | - 45 319,62 | - 346 231,75 |
PT | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieokreślenie kilku norm GAEC, brak kontroli wymogów SMR 1, 2, 5, 11 oraz łagodny system sankcji, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 173 177,70 | - 18 879,59 | - 154 298,11 |
OGÓŁEM PT | EUR | - 2 684 925,41 | - 383 145,62 | - 2 301 779,79 | |||||
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nieoparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 3,15 | 0,00 | - 3,15 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 551 739,74 | - 55 909,89 | - 495 829,85 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 52 672,92 | 0,00 | - 52 672,92 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nieoparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 457 003,10 | 0,00 | - 457 003,10 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 1 497,60 | 0,00 | - 1 497,60 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 2 259,28 | 0,00 | 2 259,28 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Kontrole przeprowadzone częściowo i wybór próbek działek nieoparty na ocenie ryzyka, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 2,00 % | EUR | - 2 595,48 | 0,00 | - 2 595,48 |
RO | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Nieokreślenie i brak kontroli norm GAEC, nieokreślenie kryteriów dotyczących oceny, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 7 412,84 | 0,00 | 7 412,84 |
OGÓŁEM RO | EUR | - 1 055 839,87 | - 55 909,89 | - 999 929,98 | |||||
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2008 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 318 962,73 | - 6 726,62 | - 312 236,11 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 217,53 | 0,00 | - 217,53 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 317 428,64 | - 8 275,35 | - 309 153,29 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2009 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 66,00 | 0,00 | 66,00 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 315 177,28 | - 1 172,19 | - 314 005,09 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2007 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | 523,44 | 0,00 | 523,44 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2010 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 385,03 | 0,00 | - 385,03 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 90,49 | 0,00 | - 90,49 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2011 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2008 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 162,59 | 0,00 | - 162,59 |
SI | Zasada wzajemnej zgodności | 2012 | Łagodny system sankcji, niedociągnięcia w kontroli normy GAEC 5, rok składania wniosków 2009 | STAWKA RYCZAŁTOWA | 5,00 % | EUR | - 70,06 | 0,00 | - 70,06 |
OGÓŁEM SI | EUR | - 951 904,91 | - 16 174,16 | - 935 730,75 | |||||
OGÓŁEM 6711 | EUR | - 22 494 481,08 | - 757 431,51 | - 21 737 049,57 |
© Unia Europejska, http://eur-lex.europa.eu/
Za autentyczne uważa się wyłącznie dokumenty Unii Europejskiej opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.