Blejsz-Marlewska Joanna, Rozwój edukacji on-line
Rozwój edukacji on-line
Jakie treści warto zawrzeć w szkoleniu e-learningowym? Czy korzystać z gotowych kursów, czy „szyć je na miarę”? W jakiej formie podać pracownikom wiedzę, idąc z duchem czasów? Jak właściwie raportować realizację mobile learningu?
Pierwsze kursy e-learningowe w naszej firmie zaczęły powstawać w 2009 r., ale przymiarki robiliśmy już wcześniej, w ramach planu wdrożenia platformy LMS (Learning Management System).
W kwietniu 2010 r. ruszyła oficjalnie nasza platforma pod wspólnie ze sklepami wybraną nazwą „Stacja Edukacja”. Wtedy też wystartowały cztery e-szkolenia dotyczące obsługi klienta dla najliczniej reprezentowanych stanowisk: doradca klienta i kasjer. Pierwsze kursy były tworzone w formule blended learningu. E-szkolenie dotyczyło standardów obsługi klienta i było biletem wstępu na całodzienny warsztat z trenerem, gdzie uczestnik miał okazję przećwiczyć teorię w scenkach sprzedażowych.
Te pierwsze e-kursy były bardzo fabularyzowane, z postaciami specjalnie zaprojektowanymi dla naszej...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX