Ruciński Maciej, O komunikacji słów kilka

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/6/36-37
Autor:
Rodzaj: artykuł

O komunikacji słów kilka

Program poleceń pracowniczych może być jedną z odpowiedzi na rosnące trudności w pozyskiwaniu nowych kandydatów w świetle wciąż malejącego w Polsce poziomu bezrobocia. Aby osiągnąć jak największą skuteczność stosowania programu poleceń, należy przyjąć odpowiednią strategię przekazywania pracownikom informacji o jego funkcjonowaniu. W tym celu warto odpowiedzieć sobie na pytania, jak, kiedy oraz jaką informację komunikować.

Nie ma, rzecz jasna, jednoznacznej odpowiedzi na wszystkie te pytania, ponieważ zależy to od czynników unikalnych dla danej organizacji. Zwracając jednak uwagę na różne elementy, można świadomie i umiejętnie dopasować formę komunikacji do grona odbiorców.

Jak zatem komunikować? Zależnie od polityki dotyczącej komunikacji wewnątrz firmy, informacja o programie poleceń może przybrać różną formę, jednak jedną z najskuteczniejszych jest regularne przypominanie o nim w cyklicznych komunikatach. Dzięki niemu – kiedy pojawi się okoliczność, w której pracownicy mogliby polecić...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX