Kto w przypadku komisji ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz zespołu interdyscyplinarnego ds. przemocy w rodzinie, powinien poświadczać dokumentację za zgodność z oryginałem?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Nagórek Marcin
Odpowiedzi udzielono: 4 sierpnia 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W gminie działają gminna komisja ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz zespół interdyscyplinarny ds. przemocy w rodzinie.

Kto powinien potwierdzać za zgodność z oryginałem przesyłane dokumenty np. do sądu, prokuratury lub innej instytucji, przewodniczący komisji ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i zespołu interdyscyplinarnego ds. przemocy w rodzinie, czy np. w przypadku komisji ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych burmistrz albo sekretarz gminy, a w przypadku zespołu interdyscyplinarnego ds. przemocy w rodzinie kierownik GOPS-u?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX